Miksi sossut tukevat edelleen Venäjää?

Toveri Heinäluoma oli tänään Ylen A-talkissa puolustelemassa Putinin puuhia ja haukkumassa Yhdysvaltoja, NATO:a ja kaikenlaista länsimaisuutta.

Eivätkö toverit sosialistit ole vieläkään tajunneet, että se heidän paratiisinsa Neuvostoliitto tosiaan hajosi jo runsas neljännesvuosisata sitten? Nykyinen Venäjä on paljon kapitalistisempi kuin USA, mutta vielä aggressiivisempi naapurimaitaan kohtaan kuin edesmennyt Neuvostoliitto.

Olivatko siis Neuvostoliiton hyökkäykset Suomeen ainoa syy täkäläisten sosialistien harjoittamaan ryssän ihailuun jo neuvostoaikana? Aatteella ei ollut sen kummempaa väliä, vaan sossut nauttivat pelkästään suomalaisten siviilien murhaamisesta?

3

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eerotiltu

No tietenkin siksi kun uskovat/toivovat edelleen, että apu (sosialismi) tulee sieltä.

• IdiootitAsialla

Venäjältä sosialismia ? Onko hiukan pallo hukassa ?

Venäjä on naapurimaamme, ja meidän on tultava toimeen sen kanssa, Usan ei tarvitse, Naton ei tarvitse - meidän tarvitsee.

• No kerro ne hyvät ja hienot asiat joita Usasta ja yleensäkin länsimaista on tullut viime vuosikymmenenä - kahtena ? Hyökkäillyt ja käynnistänyt sisällisotia, sotii muissa maissa toisesta maailmansodasta lähtien jne. jne. Ei siis sen parempaa kerrottavaa kuin Venäjästäkään, päinvastoin.

Meidän on pitkän rajamme ja suurten kaupallisten mahdollisuuksienkin vuoksi tultava toimeen Venäjän kanssa. Niin kuin tuossa yllä kerrottiin, muiden ei tarvitse tulla toimeen Venäjän kanssa. Usan taas on painettava Venäjää alas, koska Usa on konkurssin partaalla, ollut jo vuosikymmeniä. Maailman velkaantuneimpia maita, ja sen on saatava EU sotaan, jotta saa asekaupan käyntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106