Hei. Olen itsekkin innokas vaeltaja, mutta haluaisin kysyä mikä teitä vetää vaeltamaan? Mikä vaeltamisessa teitä kiehtoo?
Vastaukset 7
- paskasilmä_hörökorva
Voin päteä vaellusnetissä jos olen kerran käynyt Rautulammella Kiilopäältä käsin vaeltamassa.
- kylriittäää
Kyllä pätemiseen riittää vaellus Kiilopää Niilanpää, mikäli Vaellusnetin pätevyysvaatimuksista kyse on.
- PekkaSpede
Kiehtoo kusta todella huonossa kelissä kämpän seinälle. Toiseksi tärkeintä on elvistellä varusteilla, ajan Audi quatrolla ja käyn puku päällä ostamassa vaellusvarusteet.
- kysyMys123
Miten haastavissa keleissä olet päässyt lorottamaan kämpän seinälle?
- tuleva_UKK-asiantuntija
Menen kesällä Kiilopäälle, jotta voin pätevöityä neetti-erämieheksi! Suunnitelmiin kuuluu mm. Kiilopään huiputus ja vaellus aina Rumakurulle asti! Tehkääpä perässä!
- kovatie
Unsupported-vaellus Rumakurulle on kyllä kova veto! Sen suorittamalla pääsee vaellusnetin yliguruksi.
- wwaeaff
Vähän säälittävää, kun Vaellusnetistä poistettu trolli pistää tänne koko säikeen täyteen. Menisit edes sinne vaellukselle, mutta ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597