Olen uskovainen ja aion papiksi, kysy mitä haluat.

pappeuttakohti

Olen pian 17v tyttö ja aion papiksi. Minulle saa esittää kaikenlaisia kysymyksiä. Kysymysten tulee olla asiallisia, koska muuten en vastaa niihin.

14

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskotko evoluutioteoriaan?
      Jos ihminen on hädässä ja päätät auttaa, miksi teet sen?
      Miksi ateistien määrä maailmalla kasvaa koko ajan?
      Millaisia arvosanoja sait biologiasta, maantiedosta, fysiikasta ja kemiasta?

• mää sain matemaattisista aineista vaan kymppejä. Allah save me

• Uskotko evoluutioteoriaan?

- en täysin, mutta osittain voi olla totta.

Jos ihminen on hädässä ja päätät auttaa, miksi teet sen?

- Koska haluan auttaa, ja tuntuisi väärältä olla auttamatta. Esim. Jos joku saisi sairaskohtauksen niin kyllä minä hänelle apua soittaisin.

Miksi ateistien määrä maailmalla kasvaa koko ajan?

- Hyvä kysymys. Varmaankin ateistien määrään vaikuttaa monet syyt. Esim. Jotkut haluaisivat uskoa mutta eivät vaan pysty. Itsekin olin aika pitkään agnostikko, mutta tulin uskoon isovanhempieni kuoltua. Myös ylimielisyys voi vaikuttaa siihen että on ateisti. (Ei aina.) Kun elämä kolhii niin yleensä joko nöyrtyy tai sitten kieltäytyy uskomasta. Tälläistä olen huomannut. Tähän kysymykseen olisi kiva perehtyä lisää. Kaikkia syitähän kukaan ei voi täysin tietää, mutta arvuutella voi.

Millaisia arvosanoja sait biologiasta, maantiedosta, fysiikasta ja kemiasta?

- Biologia oli 8, maantieto 9, fysiikka 8 ja kemia 7.

• uskotko 9/11 voimaan

• Ja asiattomiin kysymyksiin en tosiaankaan vastaa, joten kyselkää asiallisia.

• Minkä uskonnollisen ryhmän pappi sinusta tulee? Oletko ihan perusluterilainen vai kuulutko esimerkiksi johonkin herätysliikkeeseen?

• Oisko tää papiksi saatananpalvonnan lahkoon

• 444

ryhtyy papiks hah Jeesust/Jumalaa ei oo edes olemas. kusetust koko homma.

• Kun kerta alat papiks, nii tykkääkkö sää pitää päälläs sellasii kaapu juttui tai niitä tiiät kyllä??

• Mietinpävaa

Ei millään pahalla mutta eikö raamattu kiellä naispappeuden melko suorasanaisesti (voin kaivaa kyseisen osan raamatusta huomenna)?

• see_the_truth.webs.com

Uskotko helvetin olemassaoloon?

Joutuvatko eri kirkkokuntiin kuuluvat helvettiin?

Miksi haluat papiksi juuri nyt aikana jolloin luterilaisesta uskonnosta eroaa ennätysmäärät ihmisiä eikä tulevaisuus ole turvattu?

Oletko lukenut Raamatun kannesta kanteen?

Millaisia ajatuksia herättää, että Jeesus ei ole palannut vieläkään vaikka lukuisat kristityt sukupolvet ovat kuolleet odottaessaan turhaan?

• Miksi haluat papiksi?
      Kuvaile maailmankatsomustasi, ja etenkin suhdettasi "yliluonnolliseen" mahdollisimman tarkasti. Miksi katsomuksesi on juuri sellainen?

• Satanisti9

Mielipide siitä, että raamatussa on 409 raiskausta?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1632
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      1012
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      904
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      333
      809
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    Aihe