LIDL Haapajärvelle!!!

tapio98

Vihdoin ja viimein!

16

2744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäpiiriläinen

Juu tämähän on ollu tiedossa jo kauan.

• Alpo.10

Niin kauan kun meillä täällä Hoopojärvellä on näin tyhmä valtuusto, niin tänne ei tule mitään uutta.

• Tietäjänro1

No ei todellakaan ole tulossa käpykylään...10 000 pitäs olla asukkaita,että Lidli edes harkitsee.

• JuusoZX

Ittse asiassa sinne tyhjälle "teollisuusalueelle" tulee kyltti jossa opastetaan ajamaan Nivalan Lidliin, vain 28 km päähän ...

• Matti.MW

Meidän perhe käy vähintää 2 x viikko Nivalassa Lidlissä. Samalla näkee miten naapuri kunta kehittyy vauhdilla, Nivalaan tulee uutta teollisuutta kuin sieniä sateella. Haapajärven uudelle teollisuusalueelle ei ole saatu edes ulko hyyssiä tehtyä. Tosin meillä täällä haapajärvellä on maan korkein kiinteistövero, eli tuskin tänne kukaa rakentaa enään yhtään mitään.

• Sitäjatätätulossa

Tuuli se huulia heiluttaa! Jatkakaa tekin siellä Haapajärvellä tuota
      älynväläys haipakkaa. Joku siitäkin ehkä tykkää, minä en.......
      Teillä on samanlaisia lörppähuulien sananhelistäjiä, kuin meillä Pyhäjärvelläkin. Heippa!

• Näisevaanon

Haapajärvellä ei ole tarpeeksi ostokykyistä väkeä, jotta Lidlin kannataisi myymälää paikkakunnalle perustaa.

• HalpaaOn

Saatte sen Ylivieskan vanhan Lidlin,kun meille Ylivieskaan avataan 16.6 uusi uljas LIDLI:

• HalpaLidli

Nyt se vanha LIDLI on tyhjä, kun se UUSI avattiin.Tervetuloa nyt hakeen se vanha.

• Anonyymi

Millon tulee

• Anonyymi

Älä unta nää tälläiseen homekylään mitään Litliä tuu.

• Anonyymi

Home haapajärvelle tuu muuta ku pakkoliitos naapuri kuntaan!!!!

• Anonyymi

Yhdelle "järvelle" tulee kunnan uljas ulkohuusi

• Anonyymi

Reissu järven kaa liitos vuodenvaihteessa

• Anonyymi

Reissujärvi ja Kauniainen yhdistyy #soten# takia.

• Anonyymi

Nettilidli voi tulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe