Skoda menestyy

parastasullekki

VW on ykkönen ja tojo vasta kolmos sijalla.
Merkkitaistossa Volkswagen valtasi Toyotalta ykkössijan. Skoda punnersi maaliskuun neljänneltä sijalta toiseksi. Toyota jäi nyt pronssille.

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/yllattajat-sekoittivat-taysin-autotilastot/GwVMY7aA?ref=iltalehti:a438&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal

rekisteröintitilastot ei valehtele.

103

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_mee_kaupaksi

      Hys, hys - Ihan hiljaa nyt tästä asiasta. "Skoda-kriittiset" - porukalla on yksinoikeus tehdä aloitteita Skodan omistavien palstalla. Tiedäthän: sikakiikku, itäkippo, huojuva lintta jne.... Täytyy sopeutua muutaman trollin tyranniaan.

    • Suomalaisetonidiootteja

      Kyllä Suomen kansa on äärettömän tyhmää vai mitä muuta voi päätellä siitä että ihmiset edelleen ostavat näitä nazien huijarifirman tuotteita vaikka samalla rahalla saa 10 kertaa laadukkaampia autoja jotka eivät ole päästömanipuloituja eikä niissä ole mitään TSI moottoreita ja DSG vaihteistoja joiden korjaaminen edes takuuaikana ei onnistu ja omistaja joutuu näinollen kaivamamaan omaa kuvetta.

      Ei voi muuta kuin ihmetellä tätä tyhmyyden määrää!

      • jee-jeee

        Ostaisivat mieluummin vaikka esim. Mitsubishiä, joka on manipuloinut päästöjä jo ainakin 25 vuotta.


      • FaktaakinJoukkoon

        Mikähän merkki on 10 kertaa laadukkaampi? Kun tutkiskelee noita "laadukkuustilastoja" niin korkealla VW-konsernin tuotteet ovat. Viimeksi Saksan tiellejättämistilastossa eli konserneista selkeästi paras.


      • Eikahtasanaaetteiolisi
        FaktaakinJoukkoon kirjoitti:

        Mikähän merkki on 10 kertaa laadukkaampi? Kun tutkiskelee noita "laadukkuustilastoja" niin korkealla VW-konsernin tuotteet ovat. Viimeksi Saksan tiellejättämistilastossa eli konserneista selkeästi paras.

        Ihan mikä merkki tahansa!


      • Justus1952

        Kyllähän VW.n moottoritekniikasta löytyy kaikenlaista paskaa,,,että ei osata tehdä kunnon ketjunkiristäjää , ja 1,9 Dieselmoottoreissa kampiakselin remmipyörät lähtivät omille teilleen silloin kun se aika tuli eteen ja silppua tuli, ja tämä riesa aika usein että auto jo 100,000km ajettuna on jo oikea öljyhaukka !!!


    • eipä.vakuuta

      Ja mitähän tuokin lehtijuttu muka todistaa ?

      Saisko viimein niitä faktoja ?

      • roskaa.hölynpölyä

        Kyllä me tiedetään, että sinulle ei kaikki faktat kelpaa. Pitäisi olla vaan kyykmannille mieluisia "faktoja".


    • 12plus8

      Skoda vaan porskuttaa kritiikistä, ilkkumisista, naureskeluista ja haukkumisista huolimatta.

      Tilanne oli lähes sama kuin 70- ja 80- luvuilla Ladan kanssa. Ladaa haukuttiin jatkuvasti yleisesti ja sille naureskeltiin. Kauppa vaan kävi ja autohan olikin myyntitilastojen kärjessä jatkuvasti. Tilanne muuttui kokonaan vasta, kun Neuvostoliitto hajosi.
      Voipa hyvin kuvitella, jos tuolloin olisi ollut nämä suomi24:n autopalstat ja muut vastaavat. Provoilu olisi ollut tuolloinkin mahtavaa....

    • porvari

      Aika hyvä saavutus entiseltä itäautolta, joka maksaa saman verran kuin länsiautot.

    • only-in-finland

      Oletteko huomanneen millaisia alennuksia ja välirahoja tarjotaan?

      Verrattuna vuoden takaiseen, on ollut pakko lähteä hintakilpailuun. Ei niitä muuten ostettaisi.

      • Mee_siekii_kaupoille

        Aha. No, sehän nyt vaan on hullua maksaa liikaa. Eiks je?


      • 2v takuulla mäntti myy mutta kaikkein mäntein ostaa


    • Miksi normaalit automerkit ei tarvitse mitään tällaisia kuukausittaisia ylistystilastoja kuten vw/skoda?

    • AjanFordilla

      Ei voi kuin ihmetellä miten joku voi päätyä Toyotaan! Iänikuinen vertailutestien jumbomerkki.


      • Skeida on naurettava "puuhastelija". Automerkin koko nk. "menestys" on tulevinaan jonkun "suomen" yhden kuukauden rekisteröintitilastoista... Täyttä pelleilyä volkkarilta. Kun ei pärjätä isoilla markkinoilla, niin leijutaan jollain puolen puupennin kokoisella taantumamarkkinalla siitä että "no enemmän kun tojoda!"

        Samalla Toyota ja Honda myyvät vapauden mantereella kuukaudessa yhtä ainutta mallia kumpikinen vaatimattomat 27 tuhatta kappaletta. Siinä suomipojulle vähän perspektiiviä haettavaksi.

        Toyotaa ja Hondaa ei edes kiinnosta mikään skoda. Amerikkalaiset ja japanilaiset eivät tiedä mistään sellaisesta merkistä.


      • USAJälkijättöinen
        Kyykman kirjoitti:

        Skeida on naurettava "puuhastelija". Automerkin koko nk. "menestys" on tulevinaan jonkun "suomen" yhden kuukauden rekisteröintitilastoista... Täyttä pelleilyä volkkarilta. Kun ei pärjätä isoilla markkinoilla, niin leijutaan jollain puolen puupennin kokoisella taantumamarkkinalla siitä että "no enemmän kun tojoda!"

        Samalla Toyota ja Honda myyvät vapauden mantereella kuukaudessa yhtä ainutta mallia kumpikinen vaatimattomat 27 tuhatta kappaletta. Siinä suomipojulle vähän perspektiiviä haettavaksi.

        Toyotaa ja Hondaa ei edes kiinnosta mikään skoda. Amerikkalaiset ja japanilaiset eivät tiedä mistään sellaisesta merkistä.

        USA:n markkinat ovat pientä puuhastelua Euroopan markkinoihin verrattuna. USA on autojen kehitysmaa. Siellä kelpaavat merkit missä ei ole ajo-ominaisuuksia tai ruostesuojausta (esim. Toyota ja Honda). Kunhan ne vain kyhätään paikan päällä. Formuloiden tai rallin maailmanmestarivalmistajia ei koko mantereelta ole tullut ensimmäistäkään koskaan.

        Toki varakkaammat ja fiksummat amerikkalaiset ymmärtävät autojen päälle ja ostavat eurooppalaisia.


      • VoiKyykynKyykky
        Kyykman kirjoitti:

        Skeida on naurettava "puuhastelija". Automerkin koko nk. "menestys" on tulevinaan jonkun "suomen" yhden kuukauden rekisteröintitilastoista... Täyttä pelleilyä volkkarilta. Kun ei pärjätä isoilla markkinoilla, niin leijutaan jollain puolen puupennin kokoisella taantumamarkkinalla siitä että "no enemmän kun tojoda!"

        Samalla Toyota ja Honda myyvät vapauden mantereella kuukaudessa yhtä ainutta mallia kumpikinen vaatimattomat 27 tuhatta kappaletta. Siinä suomipojulle vähän perspektiiviä haettavaksi.

        Toyotaa ja Hondaa ei edes kiinnosta mikään skoda. Amerikkalaiset ja japanilaiset eivät tiedä mistään sellaisesta merkistä.

        Ajatella, III-korin Octaviaa on valmistettu yli miljoona kappaletta, eikä amerikkalaiset js japanilaiset edes tiedä mistään sellaisests merkistä.


      • USAJälkijättöinen kirjoitti:

        USA:n markkinat ovat pientä puuhastelua Euroopan markkinoihin verrattuna. USA on autojen kehitysmaa. Siellä kelpaavat merkit missä ei ole ajo-ominaisuuksia tai ruostesuojausta (esim. Toyota ja Honda). Kunhan ne vain kyhätään paikan päällä. Formuloiden tai rallin maailmanmestarivalmistajia ei koko mantereelta ole tullut ensimmäistäkään koskaan.

        Toki varakkaammat ja fiksummat amerikkalaiset ymmärtävät autojen päälle ja ostavat eurooppalaisia.

        Itärannikon ituhipit ja Massachusettsin homot ajelee eurokipoilla. Todellinen Amerikka kulkee amerikkalaisilla ja japanilaisilla autoilla. Ei muuta sorry: Faktat on faktoja. Katsotaan sitten 2100 jos skeida tekee ekan ponycarin ja sähköauton? Skooda on ikuisesti kurja neuvostokiikku eikä todellinen länsiautoilija halua koskea siihen minkään pituisella tikulla.


      • Silloin kun Ford Motor Company tuotti eurooppalaisittain "esiteollisella kaudella" tuhansia ja tuhansia kansanautoja päivittäin, luuhasi Emil Skeida lähinnä aikansa intiaanihomorakastajansa sankkireikää rämpäten.

        Kun skeida toimi nimellä "hermanni-pelle göring works" tuotti USA:n autoteollisuus eri firmojen yhteisponnistuksin kulkuneuvoja rutkasti yli oman tarpeen ja niitä autoja riitti aina neuvostojoukoille asti. Lopulta Tsekin-Saksan natsi-imperiumi tuhottiin täydellisesti.

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/1944_JonWhitcomb_USNavy_(3214638694).jpg

        Montako autoa tsekkoslovakia teki vapaalle maailmalle?


      • USAJälkijättöinen
        Kyykman kirjoitti:

        Itärannikon ituhipit ja Massachusettsin homot ajelee eurokipoilla. Todellinen Amerikka kulkee amerikkalaisilla ja japanilaisilla autoilla. Ei muuta sorry: Faktat on faktoja. Katsotaan sitten 2100 jos skeida tekee ekan ponycarin ja sähköauton? Skooda on ikuisesti kurja neuvostokiikku eikä todellinen länsiautoilija halua koskea siihen minkään pituisella tikulla.

        Joka puolella Amerikkaa parempi väki ostaa eurooppalaisia autoja. Toki myös amerikkalaisia, nehän alkavat olla nykyään jo ihan hyviä koska ovat samoja malleja mitä Euroopassa myydään (esim. Ford). Japanilaisilla ajavat tummaihoiset ja meksikaanit.

        Japanilaiset riisipussit eivät menesty maailman vaativimmalla markkina-alueella eli Euroopassa. Niistä itäkotteroista ei voi tehdä edes matopurkkeja koska pelti on liian ohutta.


      • USAJälkijättöinen
        Kyykman kirjoitti:

        Silloin kun Ford Motor Company tuotti eurooppalaisittain "esiteollisella kaudella" tuhansia ja tuhansia kansanautoja päivittäin, luuhasi Emil Skeida lähinnä aikansa intiaanihomorakastajansa sankkireikää rämpäten.

        Kun skeida toimi nimellä "hermanni-pelle göring works" tuotti USA:n autoteollisuus eri firmojen yhteisponnistuksin kulkuneuvoja rutkasti yli oman tarpeen ja niitä autoja riitti aina neuvostojoukoille asti. Lopulta Tsekin-Saksan natsi-imperiumi tuhottiin täydellisesti.

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/1944_JonWhitcomb_USNavy_(3214638694).jpg

        Montako autoa tsekkoslovakia teki vapaalle maailmalle?

        Euroopassa tehtiin autoja kun japanilaiset eivät olleet laskeutuneet puusta. Lienevätkö vieläkään kun eivät osaa tehdä autoja.
        Peugeot on muuten maailman vanhin elossa oleva autotehdas.


    • Meitä_naurattaa

      Kuten huomaamme, ei kyykkelis ole yhtään provosoitunut Skodan hyvästä menekistä Suomessa. Eihän....

    • naurattaa_naurattaa
      • aut.fi - Autistin kirjolaiset ry?


    • kevättä_pukkaa

      Jäät liikkuu ja Kyykkeli aktivoituu

      • Onko tuo setalaista koodikieltä "rasvasin jo anukseni" ?


      • tasa-arvon.nimessä
        Kyykman kirjoitti:

        Onko tuo setalaista koodikieltä "rasvasin jo anukseni" ?

        Miksi tuolla kykkänällä on aina homostelu mielessä?
        - siksi koska se itse kuuluu tuohon b-rapun touhuja harrastavaan ryhmään. MOT.


    • kykkänä-käkkänä

      Kyllä kykkänää nyt ahdistaa. Kahdeksan omalla nickillä kirjoitettua tyhjänpäiväistä viestiä ja montako sivupersoonan ominaisuudessa laitettua?
      Vi*uttaako vi*uttaako kuuntelen?

    • PietarissakinOnKevät

      Kyykman on avoin arvoitus. Vain Pietarissa asustelevalle Venäjä-trollille nuo jutut "sopivat". Tai narsisti-trollille pätemässä "kunnian kentillä".

    • Vaihtoa.harkitseva

      Vieläkö Octavia on myydyin malli?

      • OcuRules

        Tottakai on.


      • hyvät-on-hyviä

        Octavia on Suomen suosituin auto, mutta myös Superb myy hyvin. Kasvua haittaa pitkät toimitusajat kuten Octaviallakin.


      • SkodaOnHyvä
        hyvät-on-hyviä kirjoitti:

        Octavia on Suomen suosituin auto, mutta myös Superb myy hyvin. Kasvua haittaa pitkät toimitusajat kuten Octaviallakin.

        Näin se on. Skoda on niin kysytty, etä eivät ehdi tekemään sitä mukaa kun tilauksia tulee.
        Ja helppohan se on hyvää myydä.


      • Näino
        SkodaOnHyvä kirjoitti:

        Näin se on. Skoda on niin kysytty, etä eivät ehdi tekemään sitä mukaa kun tilauksia tulee.
        Ja helppohan se on hyvää myydä.

        "HYVÄÄ"


    • VoittaaTestitkin

      Skodan menestystarina hakee vertaistaan.

      • Näino

        Niiin kyllä monta vuotta huijjanu päästöissä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDS


    • Upeasuperb

      Näin eilen ekan kerran uuden Superbin livenä. Olipa arvokkaan näköinen auto. Näkee selkeästi että kyseessä on moderni iso auto eikä mikään pariin kertaan lämmitelty entinen suuruus.

      • HavaintojaTehty

        Linjakas peli. Sanottakoon, etten ole nähnyt Superbia siellä, missä siirtokilvillä ja saksalaisen autojopparin laatoilla varustettu "saksalainen" on kadunvarrella parkissa. Ei ole kaupungin vuokratalojen vakio-kiesi tuo. Skoda on noilla mestoilla vähemmistössä muutenkin.

        Ymmärrän hyvin, ettei Superb koskaan tule olemaan niiden auto, jotka viimeisillä rahoillaan tavoittelevat "jotain autoa suurempaa", vaikka sitten vanhempanakin. Skoda ei ole heille.


    • Sopiihyvinkaalilavetiksi

      Skeida Superb=Kaalilavettien kruunaamaton kuningas!

      • jusu_petteri_7v

        Heehhheehhheee.....
        Juma ku sä oot varsinainen sanaseppo


    • tukehdu_koira_tukehdu

      Kylläpä urpoa risoo, kun Volkkari ja Skoda ne vaan jyrää

      • säälittäviä_ovat

        Se onkin todellakin ikävää, kun tohjokauppias kärsii.


      • Saksalaistaluotetavuutta

        Niin skoda ja volkkari jyrää päästöissä ei sitte misää muualla :DDDDDDDDD


      • Saksalaistaluotetavuutta
        säälittäviä_ovat kirjoitti:

        Se onkin todellakin ikävää, kun tohjokauppias kärsii.

        Ja p#sk#wagen ei kärsi? :DD


      • Justus1952

        Volkkari dieseleissä on melkein näihin päiviin asti on jyrännyt käytännössa vain käynti ääni, kivimurskalla kuuluu juuri samaa ääntä !!!!


      • mitäs_sitten
        Justus1952 kirjoitti:

        Volkkari dieseleissä on melkein näihin päiviin asti on jyrännyt käytännössa vain käynti ääni, kivimurskalla kuuluu juuri samaa ääntä !!!!

        juu, melkein näihin päiviin, hah. Commonrail-dieseleitä on ollut Skodan malleissa jo ainakin kuusi vuotta.


    • skoda_eikä_selitellä

      Oli miten oli, muta Skoda on hyvä, vertaili sitten Mersuun tai Bemuun.

      • TOTUUDEN.TUOJA

      • kaikkeenseuskookin

      • Skodaonskeida

        No mielummin mersu tai bemari saatika joku vetovammane päästöjuijjattu skoda


    • Vaihtooeijatkoon

      VW-ryhmän ja Tohjo ansaitsisivat molemmat menettää asemansa keulilla. Skoda nyt vielä menettelisi mutta kun siinä on VW:n huijausmoottorit kaikkine vikakohtineen.

      Tojo on muuten vaan aikansa elänyt pappakottero.

      • Vwonpaskaa

        Silti v#tusti parempiku paskawagen ja kestää ki pitemppää ja eikä huijjjaa päästöissä


      • TojoOnRomu
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Silti v#tusti parempiku paskawagen ja kestää ki pitemppää ja eikä huijjjaa päästöissä

        Tojohan se vasta huijaakin kun ylittää luvatut kulutukset yli 50 %:lla. Tojo lienee huonoin automerkki.


      • Vwonpaskaa
        TojoOnRomu kirjoitti:

        Tojohan se vasta huijaakin kun ylittää luvatut kulutukset yli 50 %:lla. Tojo lienee huonoin automerkki.

        Älä ny selitä kyll muoki ottais päähä jos ajaisin hujjatulla wagenilla ja toyota on ollu suomessa kautta aikain myydyin merkki ja kestää paljon paremmin ku volkkari myönny ittekki ei volkkareilla ajeta 500tkm:n pitempää tosin se matka loppuu jo paljo aika semmin :DDDDDDDD


      • TojoOnRomu
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Älä ny selitä kyll muoki ottais päähä jos ajaisin hujjatulla wagenilla ja toyota on ollu suomessa kautta aikain myydyin merkki ja kestää paljon paremmin ku volkkari myönny ittekki ei volkkareilla ajeta 500tkm:n pitempää tosin se matka loppuu jo paljo aika semmin :DDDDDDDD

        Kyllä ottaisi päähän ajaa testijumbo Toyotalla. Ruostuvalla aasialaiskipolla. VW-konsernin autoilla ajetaan huomattavasti enemmän kuin Tojoilla. Tojon ajo-ominaisuudet ovat ala-arvoiset ja kestävyys heikko.


      • Vwonpaskaa

        Tieks että tojota ei ruostu ja kuka puhu kipolla ajamisesta milläs paskawaagenilla on ajettu 1 miljoona ei milläää monella lantilla on pikemmin ki kestävyys volkkareissa on heikko kaveri osti uuden golffin ja 90tkm:n kohdalla vaiheloota hajos ja vaihto corollaa ei sen jälkee mitää ongelmia


      • maanisvaiheloota
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Tieks että tojota ei ruostu ja kuka puhu kipolla ajamisesta milläs paskawaagenilla on ajettu 1 miljoona ei milläää monella lantilla on pikemmin ki kestävyys volkkareissa on heikko kaveri osti uuden golffin ja 90tkm:n kohdalla vaiheloota hajos ja vaihto corollaa ei sen jälkee mitää ongelmia

        Jaa ettei Tohjota muka ruostu? Jokin aika sitten Tuulilasissa oli selvitys uusien autojen ruostesuojauksesta. Auriksen kohdalla sanottiin että "VIE HETI LISÄSUOJAUKSEEN". Skoda ja Volkkari taas todettiin kohtalaisen hyvin suojatuksi.


      • Tojonraato
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Tieks että tojota ei ruostu ja kuka puhu kipolla ajamisesta milläs paskawaagenilla on ajettu 1 miljoona ei milläää monella lantilla on pikemmin ki kestävyys volkkareissa on heikko kaveri osti uuden golffin ja 90tkm:n kohdalla vaiheloota hajos ja vaihto corollaa ei sen jälkee mitää ongelmia

        Tojohan on pahin ruostumaan. Tojo ei kelpaa takseihinkaan kun kestävyys on niin huono. Hyvä jos 100 tm pääsee Tojon dieselillä.


      • Vwonpaskaa

        En voi kyllä ko nauraa kommenteille "hyvä jos100tm pääsee" mutta ku ei skoodalla pääse siihekää ilma ettei paikat hajoo ku samoja paskoja tsi moottoreita niis o ku paskawaaggeneis tojotaa näkee takseina pää pois perseestä!


      • FaktaaKehiin
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        En voi kyllä ko nauraa kommenteille "hyvä jos100tm pääsee" mutta ku ei skoodalla pääse siihekää ilma ettei paikat hajoo ku samoja paskoja tsi moottoreita niis o ku paskawaaggeneis tojotaa näkee takseina pää pois perseestä!

        Tojon D4D-moottorit ovat lauenneet alle 100 tkm ajettuina. 200 tkm ajettuna Tojo on koriltaankin loppu. Skodalle se on sisäänajo.


    • Päästöhuijattu

      Ajje mahtaa olla korjaamojen pihat kohta olla täynnä koodia ja volsuja:)

      • Vwonpaskaa

        Ja onhan se näin että kodan paikka o korjaamolla eikä misää muualla huijjattuja ne kaikkio:DDDDDDDDXD


      • onsehyvä

        Niin, tuleehan se jo tällä automäärällä aina jollakulla 30 000 km edellisestä öljynvaihdosta. Jonoa tuppaa tulemaan.


      • Vwonpaskaa

        Taitaavaan olla kyse vähä isommasta ongelmasta ku öljyn vaihdosta;)


      • onsehyvä
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Taitaavaan olla kyse vähä isommasta ongelmasta ku öljyn vaihdosta;)

        Juu, voihan se joku vahauttaa maalipinnan ja puunauttaa sisustan:)


      • Kalle22

        Ottaako noi päähä volsu omistajana?


      • Vwonpaskaa
        onsehyvä kirjoitti:

        Juu, voihan se joku vahauttaa maalipinnan ja puunauttaa sisustan:)

        Nii ja vaihtaa moottorin ynnä muuta ja ynnä muuta.


      • onsehyvä
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Nii ja vaihtaa moottorin ynnä muuta ja ynnä muuta.

        Miksi?


      • Vwonpaskaa
        onsehyvä kirjoitti:

        Miksi?

        Koska paskawagen


    • OikeastiKarseaKippa

      Öljy-yhtiöt, mm. venäläinen ЮКОС eli Jukos, maksavat nämä testit joissa skodukat muka "voittavat". Venäjän etujen mukaista, että noita öljypolttimia myydään paljon, jotta saavat öljyään myytyä. Skeidakipoista myös leijonanosa tehdään Venäjällä, siinä toinen motiivi saada hirveän ajettavuuden omaavan vikaantuvan itäauton "voittamaan" testit.

    • parastasullekki

      Sorry tein kirjoitusvirheen ton aloituksen piti olla: "Skodakorjaamot menestyy"

    • muuntoenergiaa

      Ai ai tuota kateuden määrää. Jos se voitaisiin muuntaa sähköksi, emme tarvitsisi yhtään tuulimyllyä

      • Don__Quijote

        Trollit taistelevat tuulimyllyjä vastaan.


      • historia_kunniaan
        Don__Quijote kirjoitti:

        Trollit taistelevat tuulimyllyjä vastaan.

        Kyykkänä pystyy yksin taisteleman tuulimyllyjä vastaa. Hänen jakautuneessa persoonassa toinen on hidalgo don Quijote Manchalainen ja toinen Sancho Panza.
        Siitä se mylly lähtee.


    • pojut.ei.tiedä

      Kuulkaas pojut.. Toyotalla Japanissa ei edes tiedetä mitään mistään Skodasta.

      Nyt puhutaan nimittäin vähän eri suuruusluokkaa olevista valmistusmääristä. Toyotaa ei kiinnosta pätkän vertaa jos "jossain Suomessa" on yhtä mallia myyty joskus vähän reilummin kun toista.

      • pojujen_neppariautot

        Eikä Skodaa kiinnosta pätkän vertaa, mitä jotain Tohjotaa myydään Afrikkaan ja johonkin Kambodzaan.


      • tojo_kopioi

        Eipä poju todellakaan tiedä. Vierailin Tojon tehtaalla ja siellä tuotekehityksessä oli useampikin Skoda purettuna. Ininöörit tutkivat kilvan Skodan tekniikkaa. En ihmettele ollenkaan, jos kohta tulee markkinoille Toyota Ocavia.


      • tojo_kopioi
        tojo_kopioi kirjoitti:

        Eipä poju todellakaan tiedä. Vierailin Tojon tehtaalla ja siellä tuotekehityksessä oli useampikin Skoda purettuna. Ininöörit tutkivat kilvan Skodan tekniikkaa. En ihmettele ollenkaan, jos kohta tulee markkinoille Toyota Ocavia.

        Korjaus, siis insinöörit tutkivat........
        Ja todellakin mallimerkintänä Ocavia, ei japsitkaan edes niin härskejä ole, että kopioivat myös tyyppinimen.


    • Octavia...hyvä

      Skoda Octavia on hyvä auto.

      • trolleille.puuhaa

        Onhan se. Siitä johtuu se valtaisia älämölö, mitä trollit täällä viljelevät.


    • Kohan_kyselen

      Hei Kykkelikyy, kuis hurisee?

    • buahhaaahaa

      Muistakaa tämä itkupillit

    • buahhaaahaa

      Eipä päästetä tätä putoamaan listoilta. On se niin paha piikki Kyykkelin lihassa.

    • Kestomenestyjä

      Skoda menestyy Euroopan maissa missä kansantulo on korkea, Saksa, Itävalta, Sveitsi jne.

      • saastevwpetoskodaudi

        Sveitsiin tuli myyntikielto monille vw malleille.
        Saastetouhu ei mene noin vain läpi euroopassakaan.

        Mihin vw laittaa miljoonat takaisinostoautot?


    • HuikeaSuosio

      Skodan suosio vain kasvaa.

    • Tuossa kuppalehden jutussa käytetään mm. sanoja "ensirekisteröintitilasto", "sija" ja Skodan kohdalla mm. "punnertaa" kuitenkaan selvittämättä mitä niillä sanoilla oikeastaan tarkoitetaan.

    • HuikeaMenestystarina

      Menestys lisääntyy koko ajan.

      • juuri.siksi.Skoda

        Eikä ihme



      • Kohan_kyselen

      • Voi_surkeaa
        Kohan_kyselen kirjoitti:

        Kuvitteletko olevasi markkinat?

        Ei se ole markkinat, se on vaan joku syrjäytynyt amispelle. Olisko metsäalalla vai peräti muurari-betoni alalla


      • vielä_surkeampaa
        Voi_surkeaa kirjoitti:

        Ei se ole markkinat, se on vaan joku syrjäytynyt amispelle. Olisko metsäalalla vai peräti muurari-betoni alalla

        EI sielä amiksessakaan ihan noin surkeita tyyppejä ole. Ne on erotettu koulusta.


      • salesman-the-kyyk
        Kyykman kirjoitti:

        Markkinoiden mielestä ei lisäänny?

        http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/04/VW_FYP.html

        "...we expect a sharp decrease in sales revenue.."

        Turhaa lienee yrittää selittää kyykkänälle, että revenue on eri asia kuin myynnin kasvu, ja että Volkswagen Groupin voittoa rasittaa pääasiassa USA:n päästöjupakka. Euroopassa konsernin voittokulku jatkuu, ja Skodan hyvä suosio osaltaan paikkaa konsernin tappioita.


      • luuseri_on_luuseri
        salesman-the-kyyk kirjoitti:

        Turhaa lienee yrittää selittää kyykkänälle, että revenue on eri asia kuin myynnin kasvu, ja että Volkswagen Groupin voittoa rasittaa pääasiassa USA:n päästöjupakka. Euroopassa konsernin voittokulku jatkuu, ja Skodan hyvä suosio osaltaan paikkaa konsernin tappioita.

        Niinpä niin, ei tuollainen pelle ymmärrä asioita, elää vaan sitä peräkammarielämää.
        Mutta ei luovuta toivosta yrittää sivistää Kyykkeliä.


    • suosio.lisääntyy

      Skodan myynti on lisääntynyt liki 5 % vuoden takaisesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe