ENÄÄ EI PANETA!

Seesteinen83

Olen nyt 32-vuotias mies, jolla on poikuus tallella. Aikasempina keväinä on aina panettanut, mutta nyt on erikoinen olo, kun en vaan haaveile seksistä ja koe turhautuneisuutta. Eli ilmeisesti tässä iässä alkaa panetus häviämään. Joskus 24-vuotiaana huomasin ensimmäisen kerran, että sellainen jatkuva panetus lakkasi, mutta siis nyt on melkein täysin haluton olo.

Samalla on huomannut myös sen, ettei vastaläskeistä pääsee yhtä helpolla eroon kuin nuorempana :)

5

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei vaan johtuis siitä, että testosteroni tasot on lähteny laskuun iän myötä tms. Ruokavaliota viilaamalla voi ehkä olla apua. Ja sitten jos vaan mahdollista niin poikuudesta eroon. Se on yks sun perus tarpeista ja siitä huolehtiminen tärkeetä. Vaikuttaa terveyteen. Enhän mä tietysti tiedä sun tilannetta todellisuudessa. Mut seksi on parhaimmillaan voimavara.

    • sunkelpaa123212321

      EI kannata toivoa ainakaan poikuudesta eroon pääsemistä! Sen jälkeen se panetus vasta alkaa :D RUpeaa aina ajattelemaan seuraavan vastaantulevan naisen kohdalla miltäköhän ton kanssa tuntuisi se. Kaipaan niitä aikoja kun ei ollut tota "elukkaviettiä" En ois uskonu et muakin vastaan tulee joku seireeni, joka aiheuttaa mulle ton kirouksen.

      Oon ylpeä sun puolesta, että oot löytänyt sisäisen rauhan! Kateeks käy :D Olis tarvinnu muuttaa johkin munkkiluostariin lapsena, mis ei oo naisista tietooka.

    • Miten niin? Minäkin olen 32 ja koko ajan panettaa. Jotta silleesä.

    • UjoKokematon27v

      Ei ole enää poikuus tallella kun olen sen menettänyt itseäni huomattavasti vanhemmalle naiselle mutta kuitenkin voin kutsua itseäni edelleen erittäin kokemattomaksi seksin saralla.

      Pahinta on se kun tietää että ei saa kuin korkeintaan hyvin harvoin ja koko ajan kuitenkin panettaa aivan älyttömästi. En ole vielä tähän mennessä saanut seksiä edes miltään lähellekkään täydelliseltä nuorelta missityyppiseltä unelmien naiselta mutta sekin riittää että on joskus nussinut naisen kanssa ja lauennut että tekee mieli lähes jatkuvasti.

      Seksi on kuin jotain huumetta mihin jää koukkuun ja kun sitä on joskus saanut niin sitten on kauhea tuska päällä siitä jos ei saa säännöllisesti kun koko ajan kuitenkin kauhee panetus päällä ja muna sykkii kovana housuissa.

      Tumputtaminenkin on vain hetken helpotus ja mitä enemmän sitä tekee niin tuntuu että himot vain kasvaa. Pitäis varmaan ostaa kaupasta purkillinen jotain tärpättiä ja kastaa munansa siihen niin ei ehkä enää ikänä tekisi mieli seksiä sen jälkeen. Kesä tulee olemaan taas yhtä tuskaa kun näkee jälleen vähäpukeisia seksikkäitä naisia kaikkialla samalla kuitenkin tietäen ettei minulla ole mitään oikeutta tai mahkuja saada sellaisia naisia.

      • vanhennutaan

        Älä sure, kun elät yhtä vanhaksi kuin minä eli 62-vuotiaaksi, niin ei enää tunnu siltä, että pitäisi päästä panemaan. Vastaantulevia kauniita nuoria vähäpukeisia tyttöjä kyllä katselen mielelläni, mutta he eivät enää juurikaan saa kaluani pystyyn. Itsetyydytyksessä taas saan orgasmeja, jotka voittavat nautinnollisuudessaan nuorempana saadut. Eli elämäni on tätä nykyä hyvin tyydyttävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10717
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      140
      1914
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1315
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      940
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      880
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      828
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      679
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      655
    Aihe