"Puu-Raksila ja Kaukovainio ehdolla Suomen parhaaksi kaupunginosaksi"
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/puu-raksila-ja-kaukovainio-ehdolla-suomen-parhaaksi-kaupunginosaksi/726814/
Siis kyllä minä tuon Puu-Raksilan ehdokkuuden ymmärrän, mutta KAUKOVAINIO???
Ihan aikuisten oikeasti???
Puu-Raksila ja Kaukovainio - Suomen parhaat???
14
394
Vastaukset
- jössez
Meinasi tulla paska housuun,kun rupes aivan sairaasti naurattamaan.Ettäkö Kaketsu Suomen paras kaupunginosa?Ehdottomasti vuoden 2016 paras vitsi.
- männyt.masentaa
Tuo ehdotus ei ole tullut mistään ulkopuolelta vaan kaketsulaiset on itse ehdottanut kaukovainiota suomen parhaaksi kaupunginosaksi, koska viihtyvät ja tykkäävät siellä asua. Oon seurannut kaketsulaisten nettikirjoittelua ja haluavat tuolla ehdokkuudella muuttaa kaupunginosan imagoa, joka ei heidän mielestään vastaa todellisuutta.
Kaketsu ei ole minullekkaan sopiva kaupunginosana, koska en tykkää asua metsälähiössä ja männyt aiheuttaa minulle masennusta, mutta mikä minä olen siihen mitään sanomaan, jos paikalliset tykkäävät siellä asua ja pitävät sitä suomen parhaana asuinalueena.- Gage-zhu
Itse asunut kaketsulla pari kertaa omistusasunnossa vuokralla, ja hyvä paikka.
- kaketsulainen
Kaketsun imago ei vaihdu kuin vaihtamalla sen asukkaat.
- Lesta-alueelta-hei
kaketsulainen kirjoitti:
Kaketsun imago ei vaihdu kuin vaihtamalla sen asukkaat.
Kaketsun asukkaat on vaihtuneet sitten 80-luvun, kun alue oli levotonta. Onhan siellä edelleen sitä tupusakkia, mutta sitä on joka paikassa missä kaupungin vuokrataloja. Ennemmin otan naapuriksi mt-ongelmaisten kuin lestoja koirineen häiritsemään. Nykyään sijoittajat vuokraa asuntoja edunvalvonnan piiriin kuuluville hulluille ja maksattaa seuraukset eli lukkojen sarjoitukset ja remontit yhteiskunnalla. Kaukovainiolla kuitenkin taloyhtiöiden hallituksissa on vanhoja virkamiehiä, niinpä siellä pidetään järjestystä yllä. Siellä ei lestat ja hipit hillu!
- männyt.masentaa
Tosiaan vaikka en ole mikään lähiöiden ystävä ja tykkään enemmän kantakaupunkiasumisesta, niin kyllä kaukovainio aina voittaa nämä lestojen omakotitaloalueet. Ottaa näköjään lestoja aina koville, kun jotkut viihtyy kerrostaloissa. Ahdasmielistä sakkia ne onkin, niin ei mitään muuta voi niiltä odottaa.
- Lessut-jumalauta
Kerrostaloissa on järjestys ja siellä ei ole lestoja! On sopivan kokoisia perheitä.
- oletko.raskautettu
Mistä moisen kammon lestoja vastaan olet saanut? Taidat olla uskosta eksynyt, joka epätoivoidesti haluaisi palata Siionin helmaan.
- Lessut-jumalauta
oletko.raskautettu kirjoitti:
Mistä moisen kammon lestoja vastaan olet saanut? Taidat olla uskosta eksynyt, joka epätoivoidesti haluaisi palata Siionin helmaan.
Ikäni melkein asunut pääasiassa omakotitaloalueella lestojen naapurissa ja muutenkin joutunut niitä ja niiden itsekkyyttä kestämään. Kerrostalossa asuttiin ja ei lestoista joutunut kärsimään.
Nehän elää yhteiskunnan siivellä ja kieroilee. Olen liian oikeudenmukainen hyväksymään lestoja. - arvaaja-
Lessut-jumalauta kirjoitti:
Ikäni melkein asunut pääasiassa omakotitaloalueella lestojen naapurissa ja muutenkin joutunut niitä ja niiden itsekkyyttä kestämään. Kerrostalossa asuttiin ja ei lestoista joutunut kärsimään.
Nehän elää yhteiskunnan siivellä ja kieroilee. Olen liian oikeudenmukainen hyväksymään lestoja.se on varmaan lestojen syy, että olet työtön ja muutenkin syrjäytynyt.
- IhanIteLUKKIIN
On siinä kilpailussa 160 muutakin ehdotusta.
- SopiiMainiosti
mikä ettei kaketsu, sopivasti puistomaisuutta ja väljyyttä. ei oo tungettu liikaa liian pienelle pläntille, ja useimmiten maisemana ei ole vastapäisen talon ikkunat.
- Käkelö
Ei kait kaketsussa oo muuta huonoa kuin sosiaaliluukut ja ostari.
- AnkkalammenNerot
mihin skabasta unohtui maikkula? sitähän suitsutettiin taannoin sivakan asukaslehdessäkin. no ehkä alueen yleiskuva on hiukan nuhjaantunut...? samaa tiiliväriä lähes kaikkialla. sitäpaitti täyen palavelun lähiöön kuulusi jonnilainen pupikii, muistelemma kaiholla SALLY's PUBia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036