Puhtoinen ja turkoosi avaus:)

Testataanpas nyt porukalla tuon ylläpidon toimintaa vakkarit. Onko tosiaan niin että ketju poistetaan ilman perusteita jos vaan joku viitsii soittaa tuohon rahastavaan ylläpidon numeroon?

Sovitaan niin että mitään pahaa ei sanota eikä edes vastata tahoille jotka puhuvat tuhmia täällä. Jutellaan keskenämme niitä ja näitäkin ja katsotaan mitä siitä seuraa.

Mä avaan keskustelun: Mulla on kova ikävä palstan ihania tyttösiä eli Tinttua, Arielia, Ilmannimeä ja Kittietä (suoritin arvonnan siitä missä nimenne kirjoitan)...;)

37

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No täälläki sit ikävöidään jokaista ihanaa tyttöö... Tais tää vastaus olla vähä niinku pettymys teikäläisel ku mä vaan tällai avuliaisuuttain nostatin ;)

• duudios

Tiesitkö että vaikka on kuinka puhtoinen kirjoitus, mutta jos se on sääntöjen vastainen se voidaan poistaa tai siirtää aihealueeseen johon se kuuluu.

Tässä on valmiiksi keskusteltu Iisalmelaisten toimesta:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/11362182/palstan-saannot

Kirjoita siis kiltisti Kokkola-aiheisia juttuja niin kirjoitukset pysyy. Tai mene huuhaalle höpiseen.

• eimeeläpi

No mutta?miten tuon yhen hörhön haukkumiset pysyy täällä?haukkuu joka aloituksessa ei järkevästi osaa keskustella!eipä tuolla oo aiheitakaan kun kokkojärvi kokkojoki persut ja loput suoranaista vi....lua selitäppä se kun tiedät.

• Niinpä.. ylläpito on aika pimahtanut, kun sallii ripulistin ilkeilyt, mutta hyväntuulinen juttelu poistetaan..

• Minä voisin ihan tahallaan aloittaa ketjun jossa kirjoittaisin kaiken mikä tässä palstalla ärsyttää mutten jaksa vaivautua siihenkään... Voisin kertoa mitkä asiat ottaa kokkolasta päähän mutta mitä väliä kun täällä jotkut ketkä lie saavat jutella rauhassa mutta joitakin eikä minua kiinnosta lainkaan keitä ärsyttää että kirjoitan. Minulle on aivan samantekevää ja osaan minäkin kirjoittaa jos vain haluaisin mutta miksi tänne kirjoittaisin kun ei tänne kannata kun ei ole mitään järkeä tuhlata vähiä energiaa tänne... ei silläkään ole mitään väliä saanko unta vain en ja ei silläkään ole väliä että kokkolassa satoi eilen räntää kun ei minua oikeastaan kiinnosta yhtään mitään joten mitä minä enää tänään täällä palstalla olen.. Tottakai tulen taas ehkä huomenna katsomaan onko täällä vakkareita. Tein työtä käskettyä ja kirjoitin jotain ihmettä kokkolasta ja kuinka kokkolassa ei saa tehdä mitään muuta kuin hymyillä kaikkialla.

• Kirjoita vain rohkeasti mitä haluat. :)

• Toljanter en ihmettele ettei ihmiset enää käy... Luulen tietäväni syyn ja ainakin se syy on minulla mutta sori en voi sanoa kun kokkolassa pitää hymyillä

• outoa.vai.mitä

Osaatko selittää miksi muutaman kommentin harmittomalle palstalle ilmestyy järjettömiä pistehäiriköintiviestejä juuri silloin, kun sinä avaat viestejä täällä? Missäs tämän palstan pistehäirikköviestit ovat puhumattakaan äsken avaamasi palstan häirintäviestit eihän tällä ole muita kuin sinä ja minä? Miksi pistehäirikköviestejä ilmestyi kaikkien rekisteröimättömien avaajien uusille palstoille? Miksi toljanter piruilee ylläpidolle? Miksi tinttu-liina aukoo uusia samoja viestejä poistetuista asiattomista palstoistaan ja käskee vetämään käteen? siinä muutama kysymys mietittäväksi ns. "rekatuille" ja hyvää yötä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14252832/minimanista-lohkesi-lottovoitto!

• hoitoon-valmis-tapaus
        outoa.vai.mitä kirjoitti:

Osaatko selittää miksi muutaman kommentin harmittomalle palstalle ilmestyy järjettömiä pistehäiriköintiviestejä juuri silloin, kun sinä avaat viestejä täällä? Missäs tämän palstan pistehäirikköviestit ovat puhumattakaan äsken avaamasi palstan häirintäviestit eihän tällä ole muita kuin sinä ja minä? Miksi pistehäirikköviestejä ilmestyi kaikkien rekisteröimättömien avaajien uusille palstoille? Miksi toljanter piruilee ylläpidolle? Miksi tinttu-liina aukoo uusia samoja viestejä poistetuista asiattomista palstoistaan ja käskee vetämään käteen? siinä muutama kysymys mietittäväksi ns. "rekatuille" ja hyvää yötä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14252832/minimanista-lohkesi-lottovoitto!

Tämä tyyppi ns. käsinukke hoitaa täällä pakkomielteitään, pisteytyskin on saman henkisesti sairaan hepun käsialaa.

• Palstanpilaaja
        hoitoon-valmis-tapaus kirjoitti:

Tämä tyyppi ns. käsinukke hoitaa täällä pakkomielteitään, pisteytyskin on saman henkisesti sairaan hepun käsialaa.

Kattopäreet vuotaa tuolla ja pahasti.

• hoitoon-valmis-tapaus

En tarkoittanut Ilmannimi sinua vaan arvostelijaasi.

• hoitoon-valmis-tapaus kirjoitti:

En tarkoittanut Ilmannimi sinua vaan arvostelijaasi.

Ciao!

• jäbä kommentoi tonne vapaaseen kuvaukseen ku tänne ei enään sitte viihti. nimmaria klikkaamalla näkyy :)

• kaupunkilainenkesk

Ei palautteen antaminen ylläpidolle ole turhaa. Heillä ei ole varaa menettää rek.käyttäjiään. Pienessä kaupunkipalstassa ei voi riittää aiheita vain pelkkään kaupunkikeskusteluun. Häiriköintiä ei kukaan tee loputtomiin joten sen takia ei kannata lähteä.

• Tota noin... Jatko riippuu ny sit täysin siit et millaisen kannan porukka ottaa. Jos tää jää vaan meidän sakin varaan nii me lopetetaan ny. Noi kaks ekaa sivuu on täynnä ketjui jotka näköjään läpäisee ilmiantajain seulan mut nää meidän ei sit millään. Kai vois jotain muutaki Suomi24-palstaa harkita mut mä luulen et toi heppu ei jätä rauhaan enää missään...

• Minä en ainakaa lähe mihinkää...Meinaat ettei heppu jätä rauhaan..Kyllä enempikin tuollaset ahdistelijat saa lähteä. Ollaanko lampaita vai hiiriä?

• tinttu-liina kirjoitti:

Minä en ainakaa lähe mihinkää...Meinaat ettei heppu jätä rauhaan..Kyllä enempikin tuollaset ahdistelijat saa lähteä. Ollaanko lampaita vai hiiriä?

No ei kumpaakaan noista! Pikemminkin turkooseja KOKKOLALAISIA tonttuja jotka eivät anna tuumaakaan periksi turhakkeiden turinoinnista huolimatta.

Ps. olen todella imarreltu siitä että 'duudioksen' kaltaiset älyköt tulevat tänne opastamaan meitä rahvasta sen suhteen kuinka tällä palstalla tulisi toimia. Tyhmänä tonttuna kysyn sinulta että miksi et ole kirjoittanut tuota superviisasta rajausta pysytellä KOKKOLA-aiheessa myös muille avauksille, olet varmaankin huomannut että noin noin 90% niistä eivät koske suoranaisesti KOKKOLAA.

Nöyränä ja alistettuna odotan vastausta tähän niin tyhmään kysymykseeni Sinulta KOKKOLALAINEN tietäjä...

• toljanter kirjoitti:

No ei kumpaakaan noista! Pikemminkin turkooseja KOKKOLALAISIA tonttuja jotka eivät anna tuumaakaan periksi turhakkeiden turinoinnista huolimatta.

Ps. olen todella imarreltu siitä että 'duudioksen' kaltaiset älyköt tulevat tänne opastamaan meitä rahvasta sen suhteen kuinka tällä palstalla tulisi toimia. Tyhmänä tonttuna kysyn sinulta että miksi et ole kirjoittanut tuota superviisasta rajausta pysytellä KOKKOLA-aiheessa myös muille avauksille, olet varmaankin huomannut että noin noin 90% niistä eivät koske suoranaisesti KOKKOLAA.

Nöyränä ja alistettuna odotan vastausta tähän niin tyhmään kysymykseeni Sinulta KOKKOLALAINEN tietäjä...

Juuh..tajusin vasta jälkikäteen ettei lampaita eikä hiiriä..:P Ja en ees jaksa ymmärtää miten kukaan edes ajatteli lähteä, kun ei noilla joillakin ole edes oikeutta määräillä täällä.

Minä en ainakaa lähe mihinkää...Meinaat ettei heppu jätä rauhaan..Kyllä enempikin tuollaset ahdistelijat saa lähteä. Ollaanko lampaita vai hiiriä?

No lampaita sit edelleen ;) Minkäs mä sit sille voin et mä oon lauhkee. Toljanteril sit viel ku sä täs taannoin sanoit et mökötetään jos toi meidän muruki mäköttää... No sillai se kyl on. Jos hän ottaa tietyn asenteen nii me tehään sit samoin peräs ku kukaan ei haluu joutuu epäsuosioon. Mä vaan vähä sellast veikkaan et sä tekisit ite samoin jos hänet tuntisit niinku livenä ;)

• artagnan kirjoitti:

No lampaita sit edelleen ;) Minkäs mä sit sille voin et mä oon lauhkee. Toljanteril sit viel ku sä täs taannoin sanoit et mökötetään jos toi meidän muruki mäköttää... No sillai se kyl on. Jos hän ottaa tietyn asenteen nii me tehään sit samoin peräs ku kukaan ei haluu joutuu epäsuosioon. Mä vaan vähä sellast veikkaan et sä tekisit ite samoin jos hänet tuntisit niinku livenä ;)

Ääh..ny on Artsi pakko sanoa, että vain nuori ja rakastunu mies voi noin sulattaa aivonsa.:)) Täytyy kyllä henk.kohtasesti sanoa, että omin aivoin ajatteleva mies on vaan niin puoleensavetävä ja sexy mies...Matelevat nössöt on vaa nii säälittäviä..:)) (noin yleisesti) Se viel että en vois kuvitella tonttua nössönä. :))

Ääh..ny on Artsi pakko sanoa, että vain nuori ja rakastunu mies voi noin sulattaa aivonsa.:)) Täytyy kyllä henk.kohtasesti sanoa, että omin aivoin ajatteleva mies on vaan niin puoleensavetävä ja sexy mies...Matelevat nössöt on vaa nii säälittäviä..:)) (noin yleisesti) Se viel että en vois kuvitella tonttua nössönä. :))

Tota noin... Mites tään ny sit sanois? No ku me päästään hänen kaa telttaileen ku ollaan kilttei poikii ;)

No ei meikäkään ollu mihinkään lähdössä kun ei kerta tytsi käske.. ;-D Meikän silmään toi nimmari on kyllä sininen eikä turkoosi elikkä voitais kait unohtaa toi turkoosi kun se suoraan sanottuna vääntää jo suoletki ylösalaisin x-P

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Mites tään ny sit sanois? No ku me päästään hänen kaa telttaileen ku ollaan kilttei poikii ;)

Oot artsi toivoton tapaus. ;))

• butch-cassidy kirjoitti:

No ei meikäkään ollu mihinkään lähdössä kun ei kerta tytsi käske.. ;-D Meikän silmään toi nimmari on kyllä sininen eikä turkoosi elikkä voitais kait unohtaa toi turkoosi kun se suoraan sanottuna vääntää jo suoletki ylösalaisin x-P

Tiiäkkö mitä..minäki kyllä näen sen sinisenä.:)) Ja Butsi..sinäki oot nössö..semmonen mukava nössö.;))

Tiiäkkö mitä..minäki kyllä näen sen sinisenä.:)) Ja Butsi..sinäki oot nössö..semmonen mukava nössö.;))

Nyt rupeaa oleen niin ristiriitaista tietoa täällä etten enään tiedä että kannataisko mun heittäytyä nössöksi vai ei;)

• toljanter kirjoitti:

Nyt rupeaa oleen niin ristiriitaista tietoa täällä etten enään tiedä että kannataisko mun heittäytyä nössöksi vai ei;)

Täh??Mitä sä tarkotat? :)) Etkä ala mikskää nössöks..:)

Täh??Mitä sä tarkotat? :)) Etkä ala mikskää nössöks..:)

Niin no aattelin vaan ku tuo nössöily näyttää kuiteski näyttävän ihan mukavaltakin sun simmuissa;)

• toljanter kirjoitti:

Niin no aattelin vaan ku tuo nössöily näyttää kuiteski näyttävän ihan mukavaltakin sun simmuissa;)

Höpsis...:)) Butsi voi olla mukava, mut nössöily ei vaa sovi sulle.;)) Pysyppäs sinä vaan irti siitä, nii voit olla sit muuten vaa mukava aivot omistava hottis..;))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3852
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      33
      2746
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1608
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      27
      1446
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1443
    Aihe