Kodin1-epäluotettava?

Verhot

Kodin1.com verkkokauppa lupaa nopeaa toimitusta, 1-3 päivää.
Viikko tilauksesta kulunut ja kun soitin, tilausta ei oltu vielä edes käsitelty, eikä siellä tiedetty onko tuotetta enää jäljellä, maksu kuitenkin suoritettu jo etukäteen.
Vastaavista tapauksista olen kuullut ja nimenoman että tuote loppuu ja asiakkaan oltava aktiivinen että saa rahansa takaisin.

58

4060

Vastaukset

  • Tuttu juttu. Käytän muita kauppoja.

  • Anttila Oy:n liikevaihto vuonna 2014 oli 324 miljoonaa euroa. Se teki 64 miljoonan euron liiketappion.

    16. maaliskuuta 2015 Kesko ilmoitti myyneensä Anttila Oy:n 4K INVEST -nimiselle pääomasijoittajalle. Kauppa käsitti 23 Anttila- ja kahdeksan Kodin1-tavarataloa, kaksi verkkokauppaa (NetAnttila ja Kodin1.com), Viron ja Latvian tytäryhtiöt sekä keskustoiminnot. > Kauppahinta oli miljoona euroa <

    • 4K invest teki älyttömästi rahaa , anttilalla ja kodin1 kaupoilla.


    • #paskatkaupat


  • Anttila/ kodin 1 mainostavat olevansa erinomanlaisia ja hyvää palvelua vaikka todellisuudessa sieltä EI saa mitään palvelua , soittopyyntöihin ei vastata eikä edes kirjalliseen reklamaatioon.
    Laskutuslisästä ei ole ilmoitettu asianmukaisesti ja tuotteita mainostetaan verkkokaupassa vaikka niitä tuotteita ei edes ole olemassa.
    Olen ollut Anttilan asiakkaana yli 15 vuotta mutta sen jälkeen kun Kesko myi liiketoiminnan kaikki on mennyt huonompaan suuntaan.
    Palvelu on Suomen surkeinta , en suosittele asioimista ko.kaupassa.

  • Asioin vain myymälöissä

  • Sama kokemus täälläkin.
    Nyt jo kaksi viikkoa odotellut 1-3 pv toimituksella luvattuja tuotteita ja asiakaspalvelusta sain ensimmäisen viestittelyn jälkeen ilmoituksen, että "nyt on lähetetty". On kulunut jo toinenkin viikko tilauksesta ja edelleen odottelen...
    Kolme kyselyä jo lähettänyt Kodin1 palautteisiin ja vastauksena vain olan kohotuksia.
    EN SUOSITTELE TILAAMAAN KODIN1 Verkkokaupasta yhtään mitään. Luokatonta palvelua tämän kokoiselta firmalta...

    • Vaativat asiakasta maksamaan tuotteita joita ei ole edes tilannut. Uhkailevat laittomasti perintätoimistolla. Täysin ala-arvoista toimintaa. EI jatkoon.. konkurssi odottaa
      Ps. verkkokaupasta saa tilattua väärillä henkilötiedoilla vaikka mitä vaan ihan ilmaiseksi!


    • OKKE!


  • Noin puolitosta kuukautta tilauksesta, useita tiedustelusoittoja, pari viikkoa sitten sanoivat että heillä on järjestelmävirhe ja lupasivat maksaa rahat takaisin antamalleni tilinumerolle, nyt siis 1,5kk:n kuluttua ilmoittavat että tuote on loppu ja kysyvät tilinumeroani jonka 2 viikkoa sitten annoin saadakseni maksamani rahat takaisin.

    Varoitan vakavasti kodin ykkösen verkkokaupasta.
    Älkää ainakaan maksako tuotetta ennen kuin olette sen saanut. Minä tyhmyyttäni näin tein, koska minulla oli kokemuksia vain Sokoksen ja Stockmannin verkkokaupoista eikä niisä ole ongelmia esiintynyt.
    Rahat eivät edelleenkään ole tulleet tililleni.

    • "Älkää ainakaan maksako tuotetta ennen kuin olette sen saanut."
      Ei Sokos eikä Stockmann eikä mikään muukaan firma lähetä sinulle mitään ennen maksua. Paitsi mainoksia;)


    • paskanjauhajalle tiedoksi, stockman ja moni muukin lähettää tavaran rekisteröityneelle käyttäjälle ennen maksua, stockman vaatii pankkitunnistuksen.
      Ja edelleenkään kodin ykkösestä tilatessasi älä maksa tuotetta ennen kuin olet sen saanut, varaudu siihen ettet saa tuotetta, jos tilaus ilman maksua ei onnistu, älä tilaa.


    • vakava.varoitus kirjoitti:

      paskanjauhajalle tiedoksi, stockman ja moni muukin lähettää tavaran rekisteröityneelle käyttäjälle ennen maksua, stockman vaatii pankkitunnistuksen.
      Ja edelleenkään kodin ykkösestä tilatessasi älä maksa tuotetta ennen kuin olet sen saanut, varaudu siihen ettet saa tuotetta, jos tilaus ilman maksua ei onnistu, älä tilaa.

      "stockman ja moni muukin lähettää tavaran rekisteröityneelle käyttäjälle ennen maksua"

      Varmaankin. Itse asiassa en itse ole rekisteröitynyt minnekään, mutta olen ostanut mm. Verkkokaupasta television, joka on tuotu kotiini ja jonka olen maksanut vasta myöhemmin laskun saatuani.


    • 765hhf kirjoitti:

      "stockman ja moni muukin lähettää tavaran rekisteröityneelle käyttäjälle ennen maksua"

      Varmaankin. Itse asiassa en itse ole rekisteröitynyt minnekään, mutta olen ostanut mm. Verkkokaupasta television, joka on tuotu kotiini ja jonka olen maksanut vasta myöhemmin laskun saatuani.

      Jos tarkoitat Verkkokauppa.com (https://www.verkkokauppa.com/fi) nimistä yritystä,se myy laskulla vain yrityksille.


    • hyväyrityskymmenen kirjoitti:

      Jos tarkoitat Verkkokauppa.com (https://www.verkkokauppa.com/fi) nimistä yritystä,se myy laskulla vain yrityksille.

      "Jos tarkoitat Verkkokauppa.com (https://www.verkkokauppa.com/fi) nimistä yritystä,se myy laskulla vain yrityksille."

      En ole mikään yritys. Ostin kuitenkin netin välityksellä television Verkkokaupasta ja maksoin sen Klarna-laskulla pari viikkoa sen jälkeen, kun televisio oli tuotu kotiini.


  • yleensä en jaksa nähdä vaivaa kirjoitella minnekään, mutta tilasin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran kodin1-verkkokaupasta. Älkää koskaan tilatko kyseisestä puljusta, siellä ei tunnu olevan kenelläkään mitään tolkkua asioista!!
    Eli, tilasin kuukausi sitten tuotteen, joka oli hyvässä tarjouksessa. Tuotetta oli nettisivujen mukaan varastossa ja lupasivat nopeaa 1-4 arkipäivän toimitusaikaa ilmaiseksi lähimpään Anttilaan. Tilasin tuotteen erämaksulla ja omilla sivuilla kodin1-nettikaupassa tilauksen tila näkyi alusta saakka "otettu käsittelyyn". Ajattelin että kävipä hyvä tuuri. Sitten aikaa kului ja kärsivällisenä odottelin reilun viikon ja kun mitään ei kuulunut, ensin yritin kysellä sähköpostilla, mutta sieltä ei vastausta tullut, joten soitin asiakaspalveluun. Siellä eivät tienneet asiasta mitään, lupasivat laittaa jotain selvityspyyntöä varastolle ja että varastolta joku ottaisi yhteyttä minuun, kun asia selviäisi.
    Kuulosti hyvältä, sitten odotin taas toisen viikon ja kun ei alkanut mitään kuulua jouduin soittamaan uudestaan asiakaspalveluun. Tälläkään kertaa(yllätys yllätys) siellä ei tiedetty mitään asiasta, mutta tuotteen tietoihin nettisivuilla oli ilmestynyt teksti "myyntiintulopäivä 29.6.2016".
    Asiakaspalvelussa lupailtiin että tilaamani tuotteeni lähtee viimeistään tuolloin tulemaan ja taas kerran tyydyin heidän vastaukseen ja jäin odottelemaan. Ajattelin että hyvinhän tässä lopulta kävi, saan tuotteen alennettuun hintaan epätietoisen monen viikon odottelun jälkeen. Sitten juuri ennen tuota kyseistä 29.6 eli myyntitulopäivää tulee sähköposti kodinykkösiltä, jossa kerrotaan että tilaus peruutettu. Ei auta kuin taas soittaa asiakaspalveluun ja kysyä mitä ihmettä? Kuukauden odottelun jälkeen, juuri kun he olivat saamassa tuotetta, tilaus peruutetaan heidän toimesta?! Asiakaspalvelussa ei muutakuin pahoitella "olen pahoillani, että tämä tieto tuli sinulle vasta nyt". Puhelu ei silläkään kerralla edennyt yhtään mihinkään, joten lopetin puhelun. Asiakkaan kohtelu oli täysin surkeaa, eikä kellään tuntunut olevan mitään tietoa, miten koko pulju toimii.
    No sitten ajattelin, että vaikka tuotteen hinta on noussut, tilaisin saman tuotteen uuteen hintaan, kun nyt on tiedossa milloin he saavat tuotetta myyntiin. Täytän tiedot ja valitsen laskutavaksi erämaksun. Kas kummaa, enää ei voikaan maksaa useammassa erässä. Ainoastaan verkkopankkimaksu heti on toiminnassa. EN todellakaan kaiken tuon jälkeen ole antamassa rahojani etukäteen kyseiselle puljulle. Päätän tilata tuotteen muualta.
    Opetuksena kaikille, älkää KOSKAAN tilatko kodin1 verkkokaupasta. Luvatut toimitusajat ovat täysi vitsi ja jos tuote sattuukin loppumaan, asiakkaalle ei ilmoiteta kuin kuukauden viiveellä. Onneksi en maksanut rahojani etukäteen, luin että monella ollut niiden takaisin saamisen kanssa pahoja ongelmia. Sähköpostia siellä kukaan ei lue ja asiakaspalvelussa osataan vain pahoitella kaikkea. Ainiin, asiakaspalvelun jonotuskin on maksullista, jonne joutuu soittamaan ja jonottamaan "pari" kertaa. Kusetusta koko firma!

  • Pieni varoituksen sana sinulle, joka olet harkitsemassa tilaamista "uudelta" Kodin 1:ltä!

    Katselin noin viikon heidän nettisivuiltaan yhtä sivupöytää ja eilen päätin soittaa heidän asiakaspalveluun ja selvittää tarkemmin miten toimitus, mahdollinen palautus yms. nykyään toimii.

    Selvisikin, että heillä on normaali 14 vrk palautusoikeus. Palautusta varten on tuotteen lisäksi alkuperäisten pakkausten ja mukana tulevien muovien olevan uutta vastaavassa kunnossa. Tämän lisäksi ennen palautusta sinun tulee lähettää valokuvat tuotteesta heidän palveluunsa, jonka jälkeen joku ne hyväksyy tai ei. Tämän jälkeen heidän toimestaan tilataan tuotteen haku.

    Kuitenkin tässä kohtaa järkytyin! Jos et ole tuotteeseen tyytyväinen ja heti ensi katsomalta palautat sen, sinun tulee maksaa kaikki toimituskulut jotka ovat yhteensä vähintään 118 e!

    118 euroa kuulostaa aika isolta riskiltä ainakin minulle. Taidan tästä siirtyäkin etsimään muista kaupoista sivupöytiä !

  • Onko kodin1 vielä toiminnassa?

  • Eikö kodin1.kin ole ollut jo pitkään loppumis uhan alla?

    • Konkurssiin menee varmasti vielä..


    • Tulossaon kirjoitti:

      Konkurssiin menee varmasti vielä..

      Ei mene, koska siellä on nyt ruotsalaiset asialla. Ostivat käyttöoikeuden Anttilan Kodin1 verkkokaupan nimeen. Mitään muuta samaa ei ole vanhan Anttilan Kodin1 kanssa tekemistä. Varmasti heillä on muuta, laajempaa toimintaa Ruotsissa. Suomeen myynti ei paljoa hetkauta heidän talouttaan.


  • Itse tilasin sohvan alennusmyynnistä, luettuani näitä kommentteja olin hiukan kauhuissani, että kuinka tulee tilaus etenemään. Tänään tuli sohva, toimitus lupaus oli 5-10 arkipäivää ja näin olikin. Sohva on upea ja eipä paljoa valittamista ole.
    Paskaa palvelua on helppo kommentoida, joten laitetaan ketjuun yksi tyytyväinen asiakas.

  • Menee konkurssiin niinkun anttilakin meni

  • Postittavat hajonaisia tavaroita :(

  • Rikosilmoituksen teen seuraavaksi kodin1 liikkeestä

  • turha lafka

  • Todella epäluotettava!

  • Samaa puulaakia kun anttila oli. Konkkaan menee varmaan.

    • Ei ole vanhan Anttilan ja A:n Kodin1 kanssa mitään tekemistä. Ruotsalaiset ostivat itselleen tunnetun suomalaisen kaupan nimen käyttöoikeuden nettikauppaansa. Eikä mene konkkaan, koska myynti Suomeen on pientä, heillä on varmasti myyntiä Ruotsissa enemmänkin.


  • ei nämä konkurssit tule ainakaan tälle eliitin seurakunnalle yllätyksenä , tuntuu kaikki kiinteistöt siirtyvän eläkeyhtiöiden omistukseen ( eläkkeiden turvasijoitus) ostavat tappihintaan , saavat muuteman vuoden "hyvää vuokraa" sitten tietoinen loka naamalle , näin on nykyään klobaalia toimintaa nämä verkostot , saadaan aloitettua uudella nimellä , uusilla nuorilla duunareilla , omalla halvalla tehdyllä kiinteistöllä ( tai petikaverin ) ja taas myydään kiinteistö samoille ( rahanpolttajille) ja vanhan 1 e arvoisen kiinteistön myynti
    pelikaveri rakennusliikkeelle joka rakentaa tappihintaista asumista ...paikkaan ja näin on "pesty" rahat.

  • ok ok

  • KYLLÄ ON EPÄLUOTETTAVA!! älkää ostako sieltä. Tilasin kuukausi sitten sohvan ja ei alkanut kuulumaan niin otin tänään yhteyttä ja kerrottiin että sohva on loppuun myyty ja tilaukseni on peruttu, eikä minulle ilmoitettu mitään!!!

  • Ostettiin Kodin 1 nojatuolit ja kesti kuukauden ennen kuin tilaus saapui. Nyt tappelen ensimmäisen nojatuolin kanssa missä sovitteet eivät osu kohilleen.....aika näyttää lähtevätkö takaisin...vituttaa ihan kybällä !

  • Tilattiin kodin1: sta TV taso ja lipsto noh ne tuli kyllä aika nopeasti mutta TV tasossa on valmistusvirhe kaapit eivät toimi niin kuin pitää (potkukaappi) ei potkaise kaappia ulos ja lipastosta tuli väärän värisee ovet 👍🏻 Asiakaspalvelu ei vastaa näistä vaan piti tehdä reklamaatio! Ja siitä jo yli kaksi viikkoa ja ei vieläkään mitään! Ja kaiken lisäksi kun kävin kaupassa, asiakaspalvelija oli aika törkee ja käski ollla ”kärsivällinen” aika tylisti! En suosittele paikkaa!!!

  • Tilasin toukokuun alussa tyhjään asuntoon kodin kalusteet (ruokailutila, mh, sohvaryhmä) joille nettikaupassa ilmoitettiin toimitusajaksi noin viikko. No, tein tilauksen ja maksoin, tuli ilmoitus: toimitusaika + 3 vko. Soitin. Vähintään kolme viikkoa, ehkä kuukausi. Juu kiitos ei kuukautta tyhjässä asunnossa patjalla. Peruin heti tilauksen. Rahanpalautus sitten olikin oma episodinsa, siinä meni sen puolisentoista kuukautta, puolentusinaa sähköpostia ja kolmeen kertaan tasan samoilla tiedoilla täytetty rahanpalautuslomake. Tänä päivänä asiakaskokemukset ja elämykset kiinnostavat - minulle Kodin1 tarjosi vahvan ja ikimuistoisen vitutuselämyksen.

  • Mikä tori.fi sivustoa vaivaa. Laitoin toriin asiallisen ilmoituksen, se julkaistiin ja yht äkkiä parin tunnin päästä poistettiin. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja ovat nyt monta päivää käsitelleet asiaa. Eilen tuli päätös etteivät voi enään julkaista ilmoituksiani.

    MITÄ HELVETTIÄ?!?!?!?!?!?

    Julkaisuni oli se että tarjoan pakettiautolla kuljetusapua. Vastaavia ilmoituksia tori.fi sivulla on kymmeniä ympäri suomen.

    MITEN TÄLLÄISIÄ TORI.FI KALTAISIA YRITYKSIÄ VOI OLLA VIELÄ 2017 ???

  • ÄLKÄÄ TILATKO KODIN1:STÄ!! Mietin loppuvuodesta 2017 että uskallankohan tilata Kodin1:stä sohvapöytää, kun osa oli antanut huonoa palautetta että esim etukäteen maksun jälkeen tuote ei ole tullutkaan. Tein siis niin että otin laskulle jolloin mun ei tarvitsisi pyytää rahoja takaisin. Noh, tuote tuli kyllä mutta nyt tiedän miksi ÄLKÄÄ KOSKAAN TILATKO KODIN1STÄ!. Ihmettelin miksi sain maksuvaatimuksen Svea perinnältä, jossa oli pöydän hinta + 10,43€ maksukehotushintaa. Laitoin viestiä että laskua ei ole tullut (tiedän koska laitetaan joka ainoa kirje pöydälle kunnes tarkistetaan ne mainoksiksi)

    Esim Elisalla ne laskun tulematta jättämisestä korvasi mun maksuvaatimuksen. No, sain viestin Svealta että ne ei korvaa mitään, koska muka ovat lähettäneet laskun ja huomautuskirjeen(viimeksi mainitun posti virheellisesti laittoi vanhaan kämppääni). En oo siis saanut kumpaakaan, pelkän maksuvaatimuksen. Nyt tiedän miksi tuolta en tilaa enää ikinä. Dyyttivät postia / sitä ettei uusi asukas vienyt kuorta takaisin postiin. Ihanku se olis hänen vika...

  • Ihan surkea palvelu edelleen. Tilattiin sohva terassille. Sama juttu ”Nopea toimitus” mutta kesti 2,5 viikkoa ennen kun tuote tuli.. ja tietysti väärät osat. Heidän moka mutta minä jouduin soittelemaan ja odottamaan. Lupasivat että oikeat osat tulevat seuraavalla viikolla ja pahoittelivat.. nyt on mennyt kohta kolme viikkoa siitä eikä ole vieläkään sohva tullut. Yhteensä 1,5kk vaikka lupasivat 2vko max. Olen valittanut useamman kerran mutta heidän mielestä tämä on ihan ok koska on sesonki aika. En suosittele tätä kauppaa kenellekään enkä itse enää ikinä tue tätä kauppa! Törkeä henkilökunta asiakaspalvelussa ja tilausta saa näköjään odottaa monta viikkoa/kuukautta.

  • Neljättä viikkoa odotellaan sohvia.

  • Kodin1 toimii enää verkkokauppana. Tavarat tulevat hitaasti, eikä nopeutta kyllä luvatakkaan. 1-3 viikon toimitusaika. Kuvan perusteella tilasin tosi kauniin, 100% puuvillaa olevan maton, ja odotin kiltisti sen toimitusta. Ja hienostihan se Hakosen kyydillä tuli. Yksi asia vaan oli jäänyt maton tuotekuvauksessa mainitsematta. Matto haisee hirveälle homeelle! Homeallergikkona sain samantien kasvoihini paksun ihottuman, silmät ja nielu kirvelee. Nyt täytyy muistaa tästä edespäin, että mitään laadukasta ei saa halvalla. Matto päätyi parvekkeelle, ja tulikivenkatkuinen reklamaatio Kodin1 asiakaspalveluun.

  • Loppu häämöttää uskoisin. Anttilaa kaipailen

  • Älkää hyvät ihmiset tilatko täältä koskaan mitään, Ostin sängyn joka puolen vuoden sisään meni käyttökelvottomaksi. Noin 30 viestiä soittoa asiakaspalveluun pyytävät videiota viasta, kun videon toimittaa sanovat että kun vika ei kunnolla näy videossa eivät ole korvaus velvollisia. Onko muut sattumoisin menneet samaan halpaan ja tilanneet jenkkisänkyä tuolta ?

    • Virolaista "laatua:" samaa mitä suomisoffa aikoinaan myi


    • hupiostokset kirjoitti:

      Virolaista "laatua:" samaa mitä suomisoffa aikoinaan myi

      Muistaakseni Suomisoffa myi asiakkailtaan saamia vanhoja huonekaluja uusina. He vain verhoilivat sohvat uudestaan.
      Ei tarvitse ihmetellä, jos heillä oli vaikeuksia toimittaa tietyn "mallikappaleen" mukainen sohva, noin niinkuin esimerkkinä. Syynä oli tietysti se, että ei ollut saatu vanhoina vaihdokkisohvina tällaista mallia sattumalta lisää. Mallit saattoivat vaihdella hyvinkin paljon, jos esim. olivat hommanneet jostain vaikka 40 vuotta vanhan sohvan, ja joku toinen myi heille 5 vuotta vanhan käytettynsä. Toiminta alkoi jostain Lapin suunnalta. Muistaako kukaan vanhempi ihminen tätä tapausta? Asiakkaille ei kerrottu, etä sohvat olivat kierrätyskamaa ja korjattuja eli lähinnä verhoiltu uudelleen vanhoihin runkoihin. Jäivät tästä kiinni!


  • Tilasin 400€ arvoisen tv-taso. Sain luultavasti myymälässä olleen mallikappaleen, kun siinä oli kosteusvaurio, kolhuja, naarmuja, jne. Ei pahoitteluita, ei mitään. Nyt toista kuukautta odoteltu, jos saisi rahat takaisin. Tv-taso han haettiin jo viime kuun alusta. Taitaa mennä oikeuteen asti, ennen kuin saan rahani.

    Älkää tilatko mitään.

  • Uskomattoman huonosti toimiva toimituspalvelu tällä yrityksellä. Verkkokaupasta ei kannata tilata mitään, ellet ole valmis olemaan kotona kesken työpäivän vastaanottamassa tuotteita.
    Tilausta ei voi enää perua, kun ilmoitetaan, että tuotteet tulevatkin noin kuukauden kuluttua.
    Jos et ole vastaanottamassa tuotteita, joudut jollain keinoin hakemaan ne kuitenkin noutopisteestä. Toimitusaika klo 10-16.
    Olen ollut moneen kertaan yritykseen yhteydessä, etten voi olla kahta päivää kotona odottamassa kolmea taulua, mutta ei auta. Tämän päivän verkkokauppaa? Samat tuotteet olisivat olleet myymälässä, mutta kuvittelin saavani ne helpommin perille,kun ovat niin kookkaita.

  • PALVELEVA MYYMÄLÄ ESPOOSSA
    Ystävällinen asiakaspalvelu. Erilaisia maksutapoja. Joustava toimitus.
    RAHTI ALK. 6,95 €
    Toimitamme tilauksesi luotettavasti! Jos et ole tyytyväinen tuotteisiin, voit palauttaa ne 14 päivän sisällä.
    TARVITSETKO APUA?
    Onko sinulla kysyttävää - asiakaspalvelumme auttaa!
    LUOTETTAVA TOIMITUS!
    Lähetämme varastotuotteet normaalisti 5-10 arkipäivässä! Tiesithän, että meillä on luotettava toimitus?
    USKOMATONTA ROSKAA!

    Tilasin kolme taulua Kodin1-verkkokaupasta, koska isokokoisina ne eivät mahdu autoon. Sain tilausvahvistuksen 14.1. ja siinä kiiteltiin tilauksesta.
    Tämä nopea verkkokauppa lähetti 4.2.2019 viestin, jossa todetaan, että taulut on lähetetty, eikä tilausta saa enää perua.

    Toimitusajasta mainittiin, että se on klo 10-16 kuljetusyhtiön ilmoittamana päivänä. Eli joudut ole olemaan silloin pois töistä, tai hakemaan taulut noutopisteestä.

    Ilmoitin heti, että haluan perua tilauksen, sillä juuri siksi halusin kuljetuksen, mutta en voi olla yhtiön armoilla aikataulujen suhteen.
    Olen ottanut yli 20 kertaa yhteyttä Kodin1: een ja saanut ilmoituksen, että voin perua tilaukseni maksamalla heille lisää 30€, taulujen ja niiden maksetun kuljetusmaksun lisäksi.

    Sain kuljetusyhtiöltä viime viikolla tiedon, että taulut tulevat sekä 14.2. että 15.2., eli joudun odottamaan kotona niitä kaksi päivää. Kodin1 ilmoitti, että heidän puolestaan voin valittaa kuluttaja-asiamiehelle, mutta muuten heitä asia ei kiinnosta.

    Varauduin olemaan kotona ainakin 14.2, että näkisin edes ensimmäisen taulun ( he ilmoittivat jälkikäteen, että vaikka kaikki on pakattu kerralla, heillä on oikeus lähettää tuotteet useassa eri erässä).
    Sain yllättäen kuitenkin 12.2. klo 07 aamulla tekstiviestin, että 14.2. toimitus tuleekin 12.2.. En voinut olla yhtäkkiä töistä poissa ja jouduin perumaan tietenkin tämän.
    Nyt 13.2. sain jälleen tekstiviestin, että joku toimitus tulisi 20.2., eli ilmeisesti kolme taulua tulisivat jokainen eri päivinä, vaikka ne on lähetetty 4.2.
    Yhtiöstä ei saa kenenkään vastaavan nimeä tai yhteystietoja, ainoastaan Petra, paula tai joku muu automaattinimi vastailee.

    Yhtään tuotetta en ole vielä nähnyt, liike olisi ollut 15 km päässä ja tämä välinpitämättömyys ja totaalinen kuluttajan huijaus raivostuttaa.
    Toki jostain sivulta 7 toimitusehdoista löytyy ko yhtiötä suojaava lauseke. Jatkan kuluttaja-asiamiehelle, kunhan näen, miten asia etenee.

    • Tuotteet saapuivat reilun kuukauden kuluttua ja kaksi kolmesta oli vääriä. Lisäksi kannattaa huomioida, että Kodin1 käyttämä Hakonen ei tuo tuotteita ovelle, vaan ne täytyyitse hakea kadulta heidän ilmoittamanaan ajankohtanaklo 10 ja 16 välillä, eli työaikana.
      Nyt odotellaan palautusnoutoa ja reilu viikko sitten siitä ja joskus rahat takaisin.


  • Elkää tilatko Kodin 1 mitään. Itse odotellut tuotetta jo kuukauden, vaikka toimitusajaksi sovittu 10-15 vrk. Kahteen kertaan ollut asiakaspalveluun yhteydessä. En ole maksanut tuottetta etukäteen onneksi. Ilmoitin heille etten tule heiltä jatkossa mitään tilaamaan, vaikka tuotteen ehkä joskus saan. Missään nettikaupassa ei ole näin surkeaa palvelua ollut. Et saa tuotetta sovitussa ajassa, asiakaspalvelu ei toimi, eikä yhtään mikään. Todella surkeaa palvelua!

  • On epäluotettava. Todella pettynyt roskaan mitä me sieltä tilattiin. :( odotettiin sänkyä monta kuukautta ja se näyttää luonnossa aivan kamalalta ja myyntipuhekin oli niin vääristelty. Muka memoryfoamia petari.
    Saman tavaran saa jostain sotkasta murto-osalla kodin1 hinnasta.

  • Myöskin huutokaupat sivuston tavarat eivät enää vastaa myynti-ilmoituksessa olevia tuotteita. Katteltiin juhannussa kärryä joka oli huudettu ko. sivustolta: kippaava jarrullinen kärry mutt olikin ei kippaava jarruton kärry! ja meidän silmien kattellen raato koko kärry, oli ratkeamia ja pari rengasta kärsineitä ja jousitus pursus ruosteravoista jne.
    Kannattaa kyllä näemmä kiertää ko. sivut, jos haluu käytettävää tuotetta.

  • Tilasin 25.6 päiväpeitteen. Paketti tuli viimein 23.7. Olisin tarvinnut peitteen 14.7 juhliin joten jouduin hakemaan sen kaupasta. Nyt jos palautan sen 53 € arvoisen peitteen niin joudun maksaa palautuskuluja 13,90 €. Eli en suosittele tilaamaan mitään Kodin1:stä.

    • Palauta Kodin1:n peite kauppaan. Sulla on varmaan kuitit tallella?


  • Tilasin Kodin1 sängyn ja toimitus kesti kolme viikkoa. Kun se vihdoin ja viimein tuli oli tuote täysin puutteellinen. Väärät päälliset ja eri kokoa yms. En suosittele kenellekään enkä koskaan tilaa sieltä mitään!!!

  • Tilasin sängynpäädyn 120cm- kesti 3 viikkoa tulla- sitten tulee viesti viikkoa ennen että on kadunvarsitoimitus eli sinun pitää itse kantaa kerrostalossa tavara kotiin....
    Vaikka tilauksessa 39,95 euron kuljetusmaksu.

    Sitten tulee vasta edellisenä iltana klo 16.42 yksi ilmoitus seuraavana iltana klo 18-20 välillä tapahtuvasta toimituksesta- ei vaihtoehtoja eikä kommentointimahdollisuutta
    Ihmisillähän voi olla jotain menoa sovittuna seuraavaksi päiväksi....

    No- sängynpääty tuli ja niin painava ja leveä, että naisihmisenä en pystynyt kantamaan sitä- sanoin kuskille, että vie sen takaisin. Kuski ei sanallakaan ehdottanut, että voi kantaa sen

    Nyt KodinYkkönen kehtaa laskuttaa sen 39,95 euroa kuljetusmaksun sekä toisen 39,95 euroa palautuksesta

    Älkää tilatko mitään tuosta firmasta- ei minkäänlaista palvelua ja kaikki painavat esineet pitää siis itse kantaa.....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.