Rinnat ja tanssiminen

tanssinpyörteissä

Olen kohta 40-vuotias nainen ja tykkään käydä yökerhoissa tanssimassa. Olen normaalipainoinen mutta minulla on isohkot rinnat jotka luonnollisesti liikkuvat tanssiessani. En ole asiaa koskaan sen kummemmin miettinyt, koska se on mielestäni normaalia. Viime viikonloppuna joku nuorehko mies kuiskasi tanssilattialla, että taidan haluta olla keskipisteenä ja kerjään huomiota rinnoillani. En vastannut mitään mutta iltani oli pilalla. Ajatteletteko te miehet todella että jos nainen tanssii ja kun ne rinnat nyt kuitenkin pakostakin mukana liikkuu, että naisen ainoa tarkoitus on yrittää kerjätä mieheltä huomiota? En halua vaikuttaa puumalta tms. enkä halua että minua pidetään tyrkkynä. Tuli todella paha mieli tuosta kommentista. Mainittakoon vielä, että kyseessä ei ollut mikään nuorison yökerho vaan ikäiselleni suunnattu.

19

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijän_karu_vastaus

Se voi näyttää huomionhaulta, koska hytkyvät rinnat kiinnittävät huomiota, vaikka isot rinnat eivät vetoaisikaan seksuaalisesti.
      Isoja rintoja katsotaan aina, riippumatta siitä, ovatko ne seksikkäät vai kuten omasta mielestä: mummomaiset.

• irojmgfdos

Hahhahhaa, vai mummomaiset. Miksi sitten jo parikymppiset suurentaa rintojaan? Saadakseen mummomaiset rinnat vai? Tuskinpa vaan. Ap:lle: Joku puumaa etsinyt nuori kloppi siellä vaan on katkerana rintojasi kommentoinut, jätä kommentti omaan arvoonsa.

• äijän_karu_vastaus

Se onkin sairasta, että nuoret naiset pilaavat kauniit rintansa silikonilla. Kohtalokas harhaluulo, että silikonit tai isot rinnat viehättävät miehiä.

• big_BOOBS----
        äijän_karu_vastaus kirjoitti:

Se onkin sairasta, että nuoret naiset pilaavat kauniit rintansa silikonilla. Kohtalokas harhaluulo, että silikonit tai isot rinnat viehättävät miehiä.

.

"Isoihin # BOOBSEIHIN # ei pidä kiinnittää mitään huomiota!!!!11!!1!1!"

https://65.media.tumblr.com/tumblr_lyc683trq41r1d4vqo1_1280.jpg

har!11

.

• miehen_kommentti

Ajattelepa jos miehillä olis jotain näkyvää samalla lailla, vaikka kurkun kokoinen penis, mitä heiluttelisi stringeissä. Kyllähän sitä naiset ja ehkä miehetkin toljottaisi, vaikka mies itsessään olisi minkälainen ällötys tahansa. Ei se välttämättä siis tarkoita, että ne miehet seksiä sinun kanssa haluaa. Meitä persemiehiä taitaa olla kuitenkin vähän suurempi enemmistö kuin tissimiehiä.

• nsmiehenkommentti

Heh, taitaa olla kateellinen lauta siellä kirjoittelemassa :D :D :D

• miehen_kommentti
        nsmiehenkommentti kirjoitti:

Heh, taitaa olla kateellinen lauta siellä kirjoittelemassa :D :D :D

Lauta olen, ei löydy man boobseja, onneksi. :-D
        Oletko katkera, kun tissisi ei sytytä? Kyllä ne varmaan jollekin kelpaa, mutta itse kiihotun tällaisista:

http://images.wallpino.com/115-120/girls-174434.jpg

• nsmiehenkommentti

No kuule, ei varmaan sytytä ei, kun ei olekaan enää kuin toinen rinta jäljellä. Katkera olen kyllä, mutta en siitä, sytyttääkö tissini vai ei. Tai perseeni. Kattele sä niitä perseitä vaan ja kiihotu ihan rauhassa minkälaisista tisseistä haluat.

• Dhlfkkdhkkk

Taisi olla kateellinen ukko, jonka vaimo on lauta.. älä välitä. Ollaan naiset ylpeitä rinnoistamme vaikka emme niitä tyrkytä.

• Mikko-Mallikas

En varsinaisesti pidä isoista lolloista, mutta onhan se hauskan näköistä hytkyttelyä ja hölskyttelyä.

• silmäniloa

Lihavan tädin tai sedän tanssimista on kiva katella.

• Rekvisiittavain

Jollakin katkeralla ukolla oli vaan huono päivä, yleensä tuollaisia kommentteja saa vain kateellisilta naisilta, kuka järkevä mies muka valittaa tisseistä! Toivottavasti et nyt ottanut itseesi vaan pukeudut jatkossakin niinkuin haluat ja pidät hauskaa, isot tissit on siunaus eikä niitä pidä missään nimessä hävetä.

• 2000-lukuaeletään

Mitä väliä sillä on, vaikka joku ajattelisikin että olet "tyrkyllä"? En voi tajuta että suomalaiset on edelleen niin vanhanaikaisia, että tuollaista asiaa pitää edes miettiä. Mitä se haittaa, vaikka joku huutaisi suoraa huutoa tanssilattialla, että löytyykö täältä mulle ketään? Miksi naisten pitää esittää kilttiä tyttöä vaan sen takia, että muuten miehet pitää helppona? Kuinkas vaikeita ne miehet on? Miettiikö miehet, että voi ei, ajatteleeko naiset että multa irtoaa kaikille? Nainen (ja mies) saa tanssia juuri niin kuin haluaa, tyrkyttäen tai tyrkyttämättä itseään eikä se todellakaan ole kenenkään muun asia. Poislukien sitten se, jos häiritsee tanssillaan muita, esim. lähentelee lupaa kysymättä.

• 2000-lukuaeletään

Täälläkin moni on vastannut tosi asiattomasti tyyliin heilu läskimummo siellä vaan, niin saadaan nauraa. Antakaa ihmisten elää!

• RakastanTissejä

Mulla seisoo väkisinkin, kun katse vähänkin menee hyviin rintoihin. Varsinkin kesän aikana, kun naiset pukeutuu kevyeesti ja rinnat on hyvin esillä, niin mun tekee mieli imee. Mun monesti jopa tekee mieli pyytää että saisin imee, mutta en silti halua ahdistella ketään.

• ladyrintava

Jos et pidä liivejä alla-haet huomiota joko tahattomasti tai tahallisesti. Liivit kun on hyvät alla ne tukee eikä tissit hypi niin paljoa tanssiessa. Rintavakoa voi pitää näytillä mutta ei liikaa.

• tanssinpyörteissä

Kyllä pidän rintaliivejä, tietenkin. Mutta en kuitenkaan mitään urheilutoppia tai -liivejä eli kyllä ne rinnat pakostakin silti pomppii. Melko omituisia vastauksia täällä osa, tarkoitukseni oli kysellä ihan asiallisesti. Rintani eivät myöskään ole mitkään epätavallisen suuret, siksi kirjoitinkin isohkot. Suurinpiirtein sitä kokoluokkaa mitä tänne oli joku kuvan linkittänytkin.

• Kyllä osa kerjää jotain muutakin kuin pelkkää huomiota ;)

Suomalainen näki savannilla norsun....ja mietti: "Mitähän tuokin minusta ajattelee.."

• miekkonen_täältä

Onpa ollut ajattelematon kommentti! Nuorella miehellä ei ole harkinta toiminut. Tiedä vaikka olisi ihastellut rintojesi liikettä mutta koska telkkarissa ja elokuvissa niin monesti nähdään kuinka voi mokata tilanteen sen sijaan että toimisi oikein, niin hän meni lukkoon ja sanoi tyhmästi.

Siinäpä onkin mission impossible: näytä viehättävältä ilman että olet tyrkky, saa huomio fiksuilta miehiltä ja välty törkyturpien murjaisuilta ja ällöltä lääppimiseltä.

Itse tykkään kooltaan täyteläisistä rinnoista ja mielestäni osaan ihailla niitä niin ettei ihailun kohde kiusaannu. Eikä isorintaiselle naiselle pidä ensimmäisenä tokaista että sulla muuten on kunnon kannut. Varmasti nainen jo asian itse tietää, ehkäpä on huolellisti valinnut asun ja laittanut kampauksen niin voisi miehet niihinkin kiinnittää huomiota ja muutenkin olla kohteliaita.

Vaikka telkkarissa pyörii näitä tatuoituja sikaileivia sikspäkillä ja isolla melalla varustettuja miehiä, niin hyvin olen itse ilman niitä pärjännyt naisten kanssa. Ehkäpä jonkinlainen keskustelukyky, perustanssitaito ja siisti (ei peräkammarin poika) olemus ovat auttaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10632
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7183
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5274
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4800
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4504
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4043
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2805
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2054
    Aihe