Nyt sitten saa suomessakin olla jo lapsimorsiamia. Ei vissiin muuta ku ala-asteelta pokailemaan. Tottakai kaikki katsotaan tapauskohtaisesti, eli jos ei ole suojaväriä tai uskontoa -> häkkiin loppuelämäks. Mitä mieltä ihmiset?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016042821485931_uu.shtml
Hyviä uutisia pedofiileille
4
71
Vastaukset
- xcdfvgbhnjmkhygthj
Ilmankos ne matut häärää siellä saurakunnan päiväkerhoissa. Nää kaks hullua piispaa siunaa liitot.
Mitenkähän nuo nyt Suomessa 'katsotaan tapauskohtaisesti', kun meillä avioliitolla ei ole alaikärajaa ja alaikäisiä poikkeusluvilla naitetaan vuosittain. Mihin ihmeeseen vedoten voisi jonkin tällaisen silloin edes kieltää? Miksi Suomi ei suostu säätämään alaikärajaa avioliitolle?
- Ei_sallittua
Ei alaikäinen voi Suomessa solmia avioliittoa. Laki ei salli sitä.
Onhan se hieman ongelmallista, jos avioliitto on solmittu vaikkapa Syyriassa ja nämä ihmiset muuttavat Suomeen. Onko Syyriassa solmittu avio voimassa Suomessa? Uskoisin, että sellainen avioliitto on voimassa Suomessa. - aksdffdaskjöfdskjj
Loistavasti harhaanjohdat aloittaja kommentissasi. Eihän tuossa uutisessa missään sanota, että lapsimorsiamet olisivat Suomessa sallittuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221