Kertokaas te HD ukot onko vaihteisto erillinen lohko, vai onko ne kaikki samassa lohkossa, onko tämä sama systeemi myös buelissa?
Sellaista vielä, että onko nämä varustettu yhdellä kaasuttimella(mikuni?) vai tuplalla, ja koska hypättiin ruiskuun
Kiitän jo valmiiksi
Sporan moottorista?
11
174
Vastaukset
- tässäjotain
Sporsterin moottori on ns. unit-tyyppiä eli lohkossa on vaihteisto sisällä. Näin se on tietysti myös samaan moottoriin perustuvassa Buellissa.
Sporster sai ruiskumoottorin mallivuonna 2007. Yksi kaasutin oli melkein kaikissa Sporstereissa. Mutta on joku harva tuplakaasutinversiokin, jopa katukäyttöön. Mieleen tulee ainakin kaupallisen flopin tehnyt pikkukatteella varustettu 1000-kuutioinen malli noin vuodelta 1978, josta nykyään joutuu harvinaisuutensa vuoksi maksamaan huippuhinnan.
Sitten on myös ollut aina kilpakäyttöön tarkoitettu tuplakaasarinen XR 750. Näissä tuplakaasutinmalleissa on takimmainen sylinteri toisin päin kuin yksikaasuttimisissa, eli takapyttykin poistaa pakokaasut eteenpäin.
Katukäyttöön sellainen sopii huonosti, koska takimmaisen sylinterin kaasutin vie tilaa jaloilta.- HDkiinnostaa
Kiitos asiallisesta kommentista!. Oliko tuo öljytila vaihteistossa eri kuin moottoriöljylle? Onko kuivakytkin?.. Ilmeisesti Buelliin tuli sitten aikaisemmin ruisku... Olisko ollu XB runkojen myötä?
Olin joskus katsovinani, että harrikassa on eripäin tuo takapytty kuin omassa indruderissa, jossa tupla mikunit aina taakse päin. - ruuttakone
Eikös sportsteri saanut ruiskukoneen vasta 2009? Näin ainakin itse muistaisin että 883 iron oli se eka ruisku.
- Raitiovaunukorjaaja
Riippuu siitä minkä linjan spårasta on kysymys. Raitiovaunujen moottorit toimivat kyllä suurella sinimuotoisella vaihtojännitteellä, että edelliset vastaajat ovat ainakin sikäli hakoteillä, sillä niissä mitään kaasuttimia tarvita...
- sspora
onhan tuommonen mahottoman vaivaton ja edukas huollettava eli halpa ylläpitää ajoi tai ei kun vakuutuksetkin tosi halvat , konversio viritykset jättäsin väliin suosista.
- riittääsuomennopeuksiin
Paras on muuten vakio vehje missä on stage 1 asennettuna.Tuo tehoa hieman lisää ja halutessaan saa takaisin vakioksi vaihtamalla pari osaa ja säätämällä seoksen.
- Jamiksiihmeessä
riittääsuomennopeuksiin kirjoitti:
Paras on muuten vakio vehje missä on stage 1 asennettuna.Tuo tehoa hieman lisää ja halutessaan saa takaisin vakioksi vaihtamalla pari osaa ja säätämällä seoksen.
tuo pitäisi muuttaa takaisin vakioksi??!! Mitä haittaa on vaikka olisi stage?
- Tarkoitin
Stage3.
- stage666
Joissakin hieman vanhemmissa vehkeissä se vakious nostaa arvoa myydessä (saa museorekisteriin) joten myydessä sellaista ehkä kannattaa olla kaikki alkuperäiset kilkkeet pyörässä.Stage 1 voi vielä muuttaa takaisin mutta nuo konversiokoneet on kyllä pilattuja.Monesti konversiota ei osata tehdä oikein.stage 2 --> tarkoittanee jo konversion tielle lähtöä?
- asoidjfapdjiofasdf
Kunhan sissy baari on paikoillaan ja mielellään vähintään kaksimetrinen niin tekniikka kyllä kestää
- samaöljytila
Hei, selventäkää mistä tuo ironheat tyyppi tulee siis vanhemmissa, onko tässäkin kaikki kilkkeet samassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951687Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481521Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158875Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866- 54824