Lopultakin evoluutio todistettu:(

Murk5

11

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utti

      Koska se on Internetissä, sen on pakko olla totta.

      Ja onhan tuo paljon luotettavamman oloinen tietolähde kuin yksikään kretusivusto. Ja puhuva kissa-koirakin on paljon uskottavampi kuin puhuva käärme.

      • "Ja puhuva kissa-koirakin on paljon uskottavampi kuin puhuva käärme."

        Tuosta voidaan olla ainakin kahta eri mieltä. :-)

        Onko Naapurin kissalla ja Salmiakkisalukilla mielipidettä?


      • Murk5

        Minun täytyy valittaen myöntää, että olen pitänyt noita kahta niin kuin sinuakin jonkun evokki-ihmisen piloillaan keksiminä nikkeinä. Nyt kun itsekin olen tulossa evokiksi todisteiden edessä voimattomana, en voi olla enää niin varma siitäkään.



      • Murk5
        naapurin.kissa kirjoitti:

        Kuva hälventänee epäuskon viimeisetkin rippeet. Tämä esittää erästä lähisukulaistani käyttämässä kissantassuille suunniteltua erikoisnäppäimistöä.

        https://anothergenerictravelblog.files.wordpress.com/2015/06/cat.jpg

        Todella vakuuttavaa! Tämähän on suorastaan silminnäkijätodiste ja minä itse olen se silminnäkijä, kun näin kuvan ja kuva ei valehtele. Niin kuin varmaan tiedätkin palstan viestien perusteella, me kreationistit, tai siis minähän olen nyt luopumassa kreationismista, arvostamme yli kaiken silminnäkijän todistusta.


    • Krevokki

      Höh, ettekö ole kuulleet ihmissusista ja vampyyreistä? Tämä tarina on samaa luokkaa? Kaikilla eliöillä on yhteinen juuri, jo muinainen EENOK, näki näyn HÄRISTÄ, josta kaikki nisääkkäät olivat peräisin! Se, miten paljon ulkoavaruudessa, muissa tähtijärjestelmissä on LISÄKSI, ties minkälaista öhkömönkiäistä, niin kai me niitäkin joskus "tapaamme". Pohjimmiltaan kaikki eliöt ovat peräisin pelkistä muotokuvajaisista, "ektoplasmahaamuista", jotka keksivät - kauan kauan sitten - miten soluilla muuttua materiaolennoiksi, joilla aistimukset ovat hekumallisempia ja kovempia... Tai "Jumala" kai sen meille ihmisille tietää, emme me itse tästä paljoa tiedä - kai.

    • Krevokki

      Ja jotta sekaannus olisi täydellinen? EIkö ihminen noin materiansa puolesta muutu vain madoiksi, sitten....Siis tämän ruokakuoremme kohtalo on juuri tuo?

    • Peikkojako

      Joo ja oletko nähnyt vampyyrileffoja ja ihmissusileffoja, tai Harry Pottereita, kun Sirius MUSTA esiintyi sutenakin? Jeesuksenkin väitetään jopa lapsena muutaneen ihminen vuoheksi, mutta se taisi olla vain symbolista, kun rupesi Kreikkalaiseksi, Jaavanilaiseksi filosohvi-matemaatikoksi?
      Oliko tuo kuitenkin vain trollin irvistelyä:(? Minusta oli:-D Minulla on vähän liian hassua täällä, koomista elämä, vaikka rahatilini on hieman traaginen, vaikkei velkaa ole.

      • Murk5

        Jos kerran rahatilisi tilanne on traaginen, miksi et kirjoittaisi laajahkoa kreationistista tutkielmaa siitä Jeesuksen väitetystä lapsuudenajan tempusta? Kyllä sellainen kirja menisi erinomaisen hyvin kaupaksi joillakin herätysjuhlilla ja saisit taloutesi kuntoon:)


    • kenen_pää_petti

      Tosi traagista on kun kaikki menee päässä sekaisin. Meillä koira ja kissa osaavat elää keskenään sovussa, eivät ne edes yritä matkia toisiaan. Kyllä ne tiedostavat mitä ovat; koira on koira ja kissa on kissa.
      Eläimetkin tajuavat itsensä ja oman olemassaolonsa omana lajina. Evokkien todisteet rajoittuu harhaisiin näennäistieteellisiin ajatuksiin evoluutiosta.

      Evokit on jopa koiraa ja kissaa tyhmempiä kun eivät tajua omaan lajiaan olla ihminen.
      Ihmiset eivät ole eläimiä. Nähdessään apinan evokki huudahtaa: katsokaa tuolla on minun vaarini vaari. Eli sukuluettelotkin ja taksonomia menee aivan sekaisin. hörhöisessä päässä.
      Koirat ja kissat tuntee sentään oman lajinsa eron muista lajeista. Eli niiden pää ei ole sekaisin. Koirat ja kissat eivät rakenna evoluutioteorian kaltaisia teorioita, ne ovat siihen liian älykkäitä. Niiden elämää ei häiritse näennäistieteelliset hörhöajatukset, ne vaan ottavat todellisuuden todellisuutena.

      • " Niiden elämää ei häiritse näennäistieteelliset hörhöajatukset, ne vaan ottavat todellisuuden todellisuutena."
        Niin, eläimet eivät näytä harjoittavan uskontoa. Muutenkin näyttävät elävän hetkessä eivätkä kuolemanjälkeisen odotuksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe