Mukavia kuvia! :).
http://giphy.com/gifs/owl-caEtY2h5DtlLy
Vastaukset 16
- Eipöllömpi
pöllö;). Opetteleekohan se tuossa samalla kirjottelemaan ikävä palstalle?
Unesi olkoon mieleisiäsi. - kiitosonnille
Eipä yhtään pöllömpi kuva ;)
- Onniille
Pöllöimpiä unia O.O
- lehtopöllönen
Pöllön tapaan nukun ...:)
- tarinamiähelle
Älä jauha paskaa siellä, et sä mitää nuku. Sulla on päivystys siellä menossa
- öitäOnnille
- vieläkintäällä
Kiva ois rapsutella tuollaista pöllönpoikasta, mut kyllähän se luonnossa ois onnellisempi.Onnille öitä unirikkaita
- Nukuhyvin
Voi miten suloinen se onkaan, pikku pöllö :). Mun sydän heltyy noille aina, en voi mitään sille, mä vain niin tykkään tuosta otuksesta. Hyvää yötä Onni.
- huhuhuuu
Tämä pöllö menee nyt nukkumaan. Nuku Onni pitkään, kun kerran saat.
- hihihihihihihi
Onni onnistuu aina :D Syypää mun hihitykseen
- tiesinolevani
korkeammalla kuin koskaan aikaisemmin
- owlsarenotwhat
Pöllöt eivät ole sitä mille vaikuttavat, pitäkää mielessä tuo iankaikkinen totuus dokumenttiohjelmasta nimeltä Twin Peaks.
- Pöllötys
totta tuokin!
- silmääräpäyttämättä
Twin Peaks oli jotenkin kummallinen sarja, tai sitten olin vielä liian nuori kattomaan sitä.
- Yksikaikkienaikojen
silmääräpäyttämättä kirjoitti:
Twin Peaks oli jotenkin kummallinen sarja, tai sitten olin vielä liian nuori kattomaan sitä.
parhaista sarjoista ;).
- MySecretAgent
....menin pohjoiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561