Windows kymmenen ongelmista!!
Taitaa ubuntu kutsua!
Emme voi hyväksyä, Että MS syyllistää käyttäjät
49
313
Vastaukset
- Pitkäpinnainen
Joo ainakin se M$-tiltu aurinko_lemma syylistää käyttäjät ja M$ ei mistään vastuussa!
Paska koko windows kymppi ja nyt päivittyneet 7 ja 8 myös!
On jo montaketaa käynyt ubuntu mielessä ja kai se sieltä tuleekin, kun hihna hirttää viimeisenkerran.Ei Microsoft voi olla vastuussa siitä, että käyttäjä ronkkii järjestelmän sekaisin tai asentaa koneelleen epäluotettavasta paikasta ladatun epäluotettavan ohjelman ja antaa sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Mikään järjestelmä ei ole suojassa siltä, että henkilö, jolla on täydet käyttöoikeudet koneella, tekee tyhmiä asioita.
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.- Jokainen-vastaa-itse
aurinko_lemma kirjoitti:
Ei Microsoft voi olla vastuussa siitä, että käyttäjä ronkkii järjestelmän sekaisin tai asentaa koneelleen epäluotettavasta paikasta ladatun epäluotettavan ohjelman ja antaa sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Mikään järjestelmä ei ole suojassa siltä, että henkilö, jolla on täydet käyttöoikeudet koneella, tekee tyhmiä asioita.
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä."Ei Microsoft voi olla vastuussa siitä, että käyttäjä ronkkii järjestelmän sekaisin tai asentaa koneelleen epäluotettavasta paikasta ladatun epäluotettavan ohjelman ja antaa sille järjestelmänvalvojan oikeudet."
Kyllä on, koska se täysillä käyttöoikeuksilla varustettu ronkkija-käyttäjä on Microsoft. - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Ei Microsoft voi olla vastuussa siitä, että käyttäjä ronkkii järjestelmän sekaisin tai asentaa koneelleen epäluotettavasta paikasta ladatun epäluotettavan ohjelman ja antaa sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Mikään järjestelmä ei ole suojassa siltä, että henkilö, jolla on täydet käyttöoikeudet koneella, tekee tyhmiä asioita.
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Varmaan pyllyleikit ovat hänet koulineet väärämieliseksi.
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.WINDOWS DEFENDER -ONGELMA-SE-ON -Paska
Pähkäilin kuukauden ajan Kuvauspäivitys: Windows Defender -päivitystä, kun ei halunnut asentua koneelle. Päivitys päättyi aina virheilmoitukseen. Ongelman syyksi selvisi, että minulla on pois käytöstä Windows Defender - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Menee sinä nyt sinne pyllymajaasi!
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.MICROSOFT ON VASTUUSSA PASKASTAAN TAI AINAKIN PITÄISI OLLA!
- Anonyymi
Emme voi hyväksyä
- Anonyymi
Jokainen-vastaa-itse kirjoitti:
"Ei Microsoft voi olla vastuussa siitä, että käyttäjä ronkkii järjestelmän sekaisin tai asentaa koneelleen epäluotettavasta paikasta ladatun epäluotettavan ohjelman ja antaa sille järjestelmänvalvojan oikeudet."
Kyllä on, koska se täysillä käyttöoikeuksilla varustettu ronkkija-käyttäjä on Microsoft.Lemmaon vihapappa...
- Anonyymi
"Ei Microsoft voi olla vastuussa siitä, että käyttäjä ronkkii järjestelmän sekaisin tai asentaa koneelleen epäluotettavasta paikasta ladatun epäluotettavan ohjelman ja antaa sille järjestelmänvalvojan oikeudet."
Kyllä on, koska se täysillä käyttöoikeuksilla varustettu ronkkija-käyttäjä on Microsoft.Oot sie kauhahomo!
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.FBI antoi varoituksen vaarallisista vapusista – tarkkaile näitä merkkejä.
mm Solvaukset. - Anonyymi
Kyllä on, koska se täysillä käyttöoikeuksilla varustettu ronkkija-käyttäjä on Microsoft.Yritä uudelleen win10
Latausvirhe: 0x800f0922 Kb5012170 Latausvirhe: 0x80240009 Kb2267602 Onko tarkoituksella ettei onnistu! - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.W11 ja heti sininen ruutu ja hätäpaska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan pyllyleikit ovat hänet koulineet väärämieliseksi.
Vapusesta sen huomaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kun katson Windowsilla videoo, se nykäsee noin 4 - 5sekunnin välein?
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Windows 10 on ripulipaska
Windowsissahan ei ole oikein mikään toiminut ikinä ennenkään.... - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun windowshihhulit valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINDOWS DEFENDER -ONGELMA-SE-ON -Paska
Pähkäilin kuukauden ajan Kuvauspäivitys: Windows Defender -päivitystä, kun ei halunnut asentua koneelle. Päivitys päättyi aina virheilmoitukseen. Ongelman syyksi selvisi, että minulla on pois käytöstä Windows DefenderFormbook, esiintyvyys 5 % – Windows-järjestelmien haittaohjelma, joka kerää uhrien tietoja monin eri tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MICROSOFT ON VASTUUSSA PASKASTAAN TAI AINAKIN PITÄISI OLLA!
Peter oli kyllä pahasti notkuen kävellen , kun pölli sinolia ulkohyllystä Essolta.
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Ole sinä kolli nyt hiljaa kun et mistään mitään tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvästi pyllymajasta!
- Anonyymi
Windows 11:ssä ongelmia – nämä toiminnot ovat rikki osalla käyttäjistä Vanhentunut sertifikaatti aiheuttaa ongelmia. MS VIKA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!!! Vapunen ei tiedä mistään mitään! se vaan keksii satujaan!
- Anonyymi
Miksi Windows 10 on nyt niin sotkuinen? Äskettäin Microsoft on julkaissut päivityksen päivityksen jälkeen, joka näyttää rikkovan enemmän asioita kuin ne korjaavat . Sitten, kun Microsoft pyrkii julkaisemaan korjauksen uusille ongelmille, näyttää siltä, että se tuo vielä enemmän .
- Anonyymi
On se sellaista!
Vaihdoin Windowsin Chromebookiin, nyt hymyilyttää
Kylläpä nousi koneen suorituskyky aivan uudelle tasolle, kun vaihtoi Win 10:n - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Haista sinä pyllymaja!
Jaa pyllymajasta 💩🏚️ , Ahhh mikä tuoksu! - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Sää ooot kauhaaahomoo.
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.SAIMAANAPINAHAN SE LEMMA ON:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sie kauhahomo!
Emme voi hyväksy kamalaa hajua. Kumpi haisee enemmän, Vapunen vai windows????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINDOWS DEFENDER -ONGELMA-SE-ON -Paska
Pähkäilin kuukauden ajan Kuvauspäivitys: Windows Defender -päivitystä, kun ei halunnut asentua koneelle. Päivitys päättyi aina virheilmoitukseen. Ongelman syyksi selvisi, että minulla on pois käytöstä Windows DefenderPitääpä menneä pössytteleen naapurin satoa. niin tressaa.
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!
Pöröyttelee se. - Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Oot sie kollivapunen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows aina rikki! Kannattaa olla varovainen windowsin kanssa! Ettei bios halkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin linuxiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin ukko ei tiedä että olen hoidellut sen muijaa jo 10 vuotta lähes jokapäivä!
Eli älkää syyllistäkö sitä joka käyttää! - Anonyymi
w10 on hankala käyttis, jos vetraa muihin,, maciin tai ubuntuun. windows on hankala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda Ubuntuun!
T. 💗 UBUNTU 🇫🇮 - Anonyymi
Windows 11 on maailman paskin käyttöjärjestelmä tietokoneissa!
- Anonyymi
aurinko_lemma kirjoitti:
Kyllä käyttäjälläkin on vastuuta käytössää olevan järjestelmän toiminnasta, varsinkin jos hän itse on kyseistä järjestelmää ylläpitävä henkilö. Ja kotikoneista puhuttaessa melkein poikkeuksetta koneen käyttäjä on myös se ylläpitäjä.Varo myös kamalia ohjelmia, jotka vakoilee ja muokkaa mieltäsi.
Aika sairasta. mutta muista
Microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, Cakewalk Sonar, Eleven Rack.
Vakoiluohjelmat!
- FuckYouMS
M$ bannaan......
- Anonyymi
Kannatan!
- RikunasGikunas
Rahat pois ja syyt käyttäjille
- Winmasentunut
Nussisin jos voisin
- Edelleen_pettynyt_win_10
Tulee windows kymppiä käytettäessä liikaa windows 98 mieleen. On se niin raasittu tekele. Mitä ihmettä microsoftilla on nussittu monta vuotta 10 windowsia ohjelmoitaessa. Juu. Nyt keksin: Windowsin aktivointi on ollut suurempi ongelma kuin itse käyttöjärjestelmän ohjelmointi, siihen heidän aika on mennyt.
Olen asentanut ja käyttänyt Linuxin ubuntuakin ja sen asennuksessa saa koneelleen enemmän ohjelmia, eikä tarvitse tapella MS-idioottien tekeleiden kans.- Anonyymi
Ubuntu on todella hyvä ja toimiva.
- Anonyymi
Ei sitä kukaan hyväksy!
- Anonyymi
Windows 10 on pelkää ongelmaa! Se ei ole puutaheinää että windows 10 vakoilee käyttäjästä ja koneesta ihan kaiken. Eikä se Että Windows 10:ssä on paljon ongemia toimivuudessa ulkoisten laitteiden kanssa.!!!
- Anonyymi
No sen kun laitat vaan sen Ubuntun. Vai pakottaako joku sinua käyttämään sitä Windowsia?
- Anonyymi
Sannako rahani takasin, enkö saa.
Putsausohjelma windowsissa putsasi tilini! Pieni eläkkeeni katosi!
Ja poliisi pihalla kyselee mun torrentteja.
t. Windows_Herrasmiehet
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822