Oli pakko joku aika sitten vaihtaa Windows 10 seiskan tilalle, ja nyt huomasin että Google Earth hävinnyt pois, ääk. Yritin just ladata sen netistä uudelleen, muttei onnistu, tulee joku numero 1603 tai semmosta selitykseksi...
Kuka auttaa?
Google Earth:n asentaminen pöytäkoneelle ei onnist
5
315
Vastaukset
- noinnoin
eikös se toimi ihan selaimessa google maps- sivustolla, kun valitsee sieltä valikosta -earth.
- surffailija
Noh, kävin kattomassa, mutta olipa kummallinen ja jotenkin hitaampikin kuin se entinen. Aikasemmassa tuli aina tiet, rajat, paikat, näkyviin, ja street view oli helppo käyttää. Mitenkähän saisi sen oikean vielä, ja mikä siinä jäkittää ettei onnistu? Mikä on se numero 1603? Pyykkikoneessa tulee error ja oma numeronsa kun ei saa vettä, tms. :)
- oliskonoin
ettei se earth majailisi vielä koneellasi, estäen uuden asennuksen:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/834484
ihan normaalistihan tuo web version mapsin earth toimii, kun valitsee sieltä - näytä tunnisteet.
- surffimummo
Kävin joo uuelleen kahtomassa. "Microsoft fix it ei tue käyttöjärjestelmääsi tällä hetkellä". Päh.
Ja huomasin yks päivä ettei myöskään voi katsoa meidän tytön häävideota enää meidän koneella, ei vaan lähe pyörimään. Mutta ens hätään käytän tuota mainitsemasi Mapsin kautta, kiitos neuvosta! - toimiihanse
Lataa Google Earth Pro http://www.google.com/earth/download/gep/agree.html
Huomautus: Google Earth Pro vaatii lisenssiavaimen. Jos sinulla ei ole avainta, kirjaudu sisään käyttämällä sähköpostiosoitettasi ja avainta GEPFREE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026