Minulla on lepohevosi mutta en tiiä mitä se tarttee autttakaa!!!
Eli tiiän että se lepohevonen ei tartte satulaa tai suitsia,tai satulaan ja suitsiin liittyviä juttuja eli auttakaa
apua!! mitä lepohevonen tarttee
4
168
Vastaukset
- heppahöperö4
Lepohevonenhan tarttee tarttee melkein samoja juttuja kuin ratsuhevonen.
Eli
(suojat jos hevosta irtojuoksutetaan)
Esteitä
Kuljetussuojat
Ruokaa
Ämpäreitä
Vesiämpäri
Ruokaämpäri
Riimu
Riimunnaru
Laidun
Karsina
Lämpimät kylmät jos hevonen rasittuu
Kaikki rasvat hevoseen
Harjoja
Kaviokoukku
Sakset
Lääkintäkaappi
Mittoja ruokiin
Juoksutusnaru
Juoksutusvarusteet
Hevonen tarttee rakkautta, huolenpitoa ,ja jokapäiväistä hoitoa
En keksi enempää - usikdkuzlthisjöh
Miksi sinulla on lepohevosia kun et tiiä mitä se tarttee?
- ktjjwkejudhjsjfgkfjj
En tiiä
- yksinäinenteini
Tyhmät älä usko toho edellisiin vastauksiin. Minä kerron todellisuuden.
Eli jos hevonen elää villihevosen tavoin ei se tartte paljoa varusteita
Eli kannattaa kuitenkin minun mielestäni säilyttää kaikki hevostavarat ihan varmuuden vuoksi. Mutta pidä kaikki tavarat joita et tarvitse pussissa tai laatikossa.
Heinää
Ruokapusseja
Heinäpusseja
Roskis
Kaikki hevosshamppoot ja hännän kavioiden yms muut hoitoaineet
Loimet
Vettä ja heinää hevonen tarvitsee myös kokoajan
Mieti itse mitä hevonen ei tarvitse kun se on lepohevonen
Satulaa ja suitsia pitää puhdistaa harvoin
Jos hevonen on levossa olisi hyvä jos se olisi pihatossa. Pihattoa pitää puhdistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi385436Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2955266Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä694557Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692455Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt481890Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu311848Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont261800Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161762Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi811735- 1051526