verottomuutta? Pienellä eläkkeellä maassamme tosi hurja määrä jo nuorempiakin ihmisiä.
Se mitä eläkkeen lisäksi tienaa verottomaksi. Osaatte te varmaan ajaa tätä asiaa. Kiitos.
Miksi ette tajua ajaa eläkeläisten
4
201
Vastaukset
- HaluanEläkkeelle
Mä täytin ihan muutama päivä sitten jo 52 vee, enkä oo ollut duunissa ikinä missään.
Mä en oo käyny ees peruskouluu enkä oo opiskellu päivääkään ikinä missään.
En oo ollu työmarkkinoiden käytettävissä enää 10 viimeiseen vuoteen ja mulla falskaa toi peräpääkin jo melko lailla.
Mä en pysty enkä osaa tehdä yhtään mitään järjellistä muuta ku rikoksia ja mut pistäs päästää eläkkeelle jotta mä voin keskittyy mun ainoaan harrastukseen.
Siis pedofiiliaan ja insestiin. Mä rakastan lapsii. Mut en siis silleen samalla tavalla ku muut.
"Gurgolle eläkettä" - jamitävielä
Ei kukaan aja köyhille etuja.Päättäjien oma nahka se on jota pitää lämmittää.
Köyhä ei ole minkään arvoinen nykymaailmassa.Raha on se joka ratkaisee,ja
sitä ei rikkaille kerry koskaan tarpeeksi.Työttömyyskin johtuu rikkaiden
saituudesta,koska he eivät välitä kehittää mahdollisuuksia työläisille.Yläkasti
pelleilee osakemarkkinoillaan,kaiken aikansa.Sellaiseen menettelyyn tulee
varmasti loppu,jollakin tavalla."Tyhjästä on paha nyhjäistä". - jaFlatushaisee
"Kas linnoissa Kreivien häät vietetään,jne.jne".
- perseeseen
Työnnä löylykauha perseeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432468
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022250- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811142