Olin vuokratuolilla parturi- kampaamossa. Meillä oli maksupääte mistä tuli lasku joka kuukausi. Kampaamo yritys maksoi laskun. Yritys missä olin vuokratuolilla laskutti taas minua ja maksoin oman osuuteni maksupäätteestä. Maksoin laskun myöhässä ja tämä kampaamo käski minun maksaa hänen yritykseensä huomautuskuluja?
Haluan kysyä, voiko noin toimia? ☺
Yritys asiaa. Kysymys
Sabina132
3
157
Vastaukset
- kantsiiollahuolellinen
No kuka jätti maksamatta niin sehän se maksaa myös myöhästymisestä. Kannattaa noudattaa maksun eräpäiviä. Tuohan olis ihan sama jos jättäis palkan maksamatta palkkapäivänä ja pahoittelis vaan että voi voi kun ei päässyt palkansaaja maksamaan omia laskuja. Järjen käyttö olis suotavaa.
- wrwerwer
Yrityspuolella saa viivästyskuluja periä sen mukaan mitä olette vuokrasopimuksessa sopineet - ei enempää.
- maksaajallasi
Kyllä voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262678
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562157Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241727- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891065
- 90989
- 128931