Mikäköhän 2000 vuoden voyagerissa vikana, kun kylmänä käynnistyy ja kulkee normaalisti, mutta kun lämpenee niin sammuu eikä käynnisty enään? Koneeltaan 2,5 litran turbo diesel.
Voyager sammuilee lämpimänä
5
489
Vastaukset
- Anturi
Käynnistyy taas kun vähän jäähtyy eikä oireile mitenkään?
Jos näin Chrysler tyyppivikana on nokka-akselin/kampiakselin asennontunnistimet jotka käyttäytyy näin hajotessaan.Onko diesel-koneessa sitten jompaakumpaa en tiedä,jos ei ole niin väärä diagnoosi.
Oireilee niin että saattaa sammua kesken ajon "lennosta",vähän aikaa antaa huilata ja taas toimii aivan normaalisti.Oireilee eritoten kuumalla moottorilla.Kylmänä toimivat. - samaaoiretta
saitko vian selville?
- Chrysler123
Ei, vein Paimelan Paronille. Lienee siellä vieläkin.
- Tartti
Selvisikö paronilla syy? Minulla saman tyyppinen vika 2,7 CRD 2007. Sammuu kuin saunalyhty lämpimänä kiihdytettäessä. pysäytyksen jälkeen vaihde parkkiasentoon että pääsee starttaamaan ja matka jatkuu..
- nokivasara
Onko mootoris öljyä riittävästi ja anturis johdot ehjät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952