Aihe

Uhkailua uhkailua

Whatismeaning

Hei te jotka tiedätte alkoholiongelmaisista. Mitä pitäisi tehdä. Kaveri kävi taas pienessä krapula humalassa kylässä ja uhkasi tappaa erään oman perheenjäsenistään. Oli kuin psykoosissa. Viha on leiskunut samaan henkilöön jo vuosia. Alkaa jo sivullisenakin jo huolestuttaa että meneeköhän ja vielä tekee jotain. Mainitsi nyt jo tekotavankin. Kaveri on täysin alkoholiriippuvainen, mutta ei suostu hoitoon. Jutut ovat aina masentunutta negatiivista paskan jankkaamista. Mitä tuollaisen kanssa voi tehdä, pitääkö nuo jutut ottaa tosissaan ja ilmoittaa jollekin, poliisilleko vai jonnekin hullujenhuoneelle?

4

140

Vastaukset

• Uhkailua joka voi toteutua. Jäätkö odottamaan tapahtuuko se todella?
      Itse ilmoittaisin poliisille ja he hoitavat jatkoselvittelyn ja vievät sairaalaan.

• Sinuna tekisin näin... jos sinulla on mahdollisuus keskustella tämän kaverin kanssa enemmän ja pitemmän aikaa... jos samat jutut vain toistuu... niin... jollain verukkeella soittaisin vaikka vessasta sosiaalipäivystykseen... tai 112 ja kertoisin tilanteen,,, sitten yrität saada kaverin pysymään luonasi niin kauan kun apu tulee paikalle!

• juu kyllä haukkuva koira ei pure..hän pelotelee ja manipuloi..toisia omalla huonovointisuudelaan.itse voin kertoa kokemuksistani..olin samanlainen.kuin hän.hän ei ole rypännyt vielä.tarpeeksi,eikä häntä saa menemään hoitoon.eikä hän ole vielä siihen valmis.sano hänelle.että otaa lisää vinaa.niin että.myös takahampaat kastuu.joka päivä.5-6 kuukautta.ilman syömättä.jos tämän putken aikana .tai lopussa hänelle ei tule.juoppo huluus.niin sitten lisää vinaa..se on tämä juopon elämä.sitä.siellä.kyllä tulee vastaan.viimen lopussa joko.hullujen huone.tai ruumishuone..eikä viina ole kuin oire.vakavasta tuneelämän sairaudesta...itse olen saanut apua aa,sta..nimettömät alkoholistit.ja tämäkin aa-hoito.on vähän liijoteltua.puhetta.vähän kuin lahkolaisten hupatusta.annoimme jumalan poistaa kaikki,luontemme heikoudet...itselläni ei kyllä ollu heikko luonne.talvipakkasella.tenttu puteli.taskussa.eikä.edes kirkon ovet ollut yöllä.auki..halusin tapaa itseni viinalla.mutta vain (vähksi aikaa.)jos ihminen siis juoppo.on mieleltään kuin pikku lapsi.heti kun kerroin nämä.salaiset ajatukset avoimesti jollekin toiselle,rupesin aikuistumaan.jos tämä perusongelma.puhutaan .sitten voi ehkä.pysyä myös selvin päin.lykyä!!!!!

• Joo, polliisi saa ottaa lääkäreiden kanssa selvyyttä siitä onko kännikala vaarallinen itselle tai muille. Jos on, niin hoitoon pääsee haluaapa hän itse sitä tai ei.
      Otahan polisiin yhteyttä ja kysele asiasta. Itse en kyllä kovin pitkään uskaltasi jättää asiaan, eli viranomaisten kautta, puuttumatta.
      "Pelkkä" uhkauskin kun on laittomuus. Tosin... onko hän vaan sinulle noita juttujaan puhunut vai myöskö sille tappolistallaan olevalle perheensä jäsenelle tai muille. Miksi hän sinulle jankuttaa. Olettaako hän sinun asialle jotain tekevän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      411
      21957
    2. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      379
      14539
    3. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      14361
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      10263
    5. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      5836