Uusi hintaseuranta sivusto, josta löytyy aika hyvin tuotteita joka lähtöön.
Käy kurkkaamassa: http://www.hintavertailut.fi/
Hintavertailut.fi
19
2355
Vastaukset
- ollimolliiii
Ihan jees, nopee haku.
- miisa90a
No olipas tavaraa laidasta laitaan =)
- miisa99o
Löytyi halvin iphonen suojakuori!
- ismo88d
Hyvä saitti, nopeasti löytyi halpa akkuporakone appiukolle lahjaksi.
- hanna78uuj
Ihan hyvää vaihtelua noille perinteisille.
- lukewervistää
Kaikki vastaukset kai aloittajalta,
eihän sieltä mitään löytynyt, ikävää, mutta vielä aivan turhat sivau - kysyn.oikeasti
Katselin hieman, ei löytänyt milloinkaan Giganttia vaikka Guuge löysi sieltä aina aivan samallaisen halvemman kohteen.
Onko Suomen halvimmat ja suuremmat, Gigantti Verkkokauppa ollenkaan mukana vertailussa. - vastaan.oikeasti
ei kai se giganttikaan joka saitilla voi mainostaa...
- Kilopool
Onhan gigantti tuolla
- mainostaja777
Eikö nämä sivustot toimi niin, että siellä on tuotteet vain niistä kaupoista joiden kanssa sivustolla on sopimus?
Ei tuo ole mikään google, josta löytyy kaikki mahdollinen =)
Ihan hyvä saitti tuo tuntuu oleva - uppppppp
up!
- Ysrt54y6
Selkeä ja nopea
- cfjovfoijdvjofv
Jos on tietotekniikasta ja kodinkoneista kysymys, niin seuraava hintavertailupaikka on paras:
http://hinta.fi/ - joip89
ei oo
- helevetinhovi
Vertasimme uutta vuokranmaksutositetta vanhempaan Saton aikaiseen ja äkkäsimme pienen muutoksen vuokran määrässä. Voiko yleensä vuokraa korottaa muuttuneen viitenumeron verukkeella?
- kevetpeeve
jos haluaa maksaa tuplahinnan _kaikesta_, niin tämä on oikein hyvä. Täys roska koko sivu.
- Anna.H946
Menikö tunteisiin =)
- Anniina.k8
Nopea haku. 4/5
- Vesku88E7
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036