VALEPUKKI-HARAKKA NUOLEE NURKASSA MUNIAAN

ewrfwerwerwerwe

Valepukki-Harakka sai nenilleen, kun media ei lähtenytkään mukaan hänen kusetukseensa "veroparatiisiyhtiöstä", joka oikeasti ei ollutkaan mikään käytössä ollut yritys. Onneksi mieheltä aikoinaan vietiin oma talkshow -ohjelma, tai muuten se voisi siinä vapaasti puhua paskaa vaikka millä mitalla.

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopisityyliin

      Onko homokin?

      • erertertrert

        Näkeehän sen päältäkin


    • lifani

      Mahtaa vituttaa rikollis porvarit laitetaan maksamaan veroja suomeen! Palkkansa ansainnu edustaja on!

      • http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016042821485519_uu.shtml


        "MTV: Toivakka myöntää johtaneensa eduskuntaa harhaan

        Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Lenita Toivakka pyysi tänään torstaina MTV3:n Huomenta Suomi -lähetyksessä anteeksi sitä, että on johtanut harhaan antamalla väärää tietoa osuudestaan verosuunnitteluyhtiön perustamisessa. Lue lisää...

        Ministeri raivosi eduskunnassa: "Harakka valehtee""


        Onko tämä navettatakkeihin pukeutuva stubelon piika enään sovelias ministeriksi? tosin tuskin tuolta hallituksesta ja eduskunnasta löytyy ainuttakaan rehellistä ukkoa taikka akkaa, kokoomusrotat ovat kuitenkin sieltä pahimmasta päästä!
        Ennenvanhaan hyvään aikaan kansanedustajalta ja jopa kunnallispolitikolta vaadittiin nuhteettomuutta ja täydellistä kansalaisluottamusta, nykyisin Arkadianmäen lihapatojen kahvoihin pääsemiseksi vaaditaan jonkinlaista rikosrekisteriä!


        Late Lapista. SSSS Ry!


      • MarksinKalle

        Harakka on kovassa nousussa. Pani röyhkeän veronkiertäjä-porvariämmän kuriin. Kuinka tuollainen valehtelija veronkiertäjä voi toimia ministerinä?


    • MaanTapa

      Toivakan pitäisi erota ministerin hommista.Niin kaikissa demokratioissa toimitaan.
      *Muistaako kukaan Salinin tapausta Ruotsista.
      Monia esimerkkejä,kuinka ministerit eroaa jos mokaa ja menettää luottamuksensa.Mutta ei suomessa ole mitään moraalia päättäjillä.

    • Buah-hah-hah

      Kokkari-rölli repi pelihousunsa taas!

    • Suomessa jo kolme ministeriä jäänyt kiinni veronkierrosta.
      -Sipilä
      -Berner
      -Toivakka.
      Mutta ei aiheuta suomessa mitään toimenpiteitä.
      Suomi on erikoinen"demokratia"

    • Hallaahon.äänestäjä7

      Harakka on umpipuinen demari

      SUOMESSA ON ONGELMA ETTÄ MEILLÄ ON KOLME VALHEELLA VALTAAN -PUOLUETTA KOK, SOS, MAALAIS JA UUTENA PYRKI PS - SOININ USKONTOHIHHULILAINEN MATUPUOLUE

      MUTTA SE EPÄONNISTUI

      Muissa maissa on vain kaksi pääporukkaa VALHEELLA VALAAN seli sos ja kok
      Suomessa on siis lisäksi MAALAISLIITTO

      PS PUOLUEESTA TOIVOTTIIN VALHEELLA VALTAAN KUSETTAJIEN VASTAPOOLIA mutta Soini maksoi Kreikka-tukia,
      päästi maahan matua niin että napa rutisi
      ja TUHLASI verorahoja MAALAISLIITON HULLUIHIN TEOLLISUUSIDEOIHIN ALKAEN KANKKULAN KAIVOS TALVIVAARASTA ROSTATOM-KREMLIN VAKOOJATOIMISTON FENNOVOIMAANA JA PÄÄLLE VIELÄ TÄYSIN ÄLYVAPAA MAAKUNTAHALLINTO

      KYSYMYS EI OLE HARAKKA VASTAAN TOIVAKKA TMS.

      VAAN SIITÄ ETTÄ STUBBILLE JA TOIVAKALLE PITÄÄ ANTAA POTKUT HALLITUKSESTA KOSKA HE VALEHTELIVAT EDUSKUNNALLE

      sillä hyväksyykö SDP tai Harakka jonkin Toivakan ruikuttavan anteeksipyynnön ei ole merkitystä

      PARLAMENTILLE VALEHTELEMINEN ON MAHDOTONTA LÄNSIMAISSA KUTEN ENGLANNISSA

      PARLAMENTILLE VALEHTELEMINEN ON TAPA DIKTATUUREISSA KUTEN VENÄJÄ KUUBA ZIMBABWE PKOREA ...

      Parlamentin olemassaolo ei tarkoita että maa on demokraattinen vaan maassa pitää olla demokraattiset instituutiot jotka pidättävät väärintekijät ja valehtelijat tehtävistään, näin tehdään esim. Englannissa mutta ei Suomessa

      ANTTI RINNE VALEHTELEE MYÖS MUTTA SIIS MUUTTAA PUHEITAAN JA VASTUSTAA ITSEÄÄN ja sitä rataa ELI SITÄ SAA POLIITIKKO TIETENKIN TEHDÄ JA SITÄ VOI KUTSUA KEHITYSTARINAKSI, OPPII JA MUUTTUU AJAN KANSSA, SE EI OLE TAKINKÄÄNNÖS

      Poliitikko joka ei kehity ymmärryksen kehittyessä on ääliö kuten kommunisti

      Valehtelijat Toivakka ja Stubb olisi heitetty ministerinvirasta ulos LÄNSIMAISSA kuten Englannissa siten että KOSKA HE EIVÄT SUOSTU LÄHTEMÄÄN TIETENKÄÄN VAAN RUIKUTTAVAT ANTEEKSIPYYNTÖÄ saadakseen jäädä ja SAADAKSEEN PITÄÄ VALTAPOLIITTISEN ASEMANSA NIIN HOMMA ETENEE NÄIN

      Zysse ja sen kaltaiset vanhemmat puolueen herrasmiehet ja -naiset kutsuvat Toivakan ja Stubbin sisäiseen palaveriin kakkukahvien merkeissä ja näiden ruikutuksen anteeksi anteeksi jälkeen sanovat OLEMME ERITTÄIN KIITOLLISIA TOIMINNASTANNE PUOLUEEN HYVÄKSI JA PERUSTAMME TEILLE KIVOJA HOMMIA MYÖS TULEVAISUUDESSA, KIITOS, JA HYVÄSTI, TÄSTÄ VIRASTA TEIDÄN ON NYT LÄHDETTÄVÄ ja ilmoitatte sitten huomenna tiedotustilaisuudessa että päätöksenne on itsenäinen, veditte johtopäätökset ja lähdettä. Lopuksi Zysse on vähän katsellut listoja ja nimittää väliaikaisesti tilallenne ministereiksi x:n ja y:n katsotaan sitten tarkemmin

    • JOTAIN..KIVAA

      HARAKKA RAAPAISI VAIN PIKKASEN PINTAA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe