Olen aina autokaupassa ottanut pitkän askeleen Citroenin kohdalla, koska olen pitänyt sitä heikkolaatuisena. Nyt kumminkin C1 on alkanut kiinnostaa. Hyvän näköinen ja hyvin varusteltu, mutta ne viat. Käyttökokemuksia kaivataan. Onko korjaamolla enemmän kuin muut. Entä ohjaus? Se ei juuri lehdissä ole kehuja saanut. Vaikka nämä onkin fanaattisten Citroen-heppujen sivut niin olkaa rehellisiä.
Citroenin viat?
3
108
Vastaukset
- 8461
Duunikavereilla huonoja kokemuksia PSA tuotteista, mutta syytä hekään eivät tiedä. Auto hyytyy, ja mittaristoon syttyy iso huutomerkki. Työsuhdeautoja kun ovat, varsinaista vikaa ei ole kerrottu.
- Kuhan_valitset
Jos et luota PSA-laatuun, osta vaikka Toyota Aygo. Luotettavaa Toyota laaua.
Tosin kumpikin tulee samalta hihnalta samoilla osilla, paitsi merkki keulassa ja perässä. - Erinomainen_Auto
Niin, oikeassa olet. Tämä on tosiaan fanaatisten citikkahaukkujaprovoheppujen sivu. Joten tuskin täältä asiallista, saati rehellistä kokemustietoa saat. Noilla provoilijoillahan ei ole mitään kokemusta citikoista, mutta hurjasti ennakkoluuloja ja suoranaista valehtelua riittää. Siis sitä samaa ennakkoluuloon perustuvaa asennetta, joita kerroit itselläsikin olleen tähän saakka.
Eipä vielä sinunkaan tavoitteesi saada oikeaa tietoa vakuuta. Tuo viimeinen lauseesi kuullostaa ihan provoilijoiden kyhäämältä.
No itselläni ei tuosta C1:stä omaa kokemusta ole, joten siitäpä en mitään sitten kirjoitakaan.
Minun kokemukseni rajoittuvat C2:een ja DS3:een uudesta aina hieman vajaa 100.000 km:ään asti. Ongelmattomia, luotettavia ja erittäin mukavia, joten olen oikein tyytyväinen. Näin koska autojen tekniikasta juuri mitään tietämättä, saati että osaisin niitä korjata, ja mukavuuden arvostan ykköseksi, niin tarvitsen juuri tuollaisen auton. Ja kun asun alueella, jossa ei julkinen liikennekään oikein palvele, niin olen riippuvainen autosta, vaikka matkat eivät pitkiä olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833