Vitsasauna

Vitsaako

Kuvitteletko masturboidessasi saavasi koivuniemen herraa?

6

1392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilavosunen

      Joskus kuvittelen ilmankin masturboimista.
      Sen verran olen saanut vitsaa pyllylle, että tiedän siitä seuraavan automaattisen häpyhuulten kostumisen ja turpoamisen vaikka se ei juuri sillä hetkelle samalla tavalla seksihimona menisi aivoihin asti. Oletko itse kokenut samaa?

      • Vitsaako

        Sama minulla. Kiihotun myös suunnattomasti jos saan nähdä tai tiedän jonkun saavan vitsaa. Pari viikkoa sitten nin naapuritaloon menevän miehen kädessään koivuvitsa. Kello oli hieman yli kymmenen illalla. Rouvan pakaroilla tanssi varmasti koivunimen herra sinä iltana. Sain sinä iltana monta hyvää hetkeä itsekin
        .


      • Anonyymi

        Sain ekan selkäsaunan vasta 12-vuotiaana ja iskän lähdettyä käteni löysivät pepun jälkeen jalkovälin ja sitä kosketellessa tunsin sellaisen hyvän olon tunteen valtaavan minut. En saanut mitään varsinaista huippua, mutta jotenkin liitin sen tunteen saamaani selkäsaunaan. Sen jälkeen tämä tyttö ei vastustellut kun sain määräyksen vitsan noutoon. Ja kun vauhtiin pääsin, tuntui kuukauden tauko jo aivan liian pitkältä. Kävin jopa kerran pyytämässä kunnon kurinpalautusta. Mutta kun tulin torjutuksi, piti alkaa provosoimaan. Iskän haistaessa "palaneen käryä" hän taisi hyväksyä "seuraukset" ja monesti ihan älyttömät syyt riitti selkäsaunaan. Nykyisin mieheni pitää miinut kurissa ja piiskan jälkeen hän ottaa minut takaa.


    • masokistimies

      Minä en saa orgasmi kun runkaan jos en ajattelen että saan piiskaa!

    • Anonyymi

      Miehenä fantasioin joskus, että joku nainen saa roolileikin "äidiltään" vitsaa, sen pitäisi tapahtua yksityisesti, mutta satun sattumalta paikalle ja jään salaa seuraamaan toimitusta vaikka se on kiellettyä. Jään tästä kiinni ja sen jälkeen on minun vuoro saada vitsaa tämän naisen seuratessa sivusta joko oven kulmalta tai sitten ikkunan läpi niin, että on hieman sivussa minusta ja "äidistä".

    • Anonyymi

      Kyllä ja melko usein

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe