Haluan varoittaa kaikkia, ketkä tilaavat tavaraa Kiinasta UPS:n kuljetuksella. UPS:n kautta tulevat paketit jäävät 100% tulliin, koska UPS tekee sillä hyvin kyseenalaista bisnestä. UPS ottaa noin 15e välityspalkkion tullien hoidosta ja jos haluat tullata itse, UPS lätkäisee 25e suuruisen “rangaistusmaksun”. Lisäksi UPS:n kuljetushan on monta monta kertaa kalliimpi halvempiin verrattuna, joten jos tuote ei maksa satoja euroja, yleensä kuljetus välityspalkkiokustannukset tulevat tuplaamaan tilauksesi hinnan.
Levittäkää sanaa, tilatkaa firmoilta jotka käyttävät muita kuriiripalveluita kuin pienen ihmisen ryöstävä UPS.
Välttäkää UPS:ia Kiinasta tilattaessa
Upsiapina
0
99
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497