Suomessa se on pakko ryyppäämistä tämä vapun vietto. Selvin päin olet yksin. Mikä järki se on ryypätä itsensä huonoon kuntoon? Muka hauskaa. Kenen mielestä?
Typerä vappu taas
19
377
Vastaukset
- Impulsiivinen_Sonni
Ei ole mikään pakko ryypätä jos ei halua.
Ei kai ne väkisin sulle viinaa ratilla kurkkuun kaada?- Aspergers
Kyllä ne kaataa sitä viinaa kurkkuun vaikka väkisin. Syytän tästä yhteiskuntaa.
- Pilkkuy
En kyllä ite halu juoda koska vihaan laskuhumalaa ja tästä syystä menee helposti yli. Voi olla että koulukaverini ala-asteelta asti tulee kysäseen et lähtisinkö lauantain ulos. Selvinpäi menen. Jos ei kysy niin taidan mennä tuohon vuorelle aurinkoon ja katselen laskun vihree tupakka huulessa. Sit himaa syömää tai pelaamaa :D
- BajAlko
Ota toki jazztupakin kylkeen vähän alkoa. Paljoa ei tartte ottaa ja tulee kunnon sekavuustila ilman jäätävää krapulaa ja laskuhumalakin jää pienemmäksi kuin jos käyttäisi pelkkää alkoa raskaalla kädellä.
- turhaajuhla
ihan selvinpäin olen koko vapun, koska ei vois vähempää kiinnostaa koko vappu. turhaa koko vappu ainakin mun mielestä, juhlikoon kuka haluaa...
- valolotossa.taas.osumaa
Yle:n radiokanaviltakin tulee mukavaa vappuhömppää. En ole mitään päivää juhlinut enkä mennyt tosikkona toisten juhlia pilaamaan.
Yömyssyn otan vuodesta toiseen merkkiä vaihtamatta.
Kivahan vapunaika on. Luonnossa jo vihreää ja valoa riittää aamuaikaisesta iltamyöhään. - Vappua
Vappua voi viettää myös ulkoillen, ainakin itse tein näin. Hyvä fiilis, ja muiden vapun toivotukset (alkoa nauttien) ei haitannut, päin vastoin tuli hyvä ja itsenäinen olo. Tsemppiä kaikille.
- fkfjhfhfdhd
Kevätkin taas myöhässä kun vappua aina juhlistettu sonnan ajolla.Vain työläinen osa sijoittaa juhlan kevään kiivaimpaan työhuippuun rakentaminen yms. muuta kuin alkutuotannossa.
- MunaOnHyvää
Saatanan vappu, ihan turhaa paskaa, saatana!
- syöpäpotilaat
Suomen kansa oksentaa tänään, urakalla! Koska alkohoolii on myrkkyä elimistölle!
- fdhgdh
Niin no kannattaa muistaa, että ei tämä vappu mikään ihmeellinen juhla ole.
Jossakin on sotaa ja kärsimystä. - reino.aina.yksin
Yksinäisyyteni käynnistyi 3 vuotiaana. Siihen on vain yksi syy. En ala sitä nyt purkamaan.
Kun pääsin elämän reunasta kiinni, pidin siitä kynsin hampain paskatöissä monien vihaamana.
Ruhjouduin liikenneonnettomuudessa vastapuolen ajovirheestä. Vieressäni istunut nainen halvaantui loppuiäkseen.
Yksinäisyydessäkin on helpompi elää kun pystyy ostamaan mieleisiään ruokatarvikkeita. Osaan laittaa ruokaa.
Viinan kanssa jää aina toiseksi. Miellän viinan vihollisekseni n:o1.
Vappuna suomikaan ei men kii kuten jouluna. Vihaan sitä typerimpänä mukajuhlana kaikella kybällä. - Tälläinenvappunyt
Selvinpäin olen ollut koko iän. Suvussa on paljon alkoholiongelmaisia. Vappua tulee vietettyä yksin ensimmäistä kertaa. Nautin rauhasta, mutta ahdistaa silti. Mielessäni on pelko vakavan sairauden uusiutumisesta. Toisaalta vakava sairaus on kasvattanut minua kovasti. Tunnen itseni onnelliseksi.
Kai tässä tulee seurattua naapuriston vapun juhlintaa. Sama juopottelupiiri istuu taloyhtiön grillikatoksessa tänäkin vappuna.Ei ole hyvä juttu, kun mieltä piinaa alitajuinen pelko, että jossain se muhii, pulpahtaakseen jälleen pinnalle. Olen uskossa ja tiedän ettei Koreimman sallimatta tapahdu mitään. Kuitenkin sitä ajattelee, että jospa sittenkin on sallittu. Me ihmiset olemme heikkoja ja pelko hiipii salakavalasti pintaan.
Suvussani (tätejä, enoja on paljon syöpää) ja kun ikää tulee, niin sitä ajattelee, että milloinka se pahus iskee.
Minua auttaa rukous ja puuhastelu.
[email protected]
- PonuJepari
Justiinsa sain tislattua 10 litraa riittää vapuksi.
- väsynyt-pörrääjä
Helpolla päästiin kun kaupat olivat tänään päivällä auki. Vappu ja sunnuntai peräkkäin tekee kaksi pörräyspäivää.
- inmemoriam
Laitoin omatekoisen lyhdyn viinapäissään kuolleen entisaikain tutun muistolle. Mitään muuta vahvistusta ei tarvita.
- lopunajanvoideltu
Seuraava asema juhannus. Pysykää kyydissää.
- Meinaanviinaa
Ja juhannuksena juodaan, meinaan viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223