Aron areena huh huh

huolestun

eikö elevaara meinaa ollenkaan tajuta että hän tekee vastoin lakia .

siellä päästetään sisälle alaikäisiä sekä sammumis pisteessä oleva asiakas.

kaikki nämä tapahtuu elevaaran käskystä eli järkkärit hiljennetään asiasta.

sit siellä myydään alkoholia vaikka ihminen konttaas tiskille eikö elevaara tajua että siinä voi joku menettää henkensä.???

keittiössä juoskentelee rotat ja sit siellä tehdään asiakkaille vielä ruokaa rottien seas.

lauvantaina 23.4 2016 siellä oli mm pistoolilla ositettu asiakasta , järkkärit eivät soittaneet edes poliisia paikalle vaikka yleisö toivoi. elevaara jälleen kieltäny.

14

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoontaloonmatti

      Sitte mä heräsin ja menin pissalle.

    • Hujbbbjbjbjbjbj

      Nuorisoa tuskin kiinnostaa aron areenalla jammaaminen......vsi onko kyseessä kansallispukuiset ?

      • huolestun

        ei ole kyse kansallispukuisista vaan yleisesti. ja kyl siellä mielllelään on nuorisoa koska siellä saa ostaa tiskiltä viinaa myös alaikäiset..................


    • juntti111

      eihän alaikäisiltä ole kielletty sinne mono..mut alkoholia ei myydä....elevaara ei todellakaan ole mikään asiakaspalvelu taitoinen ihminen..vastaa asiakkaille vaikka mitä....kerran sanoi yhdelle että viedään saunantaakse ja tapetaan...

      • huolestun

        ikä raja on 18v .


    • Maksaahan

      Elevaara kumminkin veroja kaupungin ja valtion kassaan toisin kuin tämän keskustelupalstan yhteiskunnan tuella elävät häiriköt. Työllistääkin vielä orkestereita, taksikuskeja, henkilökuntansa jne.

      • enikinämee

        joo työllistää,ja maksaa pimeänä,mitähän verottaja olis tästä mieltä,ja henkilökunta ei osaa asiaansa!!


      • huolestun

        just näin .. pimeetä hommaa siellä on . elevaara jättää maksamasta veroja tosi paljon .. tietoa muuten on!!


    • Tyhjäntoimittajat ovat aina vikisemässä typeriä.

    • callekiwes

      Elevaara on jp pitkään kehunut itseään ykköset lehdessä

      • tarkkanaollapittää

        Kyllä saakin kehua, toiminnan mies, elättänyt perheensä ja muitakin ihmisiä. Sankarimies täysin tyhjästä alkanut ja laittanut itsensä riskeille alttiiksi.


    • JOKKERIonkingi

      Luen aina jokkerin kolumnin ukkösistä.parasta mitä lehdessä on.
      Jokkeri on raaka työmies ja aloittanut mettähommista sekä lapiohommista.
      Erittäin pätevä kestävyysurheiluvalmentaja jonka teeseillä tulis yänäpäivänäkin tulosta mutta nykynuorista harvoin on raakaan harjoitteluun pydtyviä.
      Sorsanpesälläkin oli talo täynnä ja hauskaa oli aina kun jokkeri sitä pyöritti.
      Henkilökuntas baariin vaan kaivattiin lisää.olis muuten myynti triplaantunu.niin paljon olutta ja lonkkua meni.

    • Joskusolirahaa

      Sieltä tuli kyllä aina paras tili suoraa käteen työ illan jälkeen.

    • jossuan

      En tiä mutta myyriä siä on liikaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe