Moi!
Oon 17- vuotias tyttö ja löysin rinnastani kyhmyn
Se on n. 2cm halkaisijaltaan, ei arista ja "muljahtelee" kun tunnustelen sitä. Se ei myöskään näy ulospäin. Ja pinta tuntuu epätasaiselta osittain.
Voiko kyseessä olla syöpä? Mua pelottaa ihan sairaasti!! :(
Kyhmy rinnassa
4
380
Vastaukset
- jghgfhdfgf
Ainahan syöpä on epätodennäköisempi nuorella kuin vanhalla naisella. Siltikin myös hyvin nuoria naisia sairastuu (rinta)syöpään. Eli mene näyttämään rintaa lääkärille tai hoitajalle. Täällä kukaan ei voi sanoa mitään varmaa.
Rinnat kannattaisi tunnustella kuukautisten alettua, kun rinnat ovat pehmeimmät. Hormonikierron lopulla rinnat voivat olla turvoksissa, ja joskus epäsymmetrisetkin, jolloin niitä ei ole niin helppo tunnustella. - Hae
Käy nyt varuksi lääkärissä näyttämässä rintaasi.
Kun eikös sitä kehoitetakin aina tuollaisten löydösten vuoksi tekemään niin?
Saat myös itsellesi mielenrauhan asian suhteen. - Syöpäkö
Itselläni myös oikeassa rinnassa noin 2cm kokoinen kova liikkumaton patti, lisäksi rinnasta tulee kirkasta nestettä.. Ikää 26.
Viime viikolla näytin ja sain ajan 17.5 mammoon ja ultraan. Pelottaa hirmusesti ja raastaa tää oottaminen.. Mietityttää vaan kun yleensä ihmiset puhuu et ne on löytäny herneen koosen patin, et miten mul voi olla näin iso?
Aloittajanki kannattaa käydä näyttämässä lääkärille, mutta uskallan toivoa että sinun patti ei ole vaarallinen kun kerran liikkuu, mut varulta kuitenkin näytille. Oman mielenrauhankin takia.
Tuuthan kertoo sit mitä selviää? :) - pattitissihehe
No mulla on molemmissa tisseissä isoja sekä pieniä patteja. Veikkaan rasvapatteja, koska ne on aina ollut mulla eikä ne oo kasvanu tai muuttunu miksikään. Ne kans muljuu ku niitä kokeilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841