Toteutuuko Lasse Mustosen ehdotus Kervis-asiassa?

Miten-käy

http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2013/05/21/Kervisen tapauksessa tehtävä sopimus/2013315746020/69

Kervisen tapauksessa tehtävä sopimus
21.5.2013 4:00

Asko Kervisen tarinaa on luettu lehtien palstoilta, yleisönosastokirjoituksista ja yhä enenevässä määrin myös internetin kirjoituksissa. Lupasin selvittää asiaa ja tuoda julkisuuteen näkemykseni, vaikka moni lukija ei asiaa tunnistakaan.

Tarina alkoi noin kahdeksan vuotta sitten epämääräisellä erottamisella. Suuri osa ihmisistä masentuisi ja alistuisi tilanteeseen mutta Kervinen sai päinvastoin energialatauksen, joka ei tunnu hiipuvan millään. Olen perehtynyt aiheeseen Kervisen materiaalin ja muiden yhteyksien kautta, ja olen vakuuttunut, ettei Hercule Poirot tai Sherlock Holmeskaan kykenisi aukotonta selvitystä tekemään; niin monta siltaa on poltettu, haasteita tehty ja väittämiä esitetty.

Näkemykseni asiaan. Asko Kervisen erovaiheissa ei työsopimuslakia ole toteutettu lain hengen mukaisesti; tästä lienee yksimielisyys. Toinen merkittävä asia oli väitetty uhkaus kaupungin virkamiehiä vastaan. Mikäli se olisi totta, niin poliisin olisi pitänyt asia tutkia ja selvittää. Virkamiesten tulisi näin vakavassa asiassa näyttää asia toteen tai puhdistaa Kervisen maine.

Esitykseni. On kaksi vaihtoehtoa, jatkaa tätä taistelua ikuisesti eri oikeuksissa, internetissä ja kahvipöydissä tai tehdä kuten järki sanoo, että kaupunki ja Asko Kervinen tekevät sopimuksen, jossa kaupunki puhdistaa Kervisen maineen ja suorittaa vahingonkorvauksen. Asko Kervinen sitoutuu lopettamaan kaikki toimenpiteet Kotkan kaupunkia ja sen virkamiehiä vastaan ja rauhoittamaan oman, aktiivisen tukijoukkonsa.

Todettakoon lopuksi, etten ole koskaan tavannut Asko Kervistä, eli yritän vain hoitaa "yhteisiä asioita", jollaiseksi tämä tapaus on muodostunut.

Lasse Mustonen, kaupunginvaltuutettu (kok), Kotka

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asko.sperminen

      Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

      En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

      Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

      Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

      Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

      Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan.

    • mietin-vaan

      Kuinka yleistä on perseen repeäminen anaaliseksissä?

      Muutama ystävä on perseseksin seurauksena joutunut jo vuosia käyttämään vaippoja kun pidätyskyky on mennyt. Sulkijalihakset ovat siis rauenneet.

      Ei tarvitse kuin yskäistä, niin lusikallinen paskaa on housuissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe