Osaako joku sanoa kokemuksesta voiko vanhentunutta Propralia käyttää/onko tehoa tallella? Minulta löytyy purkki joka on mennyt vanhaksi joulukuussa 2014. Käytän aina esiintyessä, jolloin lääkkeestä on korvaamaton apu. Harvoin onnekseni joudun esiintymään, mutta pian sekin hetki taas koittaa.
Vanhentunut Propral
5
8414
Vastaukset
- mitenkäs.on
Samaa asiaa diapamista olen miettinyt. Vanhoja viisi vuotta vanhoja jälellä.
- vielä.vaikuttaa
Olen käyttänyt pari vuotta vanhoja ja toimii ihan hyvin. Riippuu kai onko säilytetty oikeassa lämpötilassa yms. Etkö voi testata jossain tilanteessa aiemmin?
- jotain.tiedän.tästäkin
Lääkeaineen teho vähenee vanhetessaan. Älä kuitenkaan missään nimessä tämän kommentin takia/siksi ettei lääke toimi kuten ennen ota enempää tabletteja kuin sinulle on silloin aikoinaan määrätty. Jokainen tabletti on voinut haihduttaa ainetta eri pitoisuuksia, ts. yksi on säilyttänyt vaikuttavuutensa ja toinen ei.
Mutta et sinä niihin kuole, jos yhden otat :) Sama pätee niihin toisen kysyjän pameihin. - uusiresepti
Helpointa on vain uusia resepti jos purkki on mennyt vanhaksi niin haet uuden reseptin saatuasi apteekista tuoreet lääkkeet tilalle
- Hoitajapotilas
Olen käyttänyt ongelmitta..teho tallella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145