ryhmäorgiat

LahdessaPannaan

Täälltä ei porukkaa saa kasattua kun on tollasia "löylykauha"miehiä pilaamassa koko touhun. Itse kokoan Lahteen porukan toista kautta. Olisi kiva jos 1 bihenkinen nainen löytysi mukaan illan viettoon. Miehiä kyllä tuntuu löytyvän. Katsotaan sitten onko niistä mihinkään kun tosipaikka?! ... Tietysti pariskunta otetaan mukaan

37

1809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50vheteromies

      harmitus ootte kaakana..;)

    • Rouvaxl

      Harmi kun juuri ei sovi...mutta todellakin kiinnostusta ois kun mahdollusisuus koittaa.

    • lahtihalukas

      Missä voitais keskustella?Olen iäkkäämpi nainen ja haluaisin kimppaanne esim.kesäkuun alkupuolella.En ole naisen kanssa kokeillut,mutta uskon sen hyvin onnistuvan.Kuinka monta miestä teitä jo on?
      Asun pk-seudulla.

      • Kiinnostaiskyllä

        Joo, sama juttu. Missä vois keskustella enemmän?


      • LahdessaPannaan

        Kaikki vielä alussa. Katsotaan kuka on oikeasti mukana ja kuka ei?! Toivottavasti naiset ei ala aristamaan?! Moni haaveilee mutta kun tosi paikka niin vetäytyvät.
        Minkä ikäinen olet?! Ikä on sama kun kokemus ja vanhemmat yleensä uskaltautuvat jo nauttia seksistä vapaammin


      • Hei laita viestiä mun nimimerkille! Oon nuori nainen


      • Että-se-siitä

        Hotmailin demoni vastasi, ettei moista nimimerkkiä löydy.


      • LettutieteidenVihtori

        Jopas olet nähnyt vaivaa tuollaisen listan tekemiseksi, kättä lippaan. Sinussa taitaa olla tilastoijan ja tutkijan vikaa, vai onko tuo listaus olevinaan mainos seksiseuran etsimiseksi netistä?


      • Että-se-siitä kirjoitti:

        Hotmailin demoni vastasi, ettei moista nimimerkkiä löydy.

        Nyt tosiaan pitäis toimii


      • Virhe-jatkuu

        Kokeiltu gmailin, suomi24:n ja hotmailin posteilla. Kaikkista virheilmoitus. Ei voida toimittaa.


      • Ei-vaan-toimi

        Mut hei. Toi sun osoittees ei vaan toimi. Oli oikea tai väärä, mutta gmail, suomi24 ja hotmail postit ilmoittavat, ettei tuohon laatikkoon voida postia toimittaa. Sun syteemissä on jokin bugi.


      • Ei-toimi-ei

        Siis käy läpi nyt se koneesi. Sen asetukset ovat perseellään.

        Ei toimi tuokaan posti.


    • LahdessaPannaan

      Ketkä olisi kiinostuneet OIKEASTI kun alamme toimimaan?! Nyt olisi hyvä tilaisuus vapautua seksin merkeissä.

    • LahdessaPannaan

      Onko mitään parempaa ehdotusta ?
      ... missä keskustellais lisää?! Voin antaa sähköpostiosoitteen kun avaan ensin tilin. Voidaan tietysti noitten sähköpostiosoitteitten kautta keskustella lähemmin ja jakaa osoitteita kaikiille mukana oleville jos niin haluatte?!

    • Ois kyllä tarjolla yksi ison omaava mies lahdesta mukaan jos kelpaa

      • ilmiantaja112

        asiasta laitettu tutkintapyyntö poliisille, kohta kultsuni saada yhteydenoton


      • Kutsuni---
        ilmiantaja112 kirjoitti:

        asiasta laitettu tutkintapyyntö poliisille, kohta kultsuni saada yhteydenoton

        Oi kauheeta! Nyt tuli pisut pöksyyn!

        Mutta koska olet asianosainen (muiden tutkintapyynnöt kun eivät johda käsittelyyn), niin kenen nimetyn henkilön tai yleisesti tunnistetun henkilön nimimerkkiä (esim. Bisquet, Temu, ...) olen muka loukannut?

        Toisaalta jos luet vanhoja ketjuja, on siellä jo poliisin vastaus, joka noudattelee yllä olevaa. En ole siis lakeja rikkonut. Eli olen siis toiminut hyvin käyttäytyvän kansalaisen tavoin. Mutta noista osoite-ja yhteystietojen julkaisijoista ei voi samaa sanoa. Kai teit heistäkin tutkintapyynnön?

        Mutta tuonhan tiesitkin. Muutoinhan olisit tehnyt rikosilmoituksen.


      • ilmiantaja112
        Kutsuni--- kirjoitti:

        Oi kauheeta! Nyt tuli pisut pöksyyn!

        Mutta koska olet asianosainen (muiden tutkintapyynnöt kun eivät johda käsittelyyn), niin kenen nimetyn henkilön tai yleisesti tunnistetun henkilön nimimerkkiä (esim. Bisquet, Temu, ...) olen muka loukannut?

        Toisaalta jos luet vanhoja ketjuja, on siellä jo poliisin vastaus, joka noudattelee yllä olevaa. En ole siis lakeja rikkonut. Eli olen siis toiminut hyvin käyttäytyvän kansalaisen tavoin. Mutta noista osoite-ja yhteystietojen julkaisijoista ei voi samaa sanoa. Kai teit heistäkin tutkintapyynnön?

        Mutta tuonhan tiesitkin. Muutoinhan olisit tehnyt rikosilmoituksen.

        ei noista muista ole mitään tutkittavaa, vain sinun lisäämistä kommenteista nimimerkkien perään


      • Kutsuni---
        ilmiantaja112 kirjoitti:

        ei noista muista ole mitään tutkittavaa, vain sinun lisäämistä kommenteista nimimerkkien perään

        Mitä niistä?
        Itsensä antamia.

        Mielenkiintoinen lain tulkinta sinulla. Puhut monikossa. Moneltako sait valtakirjan?


      • ilmiantaja112
        Kutsuni--- kirjoitti:

        Mitä niistä?
        Itsensä antamia.

        Mielenkiintoinen lain tulkinta sinulla. Puhut monikossa. Moneltako sait valtakirjan?

        Olet minustakin laittanut tuonne osoitteen ja tekstin mitä en ole kyllä lisännyt, katsellaan kuinka sun käy


      • Kutsuni---

        Huomenta:

        Kenen yksityiselämään?
        Kenen kunniaa?

        Anonyymin nimimerkin?

        Jos teillä ei muita huolia ole, niin eipä teillä ole mitään todellisia huolia. Itse niitä keksitte.


      • tomoffinland

        Kutsuni kaipaa kunnon miestä itselleen


      • Kutsuni---
        tomoffinland kirjoitti:

        Kutsuni kaipaa kunnon miestä itselleen

        Toi oli tosi paha!


      • hhjjkkk
        tomoffinland kirjoitti:

        Kutsuni kaipaa kunnon miestä itselleen

        Kyrpää kutsunin keho kaipaa ei muuta


    • LahdessaPannaan

      Oon täysin hetero. Enkä homo miehiä hae kimppakivaan. Menis itseltä halut kun ukot keskenään irstailisivat. Hyh hyh. En ole homoja vastaan kuka saa olla sellainen kun on ja tehköön lakanoitten välissä mitä tykkäävät

    • LahdessaPannaan

      Naisia mukaan pitämään hauskaa. Toteuttakaa seksi fantasiat

      • Joukkopano

        Anna jotain spostiosoitetta! Fantasiana että joukko miehiä panee mua, ei välttämättä muita naisia paikalla


    • kaikkeakokeiltu

      Oltais mielellään tulossa mukaan, ei olla ihan nuoria mutta paljon on kokemusta seksistä ja parinvaihdosta, vaimo halukas ottamaan vaikka useamman miehen jos sopivia löytyy, ilmoitelkaa.

    • lahtihalukas

      Hei Lahdessa pannaan,jos esim.yo pariskunta on oikea ja ovat tulossa mukaan,tulisin myös.Se viime ehdotuksesi 1n 3m olisi ollut näin alkajaisiksi vähän liian kuuma tarjous.

    • Moi... Täällä ollaan

    • vieläkö ehtisi naispuolinen mukaan?

    • nemo36 laita yht. tiedot niin autetaan toisiamme.

    • Kyllähän tämä kiinnostaisi niin sais laittaa viestii :)

    • xexina

      Kiinnostaa tosipaljon. Olen 43v hieman pyöreä muodokas nainen. EKupit.enkä hannaa.monta miestä/naista koolla?Olis 50v mieskin mukaan. Ollaan kiinnostuneita kimpasta. Laita emailisi. Mulla siinä koko nimi nìin en tänne voi laittaa. Milloin?

      • Vai-muka-nimi

        Jaha, Kutsunilta eivät vieheet heti lopu.


    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe