Hei. Olen itsekkin innokas vaeltaja, mutta haluaisin kysyä mikä teitä vetää vaeltamaan? Mikä vaeltamisessa teitä kiehtoo?
Mikä vaeltamisessa kiehtoo?
7
216
Vastaukset
- paskasilmä_hörökorva
Voin päteä vaellusnetissä jos olen kerran käynyt Rautulammella Kiilopäältä käsin vaeltamassa.
- kylriittäää
Kyllä pätemiseen riittää vaellus Kiilopää Niilanpää, mikäli Vaellusnetin pätevyysvaatimuksista kyse on.
- PekkaSpede
Kiehtoo kusta todella huonossa kelissä kämpän seinälle. Toiseksi tärkeintä on elvistellä varusteilla, ajan Audi quatrolla ja käyn puku päällä ostamassa vaellusvarusteet.
- kysyMys123
Miten haastavissa keleissä olet päässyt lorottamaan kämpän seinälle?
- tuleva_UKK-asiantuntija
Menen kesällä Kiilopäälle, jotta voin pätevöityä neetti-erämieheksi! Suunnitelmiin kuuluu mm. Kiilopään huiputus ja vaellus aina Rumakurulle asti! Tehkääpä perässä!
- kovatie
Unsupported-vaellus Rumakurulle on kyllä kova veto! Sen suorittamalla pääsee vaellusnetin yliguruksi.
- wwaeaff
Vähän säälittävää, kun Vaellusnetistä poistettu trolli pistää tänne koko säikeen täyteen. Menisit edes sinne vaellukselle, mutta ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000