Perkiöntien alussa olevan rivitalon kakkoskerroksen ikkunasta törröttää parin metrin lankku, jonka päässä on kamera. Olis mielenkiintoista tietää mitä kuvaavat.
Kamera Kyöstillä
10
448
Vastaukset
- hgfcxcvghgfcgh
joo kiinnostaa tietää kyllä mitä kuvaavat. OON saman kameran huomannut. Kuvaako ne parkkipaikan jäniksiä vai mitä? Onko laillista????
- ihmettelemmeee
samaa mietin, et jäniksiäkö kuvaavat ja ONKO LAILLISTA?
- jännääää
samaa ollaan huomattu. Jännä juttu että kamera on siellä kepin päässä. Mitähän ne kuvaa???
- jannaaas
Ylinopeuksia? :) Joo kummasti kyllä saanu olla. Eikä kukaan ole puuttunut..
- nytseloppuu
Ilmakiväärillä kameraan :)
- salakuvaaja
Juu, kamera paskaksi vaan. Onkohan se axl smith ???
- mitvitvitmit
Tehdään miitti sinne helstorstaille kello 15.00 ja esiinnytään nyt sit kunnolla.
??????
- VoiPerkelenytsentään
Kyllä siellä nopeuksia valvotaan. Ja vähän muutakin. Ajoin paikan ohi polkupyörällä ja nopeutta mulla oli semmoset 18 km/h. Seuraavana päivänä posti toi sakkolapun, että mä olin ajanu siihen tutkaan viritetyllä Hayabusalla 375 km/h. Ohessa oli kuva, missä olin tullut sillä mun vanhalla mankelilla, mutta kuvaa oli manipuloitu siten, että se sininen Nopsa oli muutettu mustaksi moottoripyöräksi, Hayabusaksi, ja tutkan väittämässä oli reilusti lapinlisää. Sakot oli vuoden tulojen verran.
- mitavie
Mikä juttu se muuten oikeesti on? Eikö kukaan muka tie? Saako tommosia sit laittaa? Mäkin taidan viritellä sit toiseen päähän kyöstiä. Tulkaahan sinnekin näyttään assianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816