Elisan Adsl Nopeustesti

Pete

käy testaamassa nopeutesi http://myip.kolumbus.fi:8000/speedtest/ ja kerro tulos mulla 3.0 Mbps vaikka liittymä on 4.0 Mbps ja kun tein testin monta kertaa näytti joka kerta hieman erilaisen tuloksen

13

3148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

12193.5 kbps YOU
      Tommonen tuli.

• Kapa

tuo nyt ymmärrettävissä että nopeus on 12 Megaa?? Onko sellasiakin olemassa??

• Kotikäyttäjä

860.0kbps

• kaapeli modeemi

Tuollanen tuli 512kbs kaapelimodeemilla...

• heebo

Käytössä on Elisa laajakaista 2048/512...

951.1kbps

Lukema tarkoittaa, että voit ladata 118.89 kB/s Elisan palvelimelta,
      jos sinulla ei ole muuta liikennettä.
      Latailen esim. Mikseri.netistä yli 200 kB/s... kummallista. Ja juuri ennen testiä poistin Ad-awarella 74 vakoiluohjelmaa, jotka olivat ilmestyneet viimeisen 26 päivän aikana... :)

• Kapa

Eipä tuo nopeus päätä huimaa modeemilla. Laittakaapas kello käyntiin kun testi alkaa. Mun nopeudella testin tekeminen kestää 1 min 14 sekunta!!! Olen joskus hommissa kokeillut ja siellä meni n. 3 sekuntia.

• testistä
    • mulla wlanissa

Elisa 1/512

Ite sain 1660.1 kbps 2 megan yhteydellä

• aapaaa

512 pelillä 339,9 ja muuli oli päällä.

• mitä tarkoittanee

meillä on 1 Mg ja sain tulokseksi 1,5 Mbps ja sitten luki 1499,1 kbps mitä tarkoittaa, voisiko joku suomentaa

• juu

Meganen yhteys ja testi antaa 1.6 Mbaudia??

• míetiskelijä

Liikaa nopeutta mulle tässä ,laskisin sitä JOS se olisi ilmaista Elisalla.....prkl...

Toisaalta Soneralla on ilmainen avaus ja voisin ottaa sen 19.90 euroa maksavan...

ELISA EI NÄKÖJÄÄN HALUA PITÄÄ MINUA ASIAKKAANA, HEH.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe