VAROITUKSEKSI MUILLE PIENYRITTÄJILLE TÄMÄ TARINA:
Toiminimellä toimivana pienyrittäjänä koin järkytyksen, kun sain Soneralta MAKSUKEHOITUS -laskun yrityksen (eli vain minun) matkapuhelinliittymälaskusta. Laskun summa 52 e ja seuraavaan laskuun siis 40 euron lisämaksu tästä paperilla lähetetystä kehoituksesta !!! ? !!! Tuo 40 e on kuitenkin perheen 2:n päivän ruokaraha.
Tämä vielä uskomattomampaa siksi, että Sonera ottaa 10 euroa jokaisesta paperilaskusta, minkä itse huomattuani, siirryin sähköiseen laskutukseen..
eli saan laskut henk.koht sähköpostiin, josta joudun ne itse printtaamaan kirjapitoa varten. Tämä yksi lasku oli siis posteja siivotessa ja ihan vahingossa älypuhelimella roskakoriin "sweepattu". Maksukehoitusta ei sitten kuitenkaan jostain syystä näköjään voida laittaa sähköpostilla, josta olisin sen nähnyt ja heti pois maksanut.
Mulla valitettavasti 24 kk:n sopimus Soneran kanssa.. vielä 3 kk sitten onneksi pääsen eroon riistofirmasta .. huh huh
SONERA VELOITTAA 40 euroa !!! MAKSUKEHOITUKSESTA
yrittäjääiti
2
231
Vastaukset
- 9-6
Eikö tuota voi laittaa automaattisesti maksettavaksi ja printata kuitti myöhemmin?
- Menotosite
Ja taitaa tiliote kelvata tositteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791