Perkiöntien alussa olevan rivitalon kakkoskerroksen ikkunasta törröttää parin metrin lankku, jonka päässä on kamera. Olis mielenkiintoista tietää mitä kuvaavat.
Kamera Kyöstillä
10
454
Vastaukset
- hgfcxcvghgfcgh
joo kiinnostaa tietää kyllä mitä kuvaavat. OON saman kameran huomannut. Kuvaako ne parkkipaikan jäniksiä vai mitä? Onko laillista????
- ihmettelemmeee
samaa mietin, et jäniksiäkö kuvaavat ja ONKO LAILLISTA?
- jännääää
samaa ollaan huomattu. Jännä juttu että kamera on siellä kepin päässä. Mitähän ne kuvaa???
- jannaaas
Ylinopeuksia? :) Joo kummasti kyllä saanu olla. Eikä kukaan ole puuttunut..
- nytseloppuu
Ilmakiväärillä kameraan :)
- salakuvaaja
Juu, kamera paskaksi vaan. Onkohan se axl smith ???
- mitvitvitmit
Tehdään miitti sinne helstorstaille kello 15.00 ja esiinnytään nyt sit kunnolla.
??????
- VoiPerkelenytsentään
Kyllä siellä nopeuksia valvotaan. Ja vähän muutakin. Ajoin paikan ohi polkupyörällä ja nopeutta mulla oli semmoset 18 km/h. Seuraavana päivänä posti toi sakkolapun, että mä olin ajanu siihen tutkaan viritetyllä Hayabusalla 375 km/h. Ohessa oli kuva, missä olin tullut sillä mun vanhalla mankelilla, mutta kuvaa oli manipuloitu siten, että se sininen Nopsa oli muutettu mustaksi moottoripyöräksi, Hayabusaksi, ja tutkan väittämässä oli reilusti lapinlisää. Sakot oli vuoden tulojen verran.
- mitavie
Mikä juttu se muuten oikeesti on? Eikö kukaan muka tie? Saako tommosia sit laittaa? Mäkin taidan viritellä sit toiseen päähän kyöstiä. Tulkaahan sinnekin näyttään assianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355