Punikittelusta. Punamultahallitukseen ei ole mitään eväitä.
Keskusta maksaa 2019
17
150
Vastaukset
- Ei.ole.mitään.näyttöä
Eikai punikit enään hallituksiin.
Suunnilleen tyhjää porukkaa.
Kuin aloittajakin. Ilmaa kauppaavat.
Olisi edes kunnon sosialismi, jota kauppaisivat.
"äänestä meitä, maksatetaan veroista".
Kyllä punikit on mennyttä.- Pankkomajuri
Seuraava hallitus paneutuu kyllä asiaan.
Jos itsenikin valitaan ministeriksi ( olen ehdolla )
Takaan että asiaan paneudutaan ja asia panna vireille, ei jää puheeksi vain. Pankkomajuri kirjoitti:
Seuraava hallitus paneutuu kyllä asiaan.
Jos itsenikin valitaan ministeriksi ( olen ehdolla )
Takaan että asiaan paneudutaan ja asia panna vireille, ei jää puheeksi vain.Sisäpiirin tietona Sinipunahallitusta ei tarvitse odottaa vuoteen 2019. Ovat Kokoomuksessa saaneet tarpeekseen Tukiais-Suomen Avoimesta Piikistä.
- Persereikäpunikki
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sisäpiirin tietona Sinipunahallitusta ei tarvitse odottaa vuoteen 2019. Ovat Kokoomuksessa saaneet tarpeekseen Tukiais-Suomen Avoimesta Piikistä.
voi haistaa pitkän vitun. Punikin elatus kotiin lopetetaan.
Persereikäpunikki kirjoitti:
voi haistaa pitkän vitun. Punikin elatus kotiin lopetetaan.
Haista sinä puskaruikku itse pitkä vittu.
- itse.kyllä.kiertää
"äänestä meitä, maksatetaan veroista"
Lestahan sanoi veronmaksun olevan kunnia-asia. - huomjaobsjaattention
Haista sinä puskaruikku itse pitkä vittu.
Ei pidä alentua keputasolle!!!
Tätä mieltä oltiin muuten vaalien jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042519578582_uu.shtml - SAKonSDP
Seteliselkärankainen oik.SOS.dem on tyypillinen SAK:n leipäpappi.
huomjaobsjaattention kirjoitti:
Ei pidä alentua keputasolle!!!
Tätä mieltä oltiin muuten vaalien jälkeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042519578582_uu.shtmlEi pitäisi totta. Jotenkin vain on alkanut v...n tuo Punikittelu. Varsinkin kun oma historiansa on Ryssän kanssa pelehtimisineen tulipunainen.
- Punikeista.ei.maanjohtoo
Ei pitäisi totta. Jotenkin vain on alkanut v...n tuo Punikittelu. Varsinkin kun oma historiansa on Ryssän kanssa pelehtimisineen tulipunainen.
Demarit on punikkeja, kaikki.
Jostaka uhoo oikeistoa olevansa, samoja punikkeja. Punikeista.ei.maanjohtoo kirjoitti:
Demarit on punikkeja, kaikki.
Jostaka uhoo oikeistoa olevansa, samoja punikkeja.Maalaisliitto ja Kommunistit äänestivät samaa ehdokasta Valitsijamiesvaalin Kolmannella Kierroksella 15.2.1956. Taustatukena molempien yhteinen Ystävä Ryssä. Ettei totuus unohtuisi.
- Suo45mlaineN
Antti Rinne kaatuu 2019 Somen kerrottua hänen aikaansaannoksista.
SDP romahtaa. - Saitin_punikit
menettävät hermonsa kun kertoo heidän itse olevan tulonsiirtoelättejä. Tuon faktan tunnustamisen ei luulisi olevan niin vaikeaa.
Puolitoistamiljoonaa kansalaista elätetään kotiin. Näin se vain on.Joka ikinen Punikki sana täällä on pois teidän laaristanne kevään 2019 hallitusneuvotteluissa. Kannattaisi uhossa muistaa.
- puolitoistamiljoonaa
En tiennyt maajusseja olevan noin paljon.
- Vittu_mikä
Joka ikinen Punikki sana täällä on pois teidän laaristanne kevään 2019 hallitusneuvotteluissa. Kannattaisi uhossa muistaa.
hönö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574