Teliaan oma modeemi viimein

TIEDOTE

Telian kaapeli internet liittymiin on viimeinkin mahdollista hankkia oma modeemi. Ei tarvi maksaa 6€ vuokraa kuukaudessa. Telia vaan ei ole vaivautunut tiedottamaan asiasta koska menettää rahaa. Kannattaa ostaa oma modeemi, maksaa itsensä noin vuodessa.

7

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko

      Mitkä kaapelimodeemit toimivat? Tuossa olisi Thomson TCM390. Saisi muutaman kuun vuokralla.
      Siellä huutokaupassa - jonka nimeä ei saa mainita - aika useasti noita on myynnissä.

      • kable

        Luovuin juuri itse vuikra modemista ja ostin
        Thomson-TCM410:n ja toimii paremmin kuin entinen vuokra modermini,joka oli Thomson TCM390.tä.Oli jo aikakin päästä turhasata vuokran maksusta.


      • Wille
        kable kirjoitti:

        Luovuin juuri itse vuikra modemista ja ostin
        Thomson-TCM410:n ja toimii paremmin kuin entinen vuokra modermini,joka oli Thomson TCM390.tä.Oli jo aikakin päästä turhasata vuokran maksusta.

        ja mistä ostit ja paljoko kärsit siitä TCM410
        purkista ?
        -kiitos tiedosta...

        ;)


      • kable
        Wille kirjoitti:

        ja mistä ostit ja paljoko kärsit siitä TCM410
        purkista ?
        -kiitos tiedosta...

        ;)

        Heipsan ostin sen Teleringistä Porvoo,mutta Soneran kautta menee laskutus.Myyjä ei ajan tasalla sanoi n.70 euroa,pelaa edelleen ja tosiaan paremmin kuin seedellinen.

        Hyvää talvenjatkoa sinulle.


    • ..............

      Entäs sitten kun se teidän oma modeeminne menee rikki? Ei muuta kuin ostamaan uusi ja taas menee rahaa. Minulla on mennyt kaapelimodeemi rikki ja kun kyseessä oli vuokramodeemi, niin kävin vain vaihtamassa sen uuteen, ilman mitään kuluja. Mielestäni 6€/kk on niin vähän, ettei sillä ole mitään merkitystä.

      • onkin

        < Entäs sitten kun se teidän oma modeeminne menee rikki? Ei muuta kuin ostamaan uusi ja taas menee rahaa. >
        Sinä saatat tehdä noin , muut kyllä hakisivat takuuseen uuden , eikä menisi rahaa .

        Ne modeemit ovat muissa kaupoissa yli 10 € halvempia kuin TeliaSoneran kautta , ja niissä on takuu , jota ilmeisesti teeliataalia ei tunne.


      • minna
        onkin kirjoitti:

        < Entäs sitten kun se teidän oma modeeminne menee rikki? Ei muuta kuin ostamaan uusi ja taas menee rahaa. >
        Sinä saatat tehdä noin , muut kyllä hakisivat takuuseen uuden , eikä menisi rahaa .

        Ne modeemit ovat muissa kaupoissa yli 10 € halvempia kuin TeliaSoneran kautta , ja niissä on takuu , jota ilmeisesti teeliataalia ei tunne.

        ihan tiedox vaan niin ne maksaa 75€ ja niissä on 3vuoden takuu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe