Moikka, oon 18v tyttö ja mul on outo ongelma mun kehon kanssa. Tunnen mun olon paljo seksikkäämmäks ku lihoon ja jojo laihutan sen takii. Tää ongelma sai alkunsa 2014 ku olin alipainonen (45kg/170cm) ja tarkotus oli saada lisää kiloi et oisin terve. Kymmenen kiloo tuli aika nopeest ja en ollu viel tyytyväinen ku kylkiluut paisto (kaikki meni reisii ja peppuu). Aattelin et lihotan viel viis kiloo ettei ne enää näkyis. Mun sen aikanen poikaystävä tykkäs ihan sika paljo ku olin kurvikkaampi enkä siks stopannu siihenkää. Olin noin 65kg ku erosin sen kans. Paino oli jonkun aikaa siinä mut tuli itelleenkin sellanen olo, et lihoomisest tulee hyvä olo ja vatsamakkarat ois kivoja, mulla ei siis vieläkään oo pahemmin rasvaa vatsassa. Nyt tällä hetkellä oon vaihtelevasti 72-80kg (laihutan ja aina lihotan takas). Enimmilläni olin 82kg mut laihutin terkkarii varten etten ois ylipainonen. Vast siin painos mul alko tuleen vatsaan rasvaa ja olin tyytyväinen itteeni. Kannattaako mun mennä takas sen painoseks vai mitä pitäs tehä? Tykkään vaan niin paljo syömisestä ja lihomisesta, mikään sotanorsu en kuitenkaa haluu olla.
lihomis 'fetissi'
5
591
Vastaukset
Älä kuseta, et ole sotanorsu.. Afrikannorsu olisi lähempänä kokoluokkaasi
- Öblöf
Kannattaa pyrkiä siihen painoon missä olet itse tyytyväinen ja tunnet olosi hyväksi.
- Lsnxjfnd
Mä luulen et toi 72 kiloo olis just sopiva sulle, ja se näyttääkin terveeltä ku on vähän läskiä kylkiluitten päällä. Älä kuitenkaan ahmi
No ei tua ole paha paino jos se ei vaikuta negatiivisesti terveyteesi. Normi paino pituisellesi olisi noin 53-72kg
Kuulostaa kuitenkin siltä että kehossasi ei ole mitään vikaa vaikka tulisi pari kiloa lisää.
Tämä on oma päätöksesi : )- ghjjkkkkkk
Tajuuksä kuinka epäterveellistä toi on, et ensin lihottaa ja sitte taas laihduttaa? Sopiva paino sulle olisi varmaan joku 60-70 kg. Eikä se haittaa jos kylkiluut vähän näkyy. Se on ihan normaalia. Kyl mullakin näkyy kylkiluut vaikka mä syönkin ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574950Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813606SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352597SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402253Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962139Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282046Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632033Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211506Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051406