S pankki paras

Teewee7

S pankki on aikuiselle Ilmainen, visadebit kortti ja pankki tunnukset,. Löysin
Löysin Prismasta kolikko talletus automaatin johon on viedä paljon kolikoita, ja ilmainen käyttö tilille,

Kannattaa valita s pankki, niin muiden kartelli kk maksut alenee, nordeasta menee 5 euroa tunnukset ja Visa debit, kaikki vaihtaa ni hinnat putoa muualla

6

110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklkg

      S-pankki voi olla "paras" rahattomalle ja velattomalle.

      Kun alkaa olla sijoituksia tai (asunto)velkaa vähän enemmän, tilanne ei olekaan niin selkeä. Esim. Nordeassa avainasiakkaalla useimmat palvelumaksut 0 euroa. OP:ssa palvelumaksuja voi maksaa booonuksilla (jotka on epäselvin mahdollinen tapa hoitaa asiakaskohtaiset alennukset, mutta sehän on ihan tarkoituksellista, jotta vertailu olisi vaikeaa)

      • nyt_velaton

        "S-pankki voi olla "paras" rahattomalle ja velattomalle."

        S-pankin asiakkaan on vaikea edes velkaantua. Olen hakenut sieltä luottokorttia muutaman kerran, aina on tullut hylky. Kulutusluottoa en ole edes yrittänyt hakea, koska he vaativat peräti 2600 euron kuukausituloja. En ole kuitenkaan vaihtanut pankkia, vaikka tuo credit-kortin puute on kieltämättä joskus käynyt itsetunnolle. Se hyvä puoli velattomuudessa on, että saa nopeammin etukäteen säästettyä ostoksensa, kun ei ole kuukausittaisia velanlyhennyksiä maksettavana. Toisaalta Klarnalta saa tarvittaessa edullisia osamaksusopimuksia, jos sille linjalle haluaa mennä. S-Pankin kulutusluotto olisi selvästi kalliimpi.


      • Kehä3-takaa
        nyt_velaton kirjoitti:

        "S-pankki voi olla "paras" rahattomalle ja velattomalle."

        S-pankin asiakkaan on vaikea edes velkaantua. Olen hakenut sieltä luottokorttia muutaman kerran, aina on tullut hylky. Kulutusluottoa en ole edes yrittänyt hakea, koska he vaativat peräti 2600 euron kuukausituloja. En ole kuitenkaan vaihtanut pankkia, vaikka tuo credit-kortin puute on kieltämättä joskus käynyt itsetunnolle. Se hyvä puoli velattomuudessa on, että saa nopeammin etukäteen säästettyä ostoksensa, kun ei ole kuukausittaisia velanlyhennyksiä maksettavana. Toisaalta Klarnalta saa tarvittaessa edullisia osamaksusopimuksia, jos sille linjalle haluaa mennä. S-Pankin kulutusluotto olisi selvästi kalliimpi.

        S-pankin credit maksaa 2,50€/kk jos vaikka yksikin ostos kuukaudessa.Eli ei ole ilmaista se credit kortin käyttö. mahdollinen kuukausittainen luoton maksu.Vaiettu tieto näissä kirjoituksissa,varmaan löytyy hakemalla tieto jostain.


    • hmmmmn

      S-pankin palveluverkosto on surkea paikoitellen. Kannattaa selvittää miten kauaksi joudut ajamaan jonkin ongelman vuoksi, vaikka että lukitset nettitunnuksesi ja maksut jää maksamatta, eikä avaus onnistu puhelimitse. Onpa hankalaa. Sekin nakkikioski, jossa s-pankin asioita voi hoitaa, voi olla useiden kymmenien kilometrien päässä.

      Kannattaa siis valita se pankki, jossa saa palvelua ja se joka on lähimpänä. S-pankki voi sopia hyvin kakkospankiksi. Muutoin enpä luottaisi heihin enää 100%, siinä että palvelu myös toimii saumattomasti ja asiakaslähtöisesti.

      • paraspankkionäs

        S-pankki on se lähin pankki ja S-ketjun kaikki kaupat ympäröivät minua, siispä valitsen S-pankin!


      • hmmmmn

        Kaikissa s-ketjun kaupoissa ei ole s-pankin asiakaspalvelu pistettä. Sisämaahan mentäessä palveluverkosto on hyvin ohut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe