Juuri sain isosamettikukan taimet koulittua! Ehtiihän ne tälle kesälle? Olisiko parempi ruukku kuin maa? (Ei taida maahan mahtuakaan.) Mutta mitä ihmettä, istutusväli 30 senttiä! Eihän siitä tule kuin yksi kukka ruukkuun. Eihän niitä taimia olekaan kuin ehkä 80....
Ehtiikö? Isosamettikukka koulittu jo
EnsikertaaSamettikukkaa
4
201
Vastaukset
- Uuuuuuups
Onko pakko olla aurinkoinen paikka? Ne on kaikki jo aika lailla varattu..
- poltinkarva
Samettikukka vaatii ehdottomasti aurinkoisen ja lämpimän kasvupaikan kesäksi.
- SaaviMikäSaavi
No se pääsee nyt saaviin. Sen voi siirtää aurinkoisemmallekin paikalle. Kiitosta! Ja kevätiloa!
- tagetes
Ehtivät, jos pistät aurinkoiselle paikalle/kasvihuoneeseen heti kun mahdollista. Jos mahdollista, kasvata lisävalossa sisällä (loisteputki tai LED-kukkalamput). Samettikukka kasvaa nopeasti, kun vauhtiin pääsee. Mutta tosiaan aurinkoa ja lämpöä se vaatii – samettikukat ovat auringonkukkien sukulaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046