seisooko muilla miehillä aina vaimon kanssa

m40mies

kun alottelette hommia ja vaimo ei näytä niin innostuneelle?? tuo naisen fiilis vaikuttaa itseen niin paljon. eniten jos hän pyytää tekemään itselleen jotain.

21

915

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normiäijä76

      Eihän se ole mies eikä mikään, joka ei pysty sängyssä suoriutumaan naisen mielialasta riippumatta. Minulla seisoo aina, oli tilanne mikä tahansa.

      • Kokeiltuonkaikkee

        Ei mullakaan sun vaimon kanssa aina seiso. Se on jotenkin niin haluton melkein aina!


      • Kylläjämpitionsiinä

        Jokaisella on oma tapa käsitellä ongelmiaan. Ei se sitä paranna et rehvastelee päin vastoin miten asiat oikeesti on. Luulempa et miehellä mikä ajattelee noin, ei sillä ole muijaa ollenkaan. Eikä seiso buahahaha


    • vanha11

      Kyllä on paljon kiinni naisen halusta. Sen vaistoaa.

      Ja pitkässä liitossa olleena sen tiedän. Välillä ketuttaa, kun itse haluasi.
      Mutta sitten kun on sen aika, silloin seksi taivaasta.
      Kannattaa puhua. Josko löytyy yhteien sävel tuohonkin.
      Mullakin lerpahti joskus, kun tuli fiilis "ei tuo oikeesti halua"

      Ota siltä kannalta, että oot pomo/kingi näissä asioissa. Naiset haluaa olla naisia, joile mies näyttää kaapin paikan... tai muuten on vahva.

      P.S. Jutelkaa toiveistanne.

    • naattia

      Minä naisena, näen rakastelun yhteisenä juttuna. Miehet ikääntyessään, ei välttämättä ihan heti toimintavalmiita, sen hauskempaa on rakastelusta tullut, kun saan tehdä kaiken laista hauskaa... Ei meidän parisuhteessa ainakaan ongelma...
      Eli puhukaa, leikkikää, nauttikaa...

    • Ketola-AP

      No ei enää seiso vaimolle, on pihistellyt vittuaan niin kauan, en tiedä kelle on mahtanut säästää, pitäkööt tunkkinsa.
      Nyt seisoo miehille ja topakasti. On tultu siihen ikään, että miehet vie voiton, saa runkkailla ja imeä kyrpää ja hyvää tekee, en enää sekaannu naikkosiin.

    • parisuhteessa-

      Kyllä on aina seissyt. Ei tarvii kun vähän pussailla niin alkaa panettaa ja muna seisoo kuin tatti

    • seisooeiseiso

      Jaa.a. Jos vaimo makoilee sängyllä pitkät harmaat villasukat ja tuohivirsut jalassa, naama norsunvitulla jottei kiinnosta paneminen yhtään, niin ei seiso, (eikä tule seisomaankaan) vaikka aattelisin punaista tulostimen mustepatruunaa!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ohion

      No ei seiso, ei oman, eikä kenenkään muunkaan vaimon kanssa.

    • ukkel

      Jos toinen ei ole yhtään kiinnostunut, niin enempi se ketuttaa kuin seisottaa.

    • kiihkeyttäollapitää

      Tottakai se vaikuttaa, jos toinen ei ole kiinnostunut. Seksissähän on nimenomaan kyse siitä, että kaksi henkilöä haluavat toisiaan.

    • vm43

      Aktiivisuudessa eroja. 7-kymmentä lähestyvä vaimoni ei ole yhtä aktiivnen kuin minä.
      Olemme sopineet, että kun häntä alkaa kiinnostamaan tai hän kyllästyy minun happamaan ilmeeseeni, niin hän tekee aloitteen. Tapahtuu pari kertaa viikossa.
      Yhtään "hutia" ei ole vielä tullut mutta joskus "herääminen" vaatii valmistelua. Usein riittää pelkkä kosketus. Vaimon paljaat jalkaterät nivusiini niin silloin mennään.

      Saa nähdä miten pitkään tätä kestää.

    • Kankimieszzz

      Minulla alkaa seisomaan, kun vaimo menee alapesulle Kun veden lorina kuuluu, siitä tiedän että on tulossa mukava nainti-ilta. Itse ikämiehenä haluasiain seksiä enemmänkin kuin vain 3 kertaa viikossa.

      • lapset1vaimonajatukses

        näinhän se ellei lapset herätä ja kämmi viereen


    • urpourputtaja

      Onhan se selvää, että jos nainen ei ole leikissä mukana ei nouse. Olisi mukava jos nainen otas kepistä kiinni ja hoitelis pystyyn ja vielä parempi jos kääntys samalla nuolettaan pilluansa. Kyllä nousee! Mutta kun vanhemmiten , menopaussin jälkeen naiset puhuu sängyssä vaan töistä tai jostain jokapäiväisestä niin ei kyllä jaksa mieskään.

    • wertfygh

      Riippuu siitä, kenen vaimon kanssa sattuu olemaan.. esimerkiksi naapurin Einarin 82 vuotiaan vaimon kans ei seiso edes vahingossa!

    • viikkopanot

      Kyllä seisoo naapurin Mariannan kanssa 60 v osaa sitten ottaa miestä oiken kunnolla

    • dfsdfsd

      Ei seiso tai seisokki ei kestä. Seisokki saattaa lopahtaa siihenkin kun esileikkien jälkeen nainen onkin suht kuiva, mikä ei ole tavallista meillä.

    • 52vmies

      Minulla ainakin tärähtää kyrpä seisomaan saman tien, kun vaimo ehdottaa että eiköhän mennä ukko naimaan. Seisokki on sitten sellainen että ei laske ennen kuin laukeaa, spermaa tulee melkoisia määriä vaikka ikää on 52v . Johtuneeko siitä että on isot pallit, nuorempana kaverit sanoi aina että noilla siementää kaikki kylän naiset.

    • narinari

      No ei seiso, akalla naama ku petolinnulla, töllöttää kattoo televisiota polvet koukussa läppäri viellä nokan alla, vissiinkin "marttojen" kukseja

    • NäinhänSeOn

      Vanha sanonta; "Jos ei seksi suju on suhteessa vikaa".. joten sinä päivänä kun muija alkaa tosissaan pihtaamaan tai itse en pidä naista haluttavana niin on kaikkein parasta erota.. itse rakastan seksiä siinä määrin etten pysty intohimottomassa suhteessa elään.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe