Vanhentunut Propral

eräsjännittäjä

Osaako joku sanoa kokemuksesta voiko vanhentunutta Propralia käyttää/onko tehoa tallella? Minulta löytyy purkki joka on mennyt vanhaksi joulukuussa 2014. Käytän aina esiintyessä, jolloin lääkkeestä on korvaamaton apu. Harvoin onnekseni joudun esiintymään, mutta pian sekin hetki taas koittaa.

5

8414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkäs.on

Samaa asiaa diapamista olen miettinyt. Vanhoja viisi vuotta vanhoja jälellä.

• vielä.vaikuttaa

Olen käyttänyt pari vuotta vanhoja ja toimii ihan hyvin. Riippuu kai onko säilytetty oikeassa lämpötilassa yms. Etkö voi testata jossain tilanteessa aiemmin?

• jotain.tiedän.tästäkin

Lääkeaineen teho vähenee vanhetessaan. Älä kuitenkaan missään nimessä tämän kommentin takia/siksi ettei lääke toimi kuten ennen ota enempää tabletteja kuin sinulle on silloin aikoinaan määrätty. Jokainen tabletti on voinut haihduttaa ainetta eri pitoisuuksia, ts. yksi on säilyttänyt vaikuttavuutensa ja toinen ei.

Mutta et sinä niihin kuole, jos yhden otat :) Sama pätee niihin toisen kysyjän pameihin.

• uusiresepti

Helpointa on vain uusia resepti jos purkki on mennyt vanhaksi niin haet uuden reseptin saatuasi apteekista tuoreet lääkkeet tilalle

• Hoitajapotilas

Olen käyttänyt ongelmitta..teho tallella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe