kymppitonni

kymppitonninsijoitus

Ajattelin tässä, että mitäs jos sijottaisi viimeiset pennosensa ja ostaisi osakkeita tai muutaman oblikaation. Voisi myös kääriä rahaa ostamalla kultaa ja timantteja ulkomailta halpatyyliin, kuten jotkut rikkaat tekee. Mitäs jos säästäisi kymmenessä vuodessa kymppitonnin ja lähtisi eläkepäiviä sitten ulkomaille muutamaksi kuukaudeksi. Mitäs olette mieltä.

9

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvfdsvdkfv

      Ota nyt asioista vähän tarkemmin selvää ennen kuin menet laittamaan pennosesi ainakaan kultaan ja timantteihin. Tai verkostomarkkinoihin.

    • yritystä

      Kiitos. Päätinkin ruveta säästämään ja aloitankin heti.

    • possupankki

      No, tässä tarina, jonka itse uskon jotakuinkin tapahtuneeksi.
      Eräs herrasmies säästi lasipurkin pohjalle viitisen kymppiä ja oli ylpeä kolikkopurkistaan joka toimi ylijäämärahojen varastona ja hätävarana.vieras kävi ovella ja juteltiin. Ovelta näkyi olohuoneeseen ja näin purkki kiinnosti. Ei aikaakaan, kun naapuri seisoi tuttavamiehen kanssa iltapäivällä ovella. Juteltiin ja iltaa vietettiiiin. Kun vieraat ei ottaneet pois lähteäkseen, heille tarjottiin yösija olohuoneen sohvasta. Rahapurkki talletettiin yön ajaksi laatikkoon ja laatikko laitettiin lukkoon. Kaappi samoin. Aamulla ensimmäiseksi tuli isäntä olohuoneeseen. Vieraat oli poissa. Avattiin kaappi ja purkki. Purkki oli tyhjä, rahat oli poissa ja kaappi oli ollut lukossa.kun isäntä seuraavan kerran näki tuttavaa naapuria, hän kielsi tätä enää koskaan tulemasta vierailulle. Tähän naapuri sanoi, että hän vierailee mielellään uudestaan, mutta parempien murtovälineiden kanssa. Mukana oli ollut ruuvimeisseli. Tässä vain tarina.miten on, onko sinulle tapahtunut vastaavaa.

    • ensuosittele

      Rahoilla voi pelata jos on varaa hävitäkin. Viimeisiä rahoja ei kannata laittaa pelaamiseen jos niitä ei ole varaa hävitä. 100,000 raha omaisuudella voi hyvinkin ottaa riskin ja pistää 10,000 vaikka riski alttiisiin osakkeisiin . 90,000 jää silti jäljelle vaikka häviäisikin.

    • kiitosneuvosta

      Kiitos neuvosta. Minun vararahastoni on muutama kolikko ja puhelin. En pelaa eikä tämäkään perhe pelaa. Heillä vain ei ollut tietoa tarpeeksi. Elämä opettaa.

    • Viiskytpenninen

      Minä yritän kaikkein suurinta säästöä, mitä olen yrittänyt ja neuvoja olen saanut ja aion ottaa opiksi. Esimerkiksi, kun olet laittanut säästöön rahaa, niin sitä ei voi enää ottaa pois. Se on menona katsottava eli velka ja itse ihminen veloittaa itseltään. Kun ei hätätilanteissakaan ota rahaa pois säästöstä, niin se pesämuna säästyy, kun minä yritän jättää Vararahaston ja näin onnistua säästössäni.

    • talletustili

      Mietiskelin miten säästäisin ja katselin pankin sivuja. Siellä silmiini osui tavoitetili. Tilin siirtomaksu kuusi euroa siirto kymmenen kerran jälkeen. Niinpä sijoitin pienen summan tilille, sillä tuskin otan sen pois, koska se maksaisi kuusi euroa. Lisäksi säästän kotiin koko ajan pieniä summia. Minulla on päämäärä. Saada purkki täyteen.

    • politikotjärjestykseen

      Sijoitin vuosia osakkeisiin jotka maksoivat hyvää osinkoa nyt jokin aikka sitten erään sijoituspankin mies otti yhtyttä ja neuvoi siirtämään kaikki kuoreen jolloin niistä ei mene veroa sama konsti kuin Sipilä teki vaikka säästö ei ole kuin muutama tonni niin pientä lohtua turhasta veron maksusta kun normaali veroprosentti ei riittänyt

    • tavoitetilikö

      Minä taas avasin tavoitetilin ja laitoin sinne satasen. En huo.annut katsoa että jokainen tilin siirto maksaa 6,00 euroa, joten ensin meinasin lopettaa koko tilin mutta nyt olen ajatellut, että tilillä säästyy väkisinkin rahaa, kun pihiyttään ei voi niitä käyttää. Katson ensin, säästyykö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe