Mitenkä / millä aineilla kannattaisi käsitellä veneen puuosat, sisällä ja ulkona?
Jurmo Cabin puupinnat
4
98
Vastaukset
- puuilo
Ruoski niitä vaikka reilu puolimetrisellä kettinginpätkällä tovi ja kuse sen jälkeen päälle.
- Ufokissa
Kiitos rakentavasta kommentistasi! Ei kun hommiin...
- jotainoppinut
Olen aikoinaan pilannut liian innokkaana osaajana veneen puuosat, joten suosittelen, että pyydä joku osaaja paikanpäälle kertomaan, miten veneesi puuosia tulisi käsitellä, ettet tee niinkuin minä. Hyvistä neuvoista kannattaa maksaakin. Rohkeasti soitto johonkin venealan toimijaan ja kysele suosituksia kunnes sopiva löytyy.
- Puuhytti
Jos on vain kulunut, niin kevyt hionta P320 - P600 ja kaksi tai kolme kerrosta samaa ainetta millä alunperinkin käsitelty. Jos et tiedä millä käsitelty, soittele vanhat omistajat läpi.
Jos on tummunut tai lakka lohkeilee isoina paloina:
Umpipuu: vanhan lakan poisto, hionta, kyllästys, lakkaus venelakalla. Sisäpuolella kyllästys ei ole tarpeen.
Vaneri: vanhan lakan poisto, hionta (jos hionta menee viilusta läpi, uusi viilu puuliimalla päälle), hionta, petsaus, lakkaus venelakalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745