ilmoitin torilla, että haluan ostaa 10,1"tabletin, myyjä jonka valitsin osoittautui huijariksi, luotin ja maksoin, väittää lähettäneensä laitteen, mutta seurantatunnus joutui heti hukkaan, ja tiedustellessa nimellä postista lähetystä tälläistä lähetystä ei ole koskaan toimitettu, harmittavaksi tästä tekee se, että lapsen lapset omilla viikkorahoilla ostivat uuden Gigantista, mutta se rikkoutui n.1kk päästä sillä tavalla että takuu ei korvannut, ja minä pappana uhrauduin ja ostin tämän joka sitten jäi saamatta. En tiedä voinko sanoa henkilön nimeä vai onko se laitonta ?
varokaa huijareita tori.fi
6
257
Vastaukset
- huijattu_myös
Jos myyjä ei ole yhteydenotoista huolimatta toimittanut laitetta tai vastaa viesteihin kerro vaan nimi varoituksena muille.
Halutaan ostaa -ilmoituksiin nämä huijarit helposti tarttuvatkin, myyntimahdollisuus voi olla jo palstan ylläpitäjän toimesta blokattu mutta vastaamista ei voi estää.
Aina pitäisi Goooglettaa nimi, puhelinnumero ja tilinumero kun ostaa tuntemattomalta netissä. Ensimmäisenä lankaan lentänyt kärsii mutta muut sentään voivat välttyä ilmiannon johdosta.
Oletko tehnyt rikosilmoituksen? - 655462
Tee rikosilmoitus.
Nimen kertominen on siinä mielessä "vaarallinen" juttu että jos oikein tosisaan haluaa huijata niin keksii myös tuon nimen ja huonossa tapauksessa leimaat jonkun ulkopuolisen huijariksi. Poliisihan saa kyllä selville tilinumeron perusteella että minne on mennyt rahaa. Kun on kyse tällaisesta tapauksesta että seurantakoodi pitäisi olla niin jos myyjä ei pysty sitä kertomaan tai ei ole kuittia postista niin ehkäpä siinä olisi jo todisteita huijauksesta. - harmistunut
Ei kannata laittaa nimeä. Voi tulla kalliimmaksi sinulle kun huijattu summa :/ Näin kävi itselle...
- 9plus7
Joopa joo, kaikki tiedot voi ihan laillisesti tänne laittaa, nimi, tilinumero, puh numero ym, niin kun muut googlettaa tietoja löytää huijarin.
- pennittömiäuneksijoita
Onpa jännnäjuttu, kun on ostajiakin olemassa!?
Itse kun olen yrittänyt myydä jotakin, niin "selaajia" on satoja, mutta yhteydenottoja 0.
tai sitten kyselevät, vieläkö on.
Mitä ihmettä ne sillä tiedolla tekevät.
Löytäjä- ohjelmassa tuntuu oudolta, kun tavarat eivät ole yhdeneuron luokkkaa ja kauppa käy!! - Anonyymi
joo, vaikuttaa gigantin työntekijöiden tempuilta. myydään olematonta mikä on ostettu gigantista ja tori.fi ei välitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984