Mies miten sinä koet rakkauden naiseen. Millainen tunne se on sinulle. olen aina halunnut tietää miten mies kokee rakkauden naiseen. Millainen se tunne on kun rakstuu todella.
Kun mies rakastuu
51
25022
Vastaukset
- KorviaanMyötenRakastunut
Minulla ainakin tunne on jotain sanoinkuvaamatonta. Olen nyt vuoden ollut todella rakastunut ja ainakaan en saa kyseistä naista mielestäni hetkeksikään. Todellinen rakkaus kun tulee niin sitä ei voi estää järkipuheilla eikä -ajatuksilla. Siinä menee todennäköisesti koko elämä uusiksi, ainakin itselläni ja joillakin saman kokeneilla ystävilläni. En tiedä miten muut asian kokevat sisimmissään mutta toivon todella että kaikki ihmiset saavat joskus kokea todellisen rakkauden ihmeen!!!
- realman
mitä se on en oikeen oo vielä päässyt selville.15vuotta yhdessä kaikki ok noi ylipäänsä ,mutta einyt tunnu niin hirveän ihanalta eikä rakastuneelta.rakkaus ja pakkomielle on sama asia niitä ei saa mielestä hetkeksikään ne vainoaa koko ajan tunnista tuntiin joku saman näköinenkin saa pulssin nousemaan ja ajatukset karkaamaan.odotusta ja kaipausta kasvot koko ajan mielessä pakottavaa ajatusten uhrausta tälle tyypille.ei saa kunnolla happea tuntuu ,että tukehtuu,hermostuttaa vaikeata rauhoittua näin minä tunnen sen tai olen tuntenut kuinka vaan.
- prinssi4*
tulee elämän tärkein ihminen jota ajattelee alituiseen. Monessa asiassa miettii, että mitähän hän tästä ajattelisi. Mies alkaa muuttumaan sellaiseksi, että naisen elämä helpottuu ja tulee ihanaksi. Sitä tekee kaikkensa, että hänellä olisi hyvä olla. Tulee tehtyä asioita, joista ei yleensä välitä. Kaipaa aivan suunnattomasti ja odottaa jälleennäkemistä. Ajattelee ensin naisen parasta ja sitten vasta omaa etua. Pitää naistaan oikeesti parempana puoliskona. Rakastuminen on tosi kokonaisvaltainen juttu. Kunnioittaa naista. Kuulee hänen äänen puhelimessa ja siitä menee koko ukko aivan kananlihalle...voi pojat kun tietäisitte...
- nainen
Hei mistä tommosia ihania voi löytää, tää on ekana jonossa.
- iltasatua
Sitten tapaat väärän henkilön ja huomaat vuosien kuluttua hänen vedättäneen sinua ja havaitset että vaikka palvot ja jumaloit ja nöyristelet kokoajan enemmän , niin se ei riitä pitämään kumppania tyytyväisenä. Kuolet henkisesti ja havaitset jääneesi yksin ja todennäköisesti et ikikuuna päivänä enää ala suhteeseen kun pelkäät kuollaksesi että sinua jälleen kusetetaan ja kohta taas vedetään matto jalkojen alta.
- 1_pien
Mukava lukea näitä. Tämä kuvaa hyvin pitkälle mun miehen käytöstä. Ja se kaikki tulee häneltä jotenkin niin vaivattomasti ja luontaisesti. Tuntuu myös että lisääntyy vaan vuosien myötä niin että minunkin pitänee pikkuhiljaa alkaa uskoa.
- m.mike
When a man loves a woman
Can't keep his mind on nothin' else
He'd trade the world
For a good thing he's found
If she is bad, he can't see it
She can do no wrong
Turn his back on his best friend
If he puts her down
When a man loves a woman
Spend his very last dime
Trying to hold on to what he needs
He'd give up all his comforts
And sleep out in the rain
If she said that's the way
It ought to be
When a man loves a woman
I give you everything I got
Trying to hold on
To your precious love
Baby please don't treat me bad
When a man loves a woman
Deep down in his soul
She can bring him such misery
If she is playing him for a fool
He's the last one to know
Loving eyes can never see
Yes when a man loves a woman
I know exactly how he feels
'cause baby, baby, baby
I am a man
When a man loves a woman- tämä on?
kuka on esittäjä?
- prinssi4*
tämä on? kirjoitti:
kuka on esittäjä?
Esittäjä Percy Sledge. Biisi on pyörinyt joskus Levi´s farkkumainoksen taustalla.
- Romanttinen prinsessa
Kiva kuulla teidän tuntemuksianne rakastumisesta
Minusta se on niin voimakas ja ihana tunne, että
sen soisi jokaisen kokevan elämänsä aikana. Olen usein kuullut miesten puhuvan rakastumisesta, mutta harvemmin siihen liittyvistä tuntemuksista.
Me ihmiset olemme erilaisia ja varmasti koemme asiat eri tavalla. Kirjotelkaa.- minä vain
Annat kaikkesi ja vielä enemmän. Ei ajatustakaan johon ei kuuluisi oma rakas. Yksin kaupungilla, jokainen puhe,jokainen sävel, jokainen tuoksu muistuttaa hänestä.Yllätyksellisyyttä.. Ruusu aamulla tyynyn päällä, ilman mitään merkkipäivää. Itsetehty runo rakkaalle. Paljon ajatuksia teoista joita haluaisi tehdä, mutta miehen rohkeus ei aina tälläiseen riitä.. Ei ainakaan minun ole vielä, mutta ajatuksissa kyllä. Kunpa vaan toinen osapuoli (jos olisin suhteessa) tietäisi ajatukseni niin ymmärtäisikö nainen miehiä paremmin?
- Jumalan lahja
Olet oikeassa se ON voimakas ja ihana tunne.Vai olenko rakastunut vain kuvaan? Mutta minkälaiseen kuvaan. Olisinko vähemmän rakastunut häneen jos en tietäisi että noiden kauniiden kasvojen ulkokuoren alla piilee luova, viisas,lahjakas monella tapaa ja lämmin nainen? Totta, vasta luettuani hänen tekstejään katsoin hänen kuvaansakin tarkemmin. Kuka on tämä nainen, joka poikkeaa ikäisistään näin selvästi edukseen?Meidän polkumme ovat yhtyneet muutaman kerran aiemmin, vain rekisteröityinä tapauksina aivoihini.Mitä enemmän nyt katson hänen kuvaansa, sitä enemmän minut valtaa voimakas ja harras tunne, onnen tunne sanoinkuvaamaton, huuleni alkaa väpättää, kohta purskahdan itkuun. Jumalani, yhdistä meidän polkumme vielä kerran.Jos tämä ei ole rakkautta, niin mitä se on?
- ehkävieläontoivoa
Jumalan lahja kirjoitti:
Olet oikeassa se ON voimakas ja ihana tunne.Vai olenko rakastunut vain kuvaan? Mutta minkälaiseen kuvaan. Olisinko vähemmän rakastunut häneen jos en tietäisi että noiden kauniiden kasvojen ulkokuoren alla piilee luova, viisas,lahjakas monella tapaa ja lämmin nainen? Totta, vasta luettuani hänen tekstejään katsoin hänen kuvaansakin tarkemmin. Kuka on tämä nainen, joka poikkeaa ikäisistään näin selvästi edukseen?Meidän polkumme ovat yhtyneet muutaman kerran aiemmin, vain rekisteröityinä tapauksina aivoihini.Mitä enemmän nyt katson hänen kuvaansa, sitä enemmän minut valtaa voimakas ja harras tunne, onnen tunne sanoinkuvaamaton, huuleni alkaa väpättää, kohta purskahdan itkuun. Jumalani, yhdistä meidän polkumme vielä kerran.Jos tämä ei ole rakkautta, niin mitä se on?
Ajattelen pitkälti näin kaipaamastani miehestä.
- Manno
Näin se mulla meni. Tapasin naisen ja olimme yön yhdessä ja aamulla oli outo olo, sellainen mitä ei koskaan ollut aiemmin. Sitä en osaa kuvailla, mutta tiesin että jotain oli tapahtumassa. Olin vain sen päivän ihan muissa maailmoissa ja ajatukset valtasi pään. Tapailimme ja tutustuimme toisiimme ja hänkin rakastui minuun yhtä tulisesti. Ajatukset ja mielikuvitus tuntui käyvän ylikierroksilla ja mielessä ei mitään muuta kuin rakastettuni. Sitä tulee tehtyä asioita joita ei uskoisi edes tekevän jonkun toisen vuoksi. Rakkaan ääni puhelimessa saa ajatukset pysäytettyä ja näkeminen saa melkein sydämen pysähtymään. Rakkaani on sanonut, että hänestä on mukavaa, kun katseellani syön häntä halutessani intohimoisesti häntä. Vieläkin olen rakastunut, mutta tunne ei ole niin voimakas, mutta kokemamme asiat ovat tehneet mulle selväksi mitä haluan ja haluan elää rakkaani kanssa, niin pitkään kuin luoja vain meille suo. Minä tahdon rakastaa rakastani ja olla hänen rinnallaan nyt ja aina.
- epäileväinen
että mies kykenee koskaan rakastumaan.En oo ikinä nähny rakastunutta miestä. Miehen päässä liikkuu vain naisen tissit, ja jos ei, niin sitten eilinen kiekko- tai jalkapallomatsi tai sitten auton korjaussarja. Siinäpä miesten ajatusmaailma.
- prinssi4*
Ulkoiset tekijät vaikuta, se on sisäinen tunne. Nainen voi luetella vaikka kuinka paljon omia huonoja piirteitään ja ominaisuuksiaan...hänelle voin sanoa, ettei ne sinun ihanuuttasi vähennä yhtään. Hän joka tietää omat hyvät- ja huonot puolensa ja hyväksyy ne, ei ole virheellinen, vaan täydellinen. Mitä me oltaisiin ilman naisia. Kaikkihan me ollaan oltu äidin masussa ja synnytty siksi että saataisiin rakkautta ja annettaisiin rakkautta. Prinssessa, sinäkin olet täydellinen, jos joku muuta väittää, niin ei tiedä koko totuutta.
- epäröivä nainen tunteineen
haluaisin tietää miltä miehestä tuntuu kun rakastuu ja kohteena oleva nainen antaa epäselviä ja ristiriitaisia viestejä tunteistaan eli hänestä ei ota oikein selvää.
- aikas kiusallista
Tulee sellainen olo ettei tiedä miten päin olisi. Repii sydäntä ja tunteet heittelehtii laidasta laitaan.
aikas kiusallista kirjoitti:
Tulee sellainen olo ettei tiedä miten päin olisi. Repii sydäntä ja tunteet heittelehtii laidasta laitaan.
kai riippuu sitten miehestä vetäytyykö vai ryhtyykö selvittämään tilannetta hinnalla millä hyvänsä- vaikka kasvonsa menettäisi..?
- aikas kiusallista
epäröivä nainen tunteineen kirjoitti:
kai riippuu sitten miehestä vetäytyykö vai ryhtyykö selvittämään tilannetta hinnalla millä hyvänsä- vaikka kasvonsa menettäisi..?
Riippuu miehestä ja ainakin minulla siitä miltä sisällä tuntuu. Pitää pohdiskella onks tää nyt just sitä vai jotain muuta (vetää henkeä). Jos tunne on tarpeeksi vahva on pakko ottaa selvää vaikka menisi metsään. En voisi antaa itselleni anteeksi etten vienyt hommaa loppuun asti.
Saattahan siinä satuttaa itsensä aikas pahasti, ehkä mieleen hiipii epäröinti just sen takia ja se hidastaa menoa. Mut hei, elämä on elettävä nyt eikä sit joskus. Siitäkin selviää hengissä ja elämä jatkuu yhtä kokemusta rikkaampana, vaik tuska raastaa rinnusta. - Epäröivä mies
ehkä vetäytymisestä vaan aikalisästä, jolloin voi tehdä katsauksen taaksepäin käytyään liian kuumilla kierroksilla, näin jääkiekkotermiä käyttääkseni tässä yhteydessä. Silloin suunnitellaan tuleva strategia ja potkitaan möhläyksiä laukonut pelaaja pukusuojaan.
Epäröivä mies kirjoitti:
ehkä vetäytymisestä vaan aikalisästä, jolloin voi tehdä katsauksen taaksepäin käytyään liian kuumilla kierroksilla, näin jääkiekkotermiä käyttääkseni tässä yhteydessä. Silloin suunnitellaan tuleva strategia ja potkitaan möhläyksiä laukonut pelaaja pukusuojaan.
vielä sekin, pohditteko te asioita yleensä yksin vai kerrotteko kaverille?
- Epäröivä mies
vielä sekin, pohditteko te asioita yleensä yksin vai kerrotteko kaverille?
jolloin oltiin joukkosidonnaisia salaisuuksinemme ovat peruuttamattomasti takanapäin nuoruuden kultaisina muistoina
Epäröivä mies kirjoitti:
jolloin oltiin joukkosidonnaisia salaisuuksinemme ovat peruuttamattomasti takanapäin nuoruuden kultaisina muistoina
Itseppä omat valintamme teemme.Tosin ystäviä - hyviä ystäviä- on hyvä olla olemassa, vaikkei heille salaisimpia aatoksia tarvitsisikaan kertoa..
- Epäröivä mies
Itseppä omat valintamme teemme.Tosin ystäviä - hyviä ystäviä- on hyvä olla olemassa, vaikkei heille salaisimpia aatoksia tarvitsisikaan kertoa..
Välillä on sellainen tunne että minut on manipuloitu.
Olet oikeassa ystävistä, mutta hyvät ystävät ovat kumminkin minulla tosi harvassa.
Ovikello soi, siellä on pari ystävää?
Kirjoitellaan - epäröivä nainen tunteineen
Epäröivä mies kirjoitti:
Välillä on sellainen tunne että minut on manipuloitu.
Olet oikeassa ystävistä, mutta hyvät ystävät ovat kumminkin minulla tosi harvassa.
Ovikello soi, siellä on pari ystävää?
Kirjoitellaankirjoitatkin mielenkiintoisesti.
- Epäröivä mies
kirjoitatkin mielenkiintoisesti.
Tarkoitat manipulointia vai ystäviä vaiko molempia yhdessä?
Epäröivä mies kirjoitti:
Tarkoitat manipulointia vai ystäviä vaiko molempia yhdessä?
mitä sanoit, tai sitä tyyliä kait.Herää kysymyksiä, esim.oletko juuri tällä hetkellä epätietoinen/epäröivä jossain asiassa kun itseäsi noin tituleeraat?
- Romanttinen prinsessa
Kun rakastuin tunsin silloin todella olevani nainen,jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Korostuuko
miehessä myös tuo miehen olemus kun hän rakastuu- Ymmärrän
Tietoisuus oman olemassaolosi tarkoituksesta NAISENA.
Me miehet olemme eritavalla rakennettuja niin fyysisesti kuin psyykkisesti, kuten tiedät. Minulla rakastumiseni ei ole korostanut miehistä olemustani, en ainakaan itse ole tällaista huomannut, vaan päällimmäisenä tunteenani on ainoastaan nöyrä kiitollisuuden tunne kohdalleni sattuneesta sanoinkuvaamattomasta rakkauden vyörytyksestä, joka on pannut normaalin päiväjärjestykseni täysin uusiksi
- Romanttinen prinsessa
Olen todennut tuossa aikaisemmin,että miehet kokevat rakastumisen eri tavoin, niin kuin naisetkin. Olen itse, niin romanttinen, luonne että yritän aina löytää tuntemistani miehistä sitäkin puolta esille. Ei tarvitse kuitenkaan olla mikään yltiöromattinen. Mies olkoon mies.
Naisena minua kiehtoo suuresti se rakastumisen aiheuttama tunne miehessä, kun sen näkee ja se kohdistuu itseen se on jotain sellaista ettei sanat riitä kertomaan. Kaiki eivät sitä näytä kohteelleen, mutta kuinka surullista etteivät he sitä tee. Mitä mieltä?- Ymmärrän
Käytännössä en ole vielä niin pitkällä että pääsisin näyttämään rakastamalleni naiselle rakkauteni koko palon henkilökohtaisesti.
- alan olla
Ymmärrän kirjoitti:
Käytännössä en ole vielä niin pitkällä että pääsisin näyttämään rakastamalleni naiselle rakkauteni koko palon henkilökohtaisesti.
jo niin väsynyt etten jaksa kissaa sanoa kun tulet.ja niinkuin suunnittelin hyppääväni kokonaan hajareisin ihanaan syliisi!nyt olen kuin kuollut.no nukuin huonosti kyllä viime yönä.ja yksinäisyys tuntuu turvalliselta.ei intohimon uhkaa...sillä intohimoa,sitä juuri olen polttavana tuntenut sinua kohtaan..
lepoa,lepoa kaipaan lepoa. - Puhdistaa
alan olla kirjoitti:
jo niin väsynyt etten jaksa kissaa sanoa kun tulet.ja niinkuin suunnittelin hyppääväni kokonaan hajareisin ihanaan syliisi!nyt olen kuin kuollut.no nukuin huonosti kyllä viime yönä.ja yksinäisyys tuntuu turvalliselta.ei intohimon uhkaa...sillä intohimoa,sitä juuri olen polttavana tuntenut sinua kohtaan..
lepoa,lepoa kaipaan lepoa.Ja tuulettaa vanhoja pölyjä pois ja katsoa rehellisesti toisiamme.
Lepää ihmeessä, luovun Sinusta koska haluat ja koska käyn vaivaksi Sinulle mutta kaikista tyhmistä kirjoituksistani huolimatta rakastan vain Sinua.
Heittelethän Sinäkin koepalloja mielelläsi ja niin pitääkin, ethän Sinä tunne muuten minun todellisia ajatuksiani.
Jonkin aikaa oltiin jopa samoilla aaltopituuksilla
pörräämässä, muistatko? Olen oppinut Sinulta paljon, ja toivottavasti Sinäkin minulta. En haluaisi missään nimessä lopettaa nyt, kun olemme näin lähellä jo. Toivon saavani Sinut syliini vielä joskus hajareisin, niin olen ikävöinyt että sydäntä vihloo välillä kamalasti. Sinun. - samoilla
Puhdistaa kirjoitti:
Ja tuulettaa vanhoja pölyjä pois ja katsoa rehellisesti toisiamme.
Lepää ihmeessä, luovun Sinusta koska haluat ja koska käyn vaivaksi Sinulle mutta kaikista tyhmistä kirjoituksistani huolimatta rakastan vain Sinua.
Heittelethän Sinäkin koepalloja mielelläsi ja niin pitääkin, ethän Sinä tunne muuten minun todellisia ajatuksiani.
Jonkin aikaa oltiin jopa samoilla aaltopituuksilla
pörräämässä, muistatko? Olen oppinut Sinulta paljon, ja toivottavasti Sinäkin minulta. En haluaisi missään nimessä lopettaa nyt, kun olemme näin lähellä jo. Toivon saavani Sinut syliini vielä joskus hajareisin, niin olen ikävöinyt että sydäntä vihloo välillä kamalasti. Sinun.linjoilla oltiin?oletko varma että se olen minä?
että lähelläkö ollaan jo?"alkaa innostua"sulla on muuten ihanat reidet!mikä siinä on kun musta tuntuu niin.ja siihen istumaan mä haluaisin tulla.anna nyt joku vihi. - Puhdistaa
samoilla kirjoitti:
linjoilla oltiin?oletko varma että se olen minä?
että lähelläkö ollaan jo?"alkaa innostua"sulla on muuten ihanat reidet!mikä siinä on kun musta tuntuu niin.ja siihen istumaan mä haluaisin tulla.anna nyt joku vihi.nimittäin helevetin karvaset reidet. Et ainakaan mun syliin änkeä, se on varattu pienelle ja sievälle rakkaalleni.
- pidä sitten
Puhdistaa kirjoitti:
nimittäin helevetin karvaset reidet. Et ainakaan mun syliin änkeä, se on varattu pienelle ja sievälle rakkaalleni.
sinä se pieni ja sievä.ei tällä toisella ollutkaan NIIN karvaset reidet.eikä noin ronski olis ikinä ku sä.niin älä viitti esiintyä sinä joka et oo.
- Samaa
alan olla kirjoitti:
lepoa,lepoa kaipaan lepoa.Kuin myös tunnen.
- Uuno
niin tanner tömisee ja aitaa kaatuu:)
- hörhö
Yksi kyynel vierähti juuri. Rakkauden tunne on sydämellä arassa paikassa.
Se on äärimmäisen voimakas hyvänolontunne, minkä saa kun välittää toisesta. Jos rakkautta saisi rahalla, niin jokainen antaisi siitä viimeisenkin penninsä. Rakkaus voittaa kaiken. Se hyvänolon ja autuuden tunne musertaa kaikki muut omaisuudet, arvot ja aatteet alleen kuin tyhjää vaan. Suloisen helppoa olisi rakkaimpansa vuoksi vuotaa verta ja vaikka kuolla hänen puolestaan.
Voimakas riippuvaisuus sydänkäpysestä aiheuttaa tajutonta tuskaa ja hätää.
Mielikuvitus ottaa siivet ja todellisuudentaju väistyy, suosikit rakkauslaulut soivat mielessä kuin pojan itsensä kirjoittamina.- speedou
Siksi lauluista ainakin 70% kertoo rakkaudesta. Silti onnellinen mies ei hyvää laulua tee niinkuin Juice aikoinaan jo tajusi.
- karmea totuus
speedou kirjoitti:
Siksi lauluista ainakin 70% kertoo rakkaudesta. Silti onnellinen mies ei hyvää laulua tee niinkuin Juice aikoinaan jo tajusi.
Onko se ihmisen itsensä sisältä lähtevää se onnettomuus ja laulujen tekemisen osaaminen.
Vai tuleeko se ihmiseen eletyn elämän mukana?
Jos se joskus tulee, niin lähteekö se ikinä?
Muutakuin kossukorilla?
- JaKa70
Itse olen parhaillaan yltiörakastunut! Tunne on äärimmäisen ahdistava, sydän on jatkuvalla ylisyötöllä, ajattelen vain tuota ihanaa naista. Kaikesta löydän yhteyden häneen...tiedän, että tuo ahdistunut olo lähtee tasan sinä hetkenä kun hän antaa yhdenkin pienen signaalin, että hän on minun...siihen asti unettomia öitä, keskittymisvaikeuksia, unelmointia, pelkoa ja kyllä, sitä ahdistavaa oloa joka raastaa sydäntä mielipuolisesti.
- Rakkautta.ko
Aihe on hyvä ja aina ajankohtainen vaikka ketju on vanha. Hienoja miesten kertomuksia rakastumisen kokemuksista. Joskus voi olla vaikea uskoa miehen sanoja joka sanoo rakastavansa. Pettävillä sanoilla tai teoilla saa helposti naisen rakkauden itseensä sammumaan jos se tapahtuu kerrankin. Myös alku on tärkeä suhteelle ja helposti sanat menettää merkityksen jos teot puhuu toista. Rakkaintaan ei halua pettää. Syvään rakkauteen kuuluu luottamus ja uskollisuus.
- toystory5
Onpas tosiaan vanha aloitus... Mitähän kuuluu nykyään noille rakastuneille, jotka ovat kirjoitelleet ketjuun? Itse en ole ikinä välittänyt miesten romanttisesta palvonnasta, suojelu- ja palvelualttiudesta, enkä siitä että mies jättäytyy varjoksi ihailemaan naistaan, en korusanoista, en yksioikoisista rakkausrunoista, en hirveästä hempeilystä, saati teatraalisista kosinnoista. Vaan sen sijaan näin mieheni kasvoilla aina, kun kohtasimme eron jälkeen, sellaista aitoa innostusta ja iloa, johon oli helppo itse vastata samoin. Alusta asti oli hauskaa olla hänen seurassaan vaikka se meni monesti tuliseksi ja kamalaksi riitelyksi. Mutta oli myös naurua, pelleilyä. Ihana, komea, älykäs ja vastuullinen poika, joka halusi elää kanssani aina. Tässä sitä nyt eletään.
- vanhavika
Se tunne tuoksuu aamulla kun testosteroni jyllää ja haluan huomennakin herätä vierestä
- totuus.sulle
Täältä ei löydy miehiä tai sit ne ei oo rakastuneita.
- sulle.totuus
Kaikki ei olekaan huoria jotka etsii niitä miehiä monikossa.
- kerholta
sulle.totuus kirjoitti:
Kaikki ei olekaan huoria jotka etsii niitä miehiä monikossa.
Tuskinpa kukaan sitä sukupuolta vapaaehtoisesti haluaa riesakseen kuin yhden aikuisen yksilön. Rasittavia ja omituisia ovat. Ihan kuin toista rotua. Yksikköyksilöä ajattelen, että mikäli on "rakastunut mies", niin toimii, eikä touhuile täällä. Naiset täällä haikailee ja sellaiset miehet jotka leikkivät.
- savolaismuija
Mietin tätä miehistä rakkautta nyt, kun olen tavannut varatun miehen, joka aina tavatessamme vaikuttaa ihailevan minua, vaikkei sanokaan siitä mitään.
Mietin mitä hänen päässään liikkuu, kun hän viesteissään ehdottelee seksiä, muttei koskaan puhu rakkaudesta. Tekisi mieleni kokeilla häntä, mutta en puolisoidemme vuoksi uskalla. Olen persjalkainen savolainen, meikkaamaton tavis, minua ei yleensä (kai) pidetä seksiobjektina.
Voiko se näkemäni unelmoiva katse kertoa syvemmistä tunteista? Vai voiko mies katsoa niin vain seksinhimossa? Kunpa tietäisin, mitä toisen päässä liikkuu. Minulle tulee hänen seurassaan niin turvallinen olo. On kuin saisin vihdoin rentoutua. Ottaisikohan hän vastaan, jos eroaisin omasta laimeasta suhteestani... - Halpamaista
Tajusin juuri jotain...Kohtele itseäsi niin kuin tärkeintä ihmistä, josta olet vastuussa.
Hän, on huijannut minua koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047