VAROITUKSEKSI MUILLE PIENYRITTÄJILLE TÄMÄ TARINA:
Toiminimellä toimivana pienyrittäjänä koin järkytyksen, kun sain Soneralta MAKSUKEHOITUS -laskun yrityksen (eli vain minun) matkapuhelinliittymälaskusta. Laskun summa 52 e ja seuraavaan laskuun siis 40 euron lisämaksu tästä paperilla lähetetystä kehoituksesta !!! ? !!! Tuo 40 e on kuitenkin perheen 2:n päivän ruokaraha.
Tämä vielä uskomattomampaa siksi, että Sonera ottaa 10 euroa jokaisesta paperilaskusta, minkä itse huomattuani, siirryin sähköiseen laskutukseen..
eli saan laskut henk.koht sähköpostiin, josta joudun ne itse printtaamaan kirjapitoa varten. Tämä yksi lasku oli siis posteja siivotessa ja ihan vahingossa älypuhelimella roskakoriin "sweepattu". Maksukehoitusta ei sitten kuitenkaan jostain syystä näköjään voida laittaa sähköpostilla, josta olisin sen nähnyt ja heti pois maksanut.
Mulla valitettavasti 24 kk:n sopimus Soneran kanssa.. vielä 3 kk sitten onneksi pääsen eroon riistofirmasta .. huh huh
SONERA VELOITTAA 40 euroa !!! MAKSUKEHOITUKSESTA
yrittäjääiti
2
317
Vastaukset
- 9-6
Eikö tuota voi laittaa automaattisesti maksettavaksi ja printata kuitti myöhemmin?
- Menotosite
Ja taitaa tiliote kelvata tositteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038