Mukavia kuvia! :).
http://giphy.com/gifs/owl-caEtY2h5DtlLy
Kauniita unia!
16
403
Vastaukset
- Eipöllömpi
pöllö;). Opetteleekohan se tuossa samalla kirjottelemaan ikävä palstalle?
Unesi olkoon mieleisiäsi. - kiitosonnille
Eipä yhtään pöllömpi kuva ;)
- Onniille
Pöllöimpiä unia O.O
- lehtopöllönen
Pöllön tapaan nukun ...:)
- tarinamiähelle
Älä jauha paskaa siellä, et sä mitää nuku. Sulla on päivystys siellä menossa
- öitäOnnille
- vieläkintäällä
Kiva ois rapsutella tuollaista pöllönpoikasta, mut kyllähän se luonnossa ois onnellisempi.Onnille öitä unirikkaita
- Nukuhyvin
Voi miten suloinen se onkaan, pikku pöllö :). Mun sydän heltyy noille aina, en voi mitään sille, mä vain niin tykkään tuosta otuksesta. Hyvää yötä Onni.
- huhuhuuu
Tämä pöllö menee nyt nukkumaan. Nuku Onni pitkään, kun kerran saat.
- hihihihihihihi
Onni onnistuu aina :D Syypää mun hihitykseen
- tiesinolevani
korkeammalla kuin koskaan aikaisemmin
- owlsarenotwhat
Pöllöt eivät ole sitä mille vaikuttavat, pitäkää mielessä tuo iankaikkinen totuus dokumenttiohjelmasta nimeltä Twin Peaks.
- Pöllötys
totta tuokin!
- silmääräpäyttämättä
Twin Peaks oli jotenkin kummallinen sarja, tai sitten olin vielä liian nuori kattomaan sitä.
- Yksikaikkienaikojen
silmääräpäyttämättä kirjoitti:
Twin Peaks oli jotenkin kummallinen sarja, tai sitten olin vielä liian nuori kattomaan sitä.
parhaista sarjoista ;).
- MySecretAgent
....menin pohjoiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564