Citroenin viat?

Tietoa_kaipaava

Olen aina autokaupassa ottanut pitkän askeleen Citroenin kohdalla, koska olen pitänyt sitä heikkolaatuisena. Nyt kumminkin C1 on alkanut kiinnostaa. Hyvän näköinen ja hyvin varusteltu, mutta ne viat. Käyttökokemuksia kaivataan. Onko korjaamolla enemmän kuin muut. Entä ohjaus? Se ei juuri lehdissä ole kehuja saanut. Vaikka nämä onkin fanaattisten Citroen-heppujen sivut niin olkaa rehellisiä.

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8461

      Duunikavereilla huonoja kokemuksia PSA tuotteista, mutta syytä hekään eivät tiedä. Auto hyytyy, ja mittaristoon syttyy iso huutomerkki. Työsuhdeautoja kun ovat, varsinaista vikaa ei ole kerrottu.

    • Kuhan_valitset

      Jos et luota PSA-laatuun, osta vaikka Toyota Aygo. Luotettavaa Toyota laaua.

      Tosin kumpikin tulee samalta hihnalta samoilla osilla, paitsi merkki keulassa ja perässä.

    • Erinomainen_Auto

      Niin, oikeassa olet. Tämä on tosiaan fanaatisten citikkahaukkujaprovoheppujen sivu. Joten tuskin täältä asiallista, saati rehellistä kokemustietoa saat. Noilla provoilijoillahan ei ole mitään kokemusta citikoista, mutta hurjasti ennakkoluuloja ja suoranaista valehtelua riittää. Siis sitä samaa ennakkoluuloon perustuvaa asennetta, joita kerroit itselläsikin olleen tähän saakka.
      Eipä vielä sinunkaan tavoitteesi saada oikeaa tietoa vakuuta. Tuo viimeinen lauseesi kuullostaa ihan provoilijoiden kyhäämältä.

      No itselläni ei tuosta C1:stä omaa kokemusta ole, joten siitäpä en mitään sitten kirjoitakaan.
      Minun kokemukseni rajoittuvat C2:een ja DS3:een uudesta aina hieman vajaa 100.000 km:ään asti. Ongelmattomia, luotettavia ja erittäin mukavia, joten olen oikein tyytyväinen. Näin koska autojen tekniikasta juuri mitään tietämättä, saati että osaisin niitä korjata, ja mukavuuden arvostan ykköseksi, niin tarvitsen juuri tuollaisen auton. Ja kun asun alueella, jossa ei julkinen liikennekään oikein palvele, niin olen riippuvainen autosta, vaikka matkat eivät pitkiä olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe