Mikäköhän 2000 vuoden voyagerissa vikana, kun kylmänä käynnistyy ja kulkee normaalisti, mutta kun lämpenee niin sammuu eikä käynnisty enään? Koneeltaan 2,5 litran turbo diesel.
Voyager sammuilee lämpimänä
5
451
Vastaukset
- Anturi
Käynnistyy taas kun vähän jäähtyy eikä oireile mitenkään?
Jos näin Chrysler tyyppivikana on nokka-akselin/kampiakselin asennontunnistimet jotka käyttäytyy näin hajotessaan.Onko diesel-koneessa sitten jompaakumpaa en tiedä,jos ei ole niin väärä diagnoosi.
Oireilee niin että saattaa sammua kesken ajon "lennosta",vähän aikaa antaa huilata ja taas toimii aivan normaalisti.Oireilee eritoten kuumalla moottorilla.Kylmänä toimivat. - samaaoiretta
saitko vian selville?
- Chrysler123
Ei, vein Paimelan Paronille. Lienee siellä vieläkin.
- Tartti
Selvisikö paronilla syy? Minulla saman tyyppinen vika 2,7 CRD 2007. Sammuu kuin saunalyhty lämpimänä kiihdytettäessä. pysäytyksen jälkeen vaihde parkkiasentoon että pääsee starttaamaan ja matka jatkuu..
- nokivasara
Onko mootoris öljyä riittävästi ja anturis johdot ehjät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007