Se nähtiin taas ihan TV:tä myöten
http://www.neowin.net/news/neobytes--meteorologist-gets-prompted-to-upgrade-to-windows-10-on-live-tv
Windows 10 ei sovellu tositoimiin
10
174
Vastaukset
- Nussutellamenneen
Mo mitäs siinä sitten? Onhan se päivitys Windowsin itsetarkoitus, vakoilun lisäksi!
Sun ja Meteorologin hommat on toisijaisia!
Näin on Microsoft ja NSA, päättänyt. Eli se, kuka vastaa tuossa käytetyn koneen ylläpidosta, on tyrinyt. Ei noita ilmoituksia pompi jos niitä ei halua.
Toisekseen, jutussa mainitulla koneella on Windows 7 tai Windows 8.1.- totuushanon
se onkin sellan kokoajan säädettäva paska!
kerta ei riittä, vaan joka päivitysten jälkeen pitäisi olla uudestaan säätämässä!
Kuka helvetti sellasta jaksaa?
Törkee myös toi kymppi tuputus... Todella törkee!
- buahahabuahahahaa
Hirveätä tubutusta! "Get Windows 10". Ei onnistu oikein Microsoftilla tuo tyrkytys.
- MS-Spämmiä
Windows kymmene on totaalisen paska, vastaavia videoita on netti täynnä!
koskaan käyttäjä ei saa olla silla rauhassa! - käyttäjävirhe
Tuo on puhtaasti käyttäjän vika, joka antaa käyttiksensä mennä ihan retuperälle jolloin siinä pomppii kaiken maailman ilmoitukset. Sama kuin lähtisi ajamaan tyhjällä tankilla ja auto pysähtyy, ei siitä autoa syytetä vaan kuskia.
- kakkinauppias
paskat. windows on paska!
- käyttäjävirhe
Tyhmän käyttäjän oma vika.
Tuossahan oli Windows 7.
- Windowslelu
Kymppi ihan sontaa ja sen tubutus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892