Puu-Raksila ja Kaukovainio - Suomen parhaat???

eminerkki

14

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jössez

Meinasi tulla paska housuun,kun rupes aivan sairaasti naurattamaan.Ettäkö Kaketsu Suomen paras kaupunginosa?Ehdottomasti vuoden 2016 paras vitsi.

• männyt.masentaa

Tuo ehdotus ei ole tullut mistään ulkopuolelta vaan kaketsulaiset on itse ehdottanut kaukovainiota suomen parhaaksi kaupunginosaksi, koska viihtyvät ja tykkäävät siellä asua. Oon seurannut kaketsulaisten nettikirjoittelua ja haluavat tuolla ehdokkuudella muuttaa kaupunginosan imagoa, joka ei heidän mielestään vastaa todellisuutta.

Kaketsu ei ole minullekkaan sopiva kaupunginosana, koska en tykkää asua metsälähiössä ja männyt aiheuttaa minulle masennusta, mutta mikä minä olen siihen mitään sanomaan, jos paikalliset tykkäävät siellä asua ja pitävät sitä suomen parhaana asuinalueena.

• Gage-zhu

Itse asunut kaketsulla pari kertaa omistusasunnossa vuokralla, ja hyvä paikka.

• kaketsulainen

Kaketsun imago ei vaihdu kuin vaihtamalla sen asukkaat.

• Lesta-alueelta-hei
        kaketsulainen kirjoitti:

Kaketsun imago ei vaihdu kuin vaihtamalla sen asukkaat.

Kaketsun asukkaat on vaihtuneet sitten 80-luvun, kun alue oli levotonta. Onhan siellä edelleen sitä tupusakkia, mutta sitä on joka paikassa missä kaupungin vuokrataloja. Ennemmin otan naapuriksi mt-ongelmaisten kuin lestoja koirineen häiritsemään. Nykyään sijoittajat vuokraa asuntoja edunvalvonnan piiriin kuuluville hulluille ja maksattaa seuraukset eli lukkojen sarjoitukset ja remontit yhteiskunnalla. Kaukovainiolla kuitenkin taloyhtiöiden hallituksissa on vanhoja virkamiehiä, niinpä siellä pidetään järjestystä yllä. Siellä ei lestat ja hipit hillu!

• männyt.masentaa

Tosiaan vaikka en ole mikään lähiöiden ystävä ja tykkään enemmän kantakaupunkiasumisesta, niin kyllä kaukovainio aina voittaa nämä lestojen omakotitaloalueet. Ottaa näköjään lestoja aina koville, kun jotkut viihtyy kerrostaloissa. Ahdasmielistä sakkia ne onkin, niin ei mitään muuta voi niiltä odottaa.

• Lessut-jumalauta

Kerrostaloissa on järjestys ja siellä ei ole lestoja! On sopivan kokoisia perheitä.

• oletko.raskautettu

Mistä moisen kammon lestoja vastaan olet saanut? Taidat olla uskosta eksynyt, joka epätoivoidesti haluaisi palata Siionin helmaan.

• Lessut-jumalauta
        oletko.raskautettu kirjoitti:

Mistä moisen kammon lestoja vastaan olet saanut? Taidat olla uskosta eksynyt, joka epätoivoidesti haluaisi palata Siionin helmaan.

Ikäni melkein asunut pääasiassa omakotitaloalueella lestojen naapurissa ja muutenkin joutunut niitä ja niiden itsekkyyttä kestämään. Kerrostalossa asuttiin ja ei lestoista joutunut kärsimään.
        Nehän elää yhteiskunnan siivellä ja kieroilee. Olen liian oikeudenmukainen hyväksymään lestoja.

• arvaaja-
        Lessut-jumalauta kirjoitti:

Ikäni melkein asunut pääasiassa omakotitaloalueella lestojen naapurissa ja muutenkin joutunut niitä ja niiden itsekkyyttä kestämään. Kerrostalossa asuttiin ja ei lestoista joutunut kärsimään.
        Nehän elää yhteiskunnan siivellä ja kieroilee. Olen liian oikeudenmukainen hyväksymään lestoja.

se on varmaan lestojen syy, että olet työtön ja muutenkin syrjäytynyt.

• IhanIteLUKKIIN

On siinä kilpailussa 160 muutakin ehdotusta.

• SopiiMainiosti

mikä ettei kaketsu, sopivasti puistomaisuutta ja väljyyttä. ei oo tungettu liikaa liian pienelle pläntille, ja useimmiten maisemana ei ole vastapäisen talon ikkunat.

• Käkelö

Ei kait kaketsussa oo muuta huonoa kuin sosiaaliluukut ja ostari.

• AnkkalammenNerot

mihin skabasta unohtui maikkula? sitähän suitsutettiin taannoin sivakan asukaslehdessäkin. no ehkä alueen yleiskuva on hiukan nuhjaantunut...? samaa tiiliväriä lähes kaikkialla. sitäpaitti täyen palavelun lähiöön kuulusi jonnilainen pupikii, muistelemma kaiholla SALLY's PUBia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe