-ei toimi Hannan viritys lainkaan; monotoninen, kapea vaikerrus, ei tietoakaan Carolan sielukkuudesta ja äänen elävyydestä.
Se pellon laitaa oli kyllä paljon parempi tulkinta. Hannalle sopinee sellainen mikä Kaisa Korhosellekin - kannattaisi kokeilla esim. Laulua siirtotyöläisestä.
Penkki,Puu ja Puistotie - kolkko veisu
4
1711
Vastaukset
- Carola_rules
Ei ole Carolan voittanutta.
- Tiimalasiq
No ei hannan versiokaan huono ole, itse olen ihan positiivisesti yllättynyt kun tänään sen taas kuulin radiosta
- ostahyvämerkki
Hanna on parempi kuin originaali.
Todella sielukkaasti vedetty. - Anonyymi
Nyt sitten ilmoittanut siirtyvänsä artistiuralle taas. Idols-huuma oli ja meni vuosia sitten.
Radiojuontajana ei kummoinen. Joku kesä pälätti All sång på Skanssen ohjelman päälle, ei osannut kääntää mitä siellä puhuttiin, pääosassa taisi olla hiljaa, nolo tapaus sekin, onneksi viime vuodet on ollut hyvät suomenkieliset juontajat.
Ja tämä nyt, joku höynäyttänyt ja kehunut. Surkee turpea hölöhölö laulaja. Nähtävästi yrittää myydä itseään ensi kesän festareille, voipi lavanedusta harveta kun tankki vyöryy lavalle vinkumaan ja naamaansa vääntelemään kun ääntä ei kunnolla tule. Pitäisiköhän palata niihin trukkikuskin hommiin, ehkä ottaisivat näin työvoimapulan aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189