Vitsasauna

Vitsaako

Kuvitteletko masturboidessasi saavasi koivuniemen herraa?

6

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilavosunen

Joskus kuvittelen ilmankin masturboimista.
      Sen verran olen saanut vitsaa pyllylle, että tiedän siitä seuraavan automaattisen häpyhuulten kostumisen ja turpoamisen vaikka se ei juuri sillä hetkelle samalla tavalla seksihimona menisi aivoihin asti. Oletko itse kokenut samaa?

• Vitsaako

Sama minulla. Kiihotun myös suunnattomasti jos saan nähdä tai tiedän jonkun saavan vitsaa. Pari viikkoa sitten nin naapuritaloon menevän miehen kädessään koivuvitsa. Kello oli hieman yli kymmenen illalla. Rouvan pakaroilla tanssi varmasti koivunimen herra sinä iltana. Sain sinä iltana monta hyvää hetkeä itsekin
        .

• Anonyymi

Sain ekan selkäsaunan vasta 12-vuotiaana ja iskän lähdettyä käteni löysivät pepun jälkeen jalkovälin ja sitä kosketellessa tunsin sellaisen hyvän olon tunteen valtaavan minut. En saanut mitään varsinaista huippua, mutta jotenkin liitin sen tunteen saamaani selkäsaunaan. Sen jälkeen tämä tyttö ei vastustellut kun sain määräyksen vitsan noutoon. Ja kun vauhtiin pääsin, tuntui kuukauden tauko jo aivan liian pitkältä. Kävin jopa kerran pyytämässä kunnon kurinpalautusta. Mutta kun tulin torjutuksi, piti alkaa provosoimaan. Iskän haistaessa "palaneen käryä" hän taisi hyväksyä "seuraukset" ja monesti ihan älyttömät syyt riitti selkäsaunaan. Nykyisin mieheni pitää miinut kurissa ja piiskan jälkeen hän ottaa minut takaa.

• masokistimies

Minä en saa orgasmi kun runkaan jos en ajattelen että saan piiskaa!

• Anonyymi

Miehenä fantasioin joskus, että joku nainen saa roolileikin "äidiltään" vitsaa, sen pitäisi tapahtua yksityisesti, mutta satun sattumalta paikalle ja jään salaa seuraamaan toimitusta vaikka se on kiellettyä. Jään tästä kiinni ja sen jälkeen on minun vuoro saada vitsaa tämän naisen seuratessa sivusta joko oven kulmalta tai sitten ikkunan läpi niin, että on hieman sivussa minusta ja "äidistä".

• Anonyymi

Kyllä ja melko usein

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      68
      3991
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      21
      2291
    3. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      442
      1966
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      165
      1821
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      108
      1176
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      93
      1174
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      236
      1115
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      33
      937
    9. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      798
    10. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      166
      740
    Aihe