Mikäköhän 2000 vuoden voyagerissa vikana, kun kylmänä käynnistyy ja kulkee normaalisti, mutta kun lämpenee niin sammuu eikä käynnisty enään? Koneeltaan 2,5 litran turbo diesel.
Voyager sammuilee lämpimänä
5
500
Vastaukset
- Anturi
Käynnistyy taas kun vähän jäähtyy eikä oireile mitenkään?
Jos näin Chrysler tyyppivikana on nokka-akselin/kampiakselin asennontunnistimet jotka käyttäytyy näin hajotessaan.Onko diesel-koneessa sitten jompaakumpaa en tiedä,jos ei ole niin väärä diagnoosi.
Oireilee niin että saattaa sammua kesken ajon "lennosta",vähän aikaa antaa huilata ja taas toimii aivan normaalisti.Oireilee eritoten kuumalla moottorilla.Kylmänä toimivat. - samaaoiretta
saitko vian selville?
- Chrysler123
Ei, vein Paimelan Paronille. Lienee siellä vieläkin.
- Tartti
Selvisikö paronilla syy? Minulla saman tyyppinen vika 2,7 CRD 2007. Sammuu kuin saunalyhty lämpimänä kiihdytettäessä. pysäytyksen jälkeen vaihde parkkiasentoon että pääsee starttaamaan ja matka jatkuu..
- nokivasara
Onko mootoris öljyä riittävästi ja anturis johdot ehjät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859