Missä shortsit on?

hopihopihopi

Eikö löydy?
Kuka kerkee ensimmäinenä laittaan shortsit on makee ja muotitietoinen, siellähän on aika lämmin?
Pitkälahkeisillako tällaisena päivänä, ei nyt sentään, häpeäähän se aiheittaa.

10

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shorstman

      Niinpä, asiaa. Shortsit jalkaan heti vaan kun vähänkin tarkenee ja niillä pitkälle syksyyn. Shortsit pitää olla todellakin nimensämukaiset eli reippaasti yli polvien, miehille näitä lyhkäisiä ei tunnu juuri kaupasta löytyvän. Olisiko tietoa mistä niitä saa ??

      • Timo_XL_

        Vaatekaupat tuntuvat olevan suosittuja moisten pelivälineiden hankintapaikkoja!
        Jostain syystä!?
        Mut kannattaa kysellä muualtakin, jos sattuis tekemään vaikka löytöjä!
        Kuten: Apteekit, nakkikioskit, metallipajat yms...


    • wkyhtf

      Helmikuussa Malmilla mies kulki shortseissa.

    • shortsman

      Jalassa ne on olleet jo kolme päivää, mahtavaa saada kulkea pelkät shortsit jalassa !!!!
      Aamuisin vähän palelee mutta siihenkin tottuu

    • nykuy

      meikä ollut jo monta viikkoa shortsit jalassa, Mahtava alku kesälle. Shortsit lyhenee kun ilmat lämpenee ja paita lähtee Näin kesään !!

    • junttipaskiaiset

      Vain juntit kulkevat typerissä polviin asti ulottuvissa shortseissa.

      • runningmen

        Lahkeettomat ja kevyet juoksushortsit paras valinta, ei kiristä ja ilmavat, niillä mennään !!!!!


    • Lyhyet farkkushortsit, jo joitakin päiviä käytetty.

    • t54g

      Koko kesä kuljettu lahkeettomissa pienissä shortseissa ja hyvin on pelittäneet eikä turhia kiristä ja hikoile. shortsit pitää olla todella lyhyet nimensä mukaisesti en ymmärrä sellaisia polvihousuja näyttääkin typerältä !!!!!!!

      • hghyuyh

        Shortsit joiden alla Legginsit on seksikkäin yhdistelmä viileneviin keliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe