Katselin tuossa juuri ohjelman ja kas huomasin Op:n morkkaaminen ja kun kaverini pankkimaailmassa otti selvää on Kuluttajasuoja ohjelman työntekijät vakuutettu IF yhtiössä(Joka tehnyt valituksen OP:sta) ja kas kummaa kun niiden pakat ja muut edut tulee Nordeasta eli juuri kilpailijasta. Eli tästä voidaan vetää aika raju yhtälö eli kaikkien luottama kuningaskuluttaja ohjelma onkin maksettu ohjelma.
Kuningaskuluttaja on puolueellinen
Huijausta
2
83
Vastaukset
- 4.19
Upeaa ajattelua!
Meidän firman lakisääteinen työntekijöiden tapaturmavakuutus on otettu LähiTapiolasta. Tarkoittako tämä sitä, että palkkani ja muut edut tulevat LähiTapiolasta? Voi herttanen sentään.- huijaatko-itseäsi
Duunipaikan kiinteistövakuutukset sun muut on otettu kilpailutuksen jälkeen IFistä. Nyt mäkin sitten tiedän, että olen töissä "IFin maksamassa" paikassa. Bu-ha-haa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982