Liiankin halukas

Liianhalukas

Apua, mulla on nyt viime aikoina seksi mielessä jatkuvasti.
Olen kuitenkin jo vanhempi nainen, mutta miehiä pyörii ympärillä useampia.
Tajusin kauhukseni, että olen viikon sisällä nainut neljän eri miehen kanssa.

107

2055

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamennävaan

      No mikäs siinä jos seksi maistuu, anna mennä vaan.

    • Himoluu

      Ett ole ainoa,,jolla tekee mieli,,,,,ikä ei katso haluja,,,tiedän sen itsekkin,,,auttaisin jos oisin lähelläsi

    • Liianhalukas

      No vähän morkkista kyllä nyt poden ja toivon että pysyy salassa mun touhut.

      • rennosti.m

        Ei ole pienintäkään syytä morkkikseen. Seksitarve on yhtä luonnollinen kuin mikä tahansa tarve. Vaikka itsetyydytyksellä voi jonkin verran korvata myös pariseksiä, molempia tarvitaan. Olet todella hyvässä asemassa, jos voit saada jopa useammalta mieheltä. Jotkut eivät saa keltään. Onnea! :)


    • Uteliasaatu

      Miten paljon olet sitten vanhempi? aika iso käsite

      • Liianhalukas

        No olen viiskymppinen


      • Liianhalikas

        Valitettavasti liian kaukana


      • olavis
        Liianhalukas kirjoitti:

        No olen viiskymppinen

        moi missä päin olet? mä olen turusta olisin kiinnostunut


      • olavis
        Liianhalikas kirjoitti:

        Valitettavasti liian kaukana

        kliianhalikas kirjoita s-postia os [email protected]


    • Lauraleeni

      No, mutta jos olet vapaa niin mikä estaa :)

      • Liianhalukas

        En kyllä valitettavasti ole edes vapaa.


    • ainavalmisaina

      Ymmärrän yli 50 v villityksessä naisen, kun ei ole enää raskauden pelkoa.Saatko orgasmin joka mieheltä ? Miehenä ja eläkeläisenä se nainti on tosi hyvä homma. Enemmänkin haluaisin kuin vaimo jaksaa.

      • Liianhalukas

        No saan lähes aina.


    • lovejapiis

      Kiva kuulla, että seksi on mielessä naisillakin. Eihän tuossa vapaana mitään pahaa ole, jos molemmat osapuolet tietävät, ettei vakavammasta ole kyse. Silloin seksistä voi tulla kiihkeä sessio, toki henkisyys jää vähän taka-alalle, mutta rentouttaahan seksi.
      Viisikymppiä kohti tulossa :)

    • nuorimies79

      Siinä on nainen parhaassa iässä. Itse olen vähänalta 40 v mies ja seksi mielessä kokoajan eikä mikään meinaa riittää.
      Nauti kun on mahdollista harrastaa.

      • Liianhalukas

        Juu sinun ikäisiä miehiä ne minusta kiinnostuneet miehet on.
        No kuulemma en näytä ikäiseltäni ja olen kyllä rehellisesti kertonut ikäni


      • nuorimies79

        Olis hiano päästä harrastaan seksiä vanhemman naisen kanssa ne tietää mitä haluaa.


    • Välnö

      Onhan meitä... Täällä ois 37v varattu mies, joka haluis kypsää naista. ;-) Et varmaan satu pohjanmaan naisia olemaan?

      • Liianhalukas

        No en ole sieltä päin :(


      • nuorimies79

        Mä olisin tampereen ympäristöstä.


    • Tku22

      Mistä päin oot? Täällä turussa olisi varattu 22v.. Vailla seuraa ;)

      • Liianhalukas

        No olet kyllä ainakin mulle liian nuori vaikket kauhian kaukana minusta oisikaan.


    • HalukasM

      Hei Liianhalukas! Olen 49 v hyväkroppainen mies Turun läheltä. Olen kiinnostunut sinusta. Olen valmis ryhmäseksiinkin. Pääsetkö tänään Ruissalon nakurannalle?

    • ihanaa että on naisia kellä haluttaa kiihkeästi seksii

      • Liianhalukas

        No onhan meitä ja jos huomasit, tuli toinen nainen myös tähän ketjuun.
        Ja en nyt oikeasti välttämättä hae seuraa tätä kautta, tuntuu noita miehiä pyörivän muutenki ympärillä.
        Ja vähän morkkista poden kun monen kans säädän. ....


    • olishan se kiva kirjoitella jos haluut niin ota yhteyttä

    • lovejapiis

      Morkkis voi tulla siitä, että haaveilet yhdestä vakituisemmasta seurasta. Eihän se kaikinpuolin paras mainos ole uudelle suhteelle, jos on useita vakipanoja kierrossa. Mutta hyvä mainos siinä suhteessa, että pidät seksistä ja eiköhän meitä seksistä pitäviä miehiä löydy.
      On ehkä hyvä, että vakkarisi on kymmenen vuotta nuorempia, riski vähenee, että aletaan kuvittelemaan vakavammasta suhteesta.
      Morkkikseen voisi auttaa, että laitat heikoimman lenkin jäähylle, aikataulutusstressi helpottuu. Hyvää vakiokalustossa on, ettei siinä keräänny kyseenalaista mainetta, kuten ravintolassa pyörimisessä helposti tulee ja täällä nyt tuntuu olevan kaikenlaisia.

      • Liianhalukas

        No olen kyllä ollut vastaamatta viesteihin pitkiäkin aikoja mut sitkeitä tapauksia on.
        Ei se kymmenen vuotta suuntaan tai toiseen merkkaa mitään kun itsestään pitää huolta eikä kukaan edes koskaan usko ikään kun kerron.
        Aikuisia kuitenkin eikä enää perhettä perusteta.


    • lovejapiis

      Toi on hyvä: eikä enää perhettä perusteta". Muuten vaan harrastetaan. Hienoa, että pidät itsestäsi huolta. Itsekin, vähän samaa vikaa itselläkin sinua pari vuotta nuorempana. Jaksaahan sitä sitten paremmin kaikenlaista.
      Kyllä mieluummin on nuorekkaan viisikymppisen kanssa, kuin väsähtäneen nelikymppisen, jälkimmäisiä on yllättävän paljon.

      • Liianhalukas

        Niin on tosi paljon minua nuorempia ja näyttää reilusti vanhemmalta, ikä vain numeroita.Ja jos esim.jossain liikun näitten miesten kanssa ei kukaan huomaa ikäeroa.


    • lovejapiis

      Voin kuvitella sinut. Joskus juttelin kahden naisen kanssa ja iästä tuli kysymys. Rehellinen arvio toisesta oli 30-35. Oli lähes 50. Toinen näytti samanikäiseltä ja arvaus 35. Oli alle 30. Vähän laittoi yskityttämään. On jäänyt kaduttamaan, kun juteltiin vain. Olin silloin varattu. Muttei olisi ollut epäselvää, kumman kanssa olisi viihtynyt olla pidempään.

    • Fairy68

      No niin kyllä itselläkin "kutittaa" tosi usein - ikä melkein viisissäkymmenissä, mies reissussa ja dildo ahkerassa käytössä (tälläkin hetkellä)...

      • olaviks

      • Fairy68

        Tosi kaukana Turusta :( Pitänee tyytyä tekopeniksiin ja fantasioihin ihanista, isoista, kovista kaluista, jotka...


      • fairy68 Osuuko mikkeli lähelle? Jos osuu niin täällä ollaan ja kirjottele spostiin [email protected]


    • lovejapiis

      Kyllähän se mielessä pyörii. Olisihan se mukava antaa verrattavaa, kumpi on isompi, kovempi ja tuntuu paremmalta...

      • Liianhalukas

        Ei mikään dildo korvaa aitoa. Eroa kuin yöllä ja päivällä. Tottakai helpottaa vähä mutta....


    • lovejapiis

      Kiusasin vain. Eihän mikään korvaa toisen kosketusta ja yhteistä kiihkoa. Kiva kuulla kuitenkin, että mikä se hyvältä tuntuisi. Niinpä.

      • Liianhalukas

        No joo eikä se edes tunnu samalta kun aito et siinäkin mielessä eroa tai sitten mulla on ihan huono dildo.
        Mikähän ois edes lähellä aitoa jos jollain vinkkiä mikä ois ni voi tohon alle laittaa.


    • lovejapiis

      Fairynkin mielestä taisi korvikkeelta tuntua. Eihän se korvaa tunnetta, että se seisoo sinua varten, niinkuin kostuminenkin tuntuu. Visuaalisuus. Minun ratkaisu taitaisi pahentaa alkuperäistä ongelmaa...

      • Liianhalukas

        No nyt en ihan hokannut et mikä ratkaisu.


      • Onpa kiva kun on halukkaita naisia, olet mukava poikkeus. Ja nyt alkaa seisomaan ..


      • Ja kiimassa ollaan, nyt tuli jo kiimatippoja kurkkimaan


    • lovejapiis

      Siis orginaali, eikä tekojuttuja.

      • Liianhalukas

        No joo tietysti. .....no eilen taas lopetin yhden vakisuhteen. ..on kyllä aiemminkin koitettu lopettaa. mut toivottavasti nyt pysyy päätös et ei hätää. Kait se tästä.


    • lovejapiis

      Jospa se siitä stressisi helpottaa. Itse haluaisi antaa vähän toisenlaista stressinpoistoa. Pitäisi vaan olla kiireetön päivä. Että saisi keskittyä kunnolla, rauhassa. Ensin jutellen, kunnes halut alkaisiva molemmilla kohdata ja kohota, sittenkin vielä rauhallista koskettelua... Sitten

      • Liianhalukas

        Ja meinasit et onnistus mun kans. ....ei menis viittä minuuttia ni oisit jo alasti mun käsittelyssä ja puheista ei tulis mitään.


    • lovejapiis

      Voi se mennä niinkin. On tässä nytkin jo pidätelty ja mielikin koholla...

    • Liianhalukas

      Ai vaan mieli on....

    • lovejapiis

      Monikossa.

    • lovejapiis

      Ja voisi se onnistua alle viidessäkin minuutissa, jos sillee napsahtaa. Sitten se kyllä kestäisi pidempään. Kostuuko sinulla?

      • Liianhalukas

        Kyllä vaan. ..pakko toi korvike ottaa helpottamaan pahempaa puutetta


    • lovejapiis

      Ainakin yksi asia toteutuu, ettet ole aivan yksin. Kova kalu. Sinun vuoksesi. Ajattele sitä. Tule.

      • Liianhalukas

        No mielummin pehmittäsin sun kalun mun lämpimässä. liukkaassa paikassa. ...


    • lovejapiis

      Mietin juuri, että olisitko tarvinnut auttavaa kättä, muttet taida...
      Jotenkin minusta tuntuu, että pehmitätkin sen vielä. Lämpimässä :)

    • Liianhalukas

      Kylläpä toi ajatus sai tulemaan tosi helposti ei tarvinnut pitkään. ...

    • lovejapiis

      Kiva. Illan hyvä työ tehty. Kahdestaan se tuntuisi vieläkin paremmalta. Voisi järjestää jonkun tilapäisjutun yksityisempää varten. Onko Happypancake tuttu? Muita ideoita?

      • Liianhalukas

        Ei kyllä ole en kauheasti ole nettipalstoilla ennen ollut
        Nyt oli pakko vähän avautua ja odotin vähän toiselaista palautetta.
        Olin varma et haukkumista tulee mut yllätyin.


    • lovejapiis

      Toivottavasti avautuminen auttoi. Tänään taisi auttaa :)
      Minulle tuli vähän yllätyksenä, että kiinnostui sinusta. Tarkoitushan sinulla oli kysyä mielipidettä, eikä lisää "ongelmia".
      Happypancake.fi on helppo tehdä tilapäinen profiili. Siellä voi kirjoitella yksityisesti. Jos halua. Tai onko muita ajatuksia?

    • Liianhalukas

      No palataan asiaan. Nyt pitää mennä nukkumaan. Aamuvuoro huomenna

    • lovejapiis

      Palataan. Hyvää yötä ja levollista unta.

    • Lampi84

      Kovat ovat halut itsellänikin, kolmikymppisellä miehellä.. Ei vain tunnu Keski-Suomesta löytyvän kypsempää naista intiimiin suhteeseen.

    • lovejapiis

      Miten menee, onko omatunto jo parempi?

      • Liianhalukas

        Tämä viikko mennyt rauhaisasti, enkä ole vastannut viesteihin.
        Ei se silti morkkista ole poistanut.


    • lovejapiis

      Aika parantaa. Ja ehkä parhaita paloja on mukava muistella myöhemmin. Hyvä, kun osaat hallita asian ja millainen maailma olisikaan ilman omaatuntoa. Rietas ja onnellinen?

      • Liianhalukas

        Niimpä, täytyyhän sitä olla jotain mitä muistella kiikkustuolissa.


    • lovejapiis

      Nimenomaan. Seksistä pitää nauttia, kun vielä voi. Vaikka voihan sitä kiikkustuolissakin. Eihän sitä tiedä. Mieli tuskin muuttuu. Onhan seksi parasta, mitä voi kaksistaan tehdä. Vaikka olisihan se viiden minuutin juttukin joskus mukava kokea.

      • Liianhalukas

        No mikäs estää.


    • lovejapiis

      Pitäisi päästä tuntumalle ja en ihan kiimanhajua tänne asti haista, jotta voisin suunnistaa.

      • Liianhalukas

        Niin tai sit haistelet väärään suuntaan.


    • lovejapiis

      Hajulla kyllä, mutta tuuli pyörii. Aioin uhota kuudesta minuutista, mutta nyt ei menisi kahta.

      • Liianhalukas

        Onko sulla sp voitas jutella siellä ja voitas vaikka vaihtaa kuvia näin alkukiimaan.


    • lovejapiis

      Mieluummin ottaisin yhteyttä vaikka happypannarin kautta. Siellä voi jatkaa.

      • Liianhalukas

        No en viitti mitään profiileita luoda noille sivustoille.


    • lovejapiis

      Se on ihan helppoa. Voit laittaa tätä varten läänin väärin, tavataan siellä, minun on turvallisempaa antaa postini siellä ja tuhota sitten profiili.
      Kävin huolellisella pesulla. Olisi puhdas.

      • Liianhalukas

        No valitettavasti en tiedä yhtään miten ne toimii ja en siks viitti edes yrittää joskus koittanut jotain chat juttua mutta sekin on ihan outoo kun miehiä niin paljon ja kaikki haluaa jutella. ...tulee vaan niin hankalaa. Olen pajoillani.


    • Liianhalukas

      Siis pahoillani

    • lovejapiis

      Chat juttu on ihan outo. Happypancake.fi on turvallinen paikka. Teet profiilin, se on helppoa. Voit laittaa tekaistut tiedot, jottei sinua tunnisteta. Annan sinulle oman vastaavan ja voit laittaa minulle viestin. Sitten voidaan kirjoitella kaksistaan ja tutustua paremmin. Tänne en uskalla postia laittaa, edes tilapäistä.

      • Liianhalukas

        No oli kiva jutella näinkin mutta pysyn kannassani enkä profiileja tee.
        Öitä.


    • lovejapiis

      Niin oli mukava. Hyvää se tekee ajatellakin sykkivää lämpimössä.

    • lovejapiis

      Siis lämpimässä.
      Ja vielä sinun lämpimässäsi.

    • lovejapiis

      Joko miesten määrä on hallussa vai vieläkö kuumottaa?

      • Liianhalukas

        No ei oikein ole hallussa, kuumottaa edelleen.


    • lovejapiis

      Kiva kuulla sinusta. Täälläkin kuumottaisi...

    • lovejapiis

      Päiväkahvit nautittu. Kun olisi vielä kahvihetki kuumotin. Voisin antaa mahdollisuuden kokea SFKukkasen kirjoittamia juttuja.

      • Liianhalukas

        Kuulostaa mielenkiintoiselta vaikken ole noita lukenutkaan


    • lovejapiis

      Hän kuvaili naisen eri tapoja saada orgasmi ja olisi mukava saada palautetta, mikä tuntuu hyvältä ja mistä ne huiput tulee. G pisteestä, syvältä, sormin, vaihtoehtoja oli paljon. Voisin yrittää etsiä linkin, niin tietäisit, mitä odottaa...

    • lovejapiis
    • lovejapiis

      Olisihan siinä puuhaa ja kokeiltava...

    • Liianhalukas

      No olispa hyvinkin

    • lovejapiis

      Meillä voisi olla aika mahtavaa. Vai kokeilevat jo saunalla.

    • lovejapiis

      Tekstin korjaaja oli pompannut päälle. Milloinhan sinä. Tarkoitin, kokeiletko jo sauvalla...

      • Liianhalukas

        Olen töissä et ei oikein voi


    • lovejapiis

      Täällä on välillä mielenkiintoisia juttuja, joita lukee ajankuluksi, mutta sinä ole jotenkin kiehtovan kiihottava...
      Hyvää yötä. Sipaise sitä sormella puolestani jossakin välissä...

      • Liiankinhalukas

        Sama juttu , mutta ei kyllä kiimaa helpota lukea näitä juttuja. Onneksi pääsee pian kotiin.


    • Heitämpä itseni tähänkin soppaan:).
      Kukkasen juttuja olen joskus lueskellut, uskomaton mimmi, joutuisikos sitä suureenkin "kuseen", jos hänenlaisen naisen seuraan pääsisi...naisen joka osaa vaatia miestä toimimaan juuri oikein, kunnes orgasmi jatkuu ja jatkuu...
      Milloinkohan tuollainen nainen edessä riisuutuu?

      • Liianhalukas

        No en tosta vaatimisesta niin tiedä, mulle seksi on antamista ja saamista. Miehen nautinto on yhtä tärkeetä kun omankin.


      • Tottakai molempien nautinto on juuri se mihin pyritään. Miehen nauttiminen loppuu yleensä orgasmiin, olenkin sen vuoksi naisille hiukan kateellinen. Itse kylläkin saan vasta sitten kun itse haluan, onkin upeaa kun saan tuottaa runsaasti hyvää, mieluiten niin kuin nainen haluaa, tai vaatii.
        Vielä kun oppisi saamaan orkun, niin ettei mälli lennä, eli ei orkun jälkeen lerpahda, niin sitten olisi vielä parempi fiilis.


    • lovejapiis

      Tein nimimerkilleni osoitteen @gmail.com
      kun ei tullut vielä...

      • Liianhalukas

        Laitan sulle postii mut menee varmaan ensviikkoon. Palataan


    • lovejapiis

      ...unikaan.
      Sitten, kun ehdit.

      • Liiankinhalukas

        Laitoin sulle koeviestii, tukikohan perille.


      • Liiankinhalukas
        Liiankinhalukas kirjoitti:

        Laitoin sulle koeviestii, tukikohan perille.

        Siis tulikohan


      • lovejapiis

        Eipä tullut. Yritäpä vielä. Pienellä kaikki. Osoite toimii kyllä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe