Citroenin viat?

Tietoa_kaipaava

Olen aina autokaupassa ottanut pitkän askeleen Citroenin kohdalla, koska olen pitänyt sitä heikkolaatuisena. Nyt kumminkin C1 on alkanut kiinnostaa. Hyvän näköinen ja hyvin varusteltu, mutta ne viat. Käyttökokemuksia kaivataan. Onko korjaamolla enemmän kuin muut. Entä ohjaus? Se ei juuri lehdissä ole kehuja saanut. Vaikka nämä onkin fanaattisten Citroen-heppujen sivut niin olkaa rehellisiä.

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8461

Duunikavereilla huonoja kokemuksia PSA tuotteista, mutta syytä hekään eivät tiedä. Auto hyytyy, ja mittaristoon syttyy iso huutomerkki. Työsuhdeautoja kun ovat, varsinaista vikaa ei ole kerrottu.

• Kuhan_valitset

Jos et luota PSA-laatuun, osta vaikka Toyota Aygo. Luotettavaa Toyota laaua.

Tosin kumpikin tulee samalta hihnalta samoilla osilla, paitsi merkki keulassa ja perässä.

• Erinomainen_Auto

Niin, oikeassa olet. Tämä on tosiaan fanaatisten citikkahaukkujaprovoheppujen sivu. Joten tuskin täältä asiallista, saati rehellistä kokemustietoa saat. Noilla provoilijoillahan ei ole mitään kokemusta citikoista, mutta hurjasti ennakkoluuloja ja suoranaista valehtelua riittää. Siis sitä samaa ennakkoluuloon perustuvaa asennetta, joita kerroit itselläsikin olleen tähän saakka.
      Eipä vielä sinunkaan tavoitteesi saada oikeaa tietoa vakuuta. Tuo viimeinen lauseesi kuullostaa ihan provoilijoiden kyhäämältä.

No itselläni ei tuosta C1:stä omaa kokemusta ole, joten siitäpä en mitään sitten kirjoitakaan.
      Minun kokemukseni rajoittuvat C2:een ja DS3:een uudesta aina hieman vajaa 100.000 km:ään asti. Ongelmattomia, luotettavia ja erittäin mukavia, joten olen oikein tyytyväinen. Näin koska autojen tekniikasta juuri mitään tietämättä, saati että osaisin niitä korjata, ja mukavuuden arvostan ykköseksi, niin tarvitsen juuri tuollaisen auton. Ja kun asun alueella, jossa ei julkinen liikennekään oikein palvele, niin olen riippuvainen autosta, vaikka matkat eivät pitkiä olekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe